Ga naar inhoud

bent001 : 21 januari 2020 / maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

10 jaar geleden mijn borstvergroting gehad en veel op dit forum geweest. Dus nu ik op zoek ben naar de juiste kliniek en arts weer terug op het forum.

Voel ook helemaal weer die spanning van toen Hahhaa!

Ik ben een mama van 38 jaar met twee kleine mannetjes van 2 en 4 ( bijna 3 en 5) 

ik heb 10 jaar geleden mijn borsten laten vergroten bij Mediconsult Haarlem dhr. De Boer, altijd een borst gehad die niet fijn voelde en harder was, meerdere onderzoeken gehad maar was geen kapsel vorming.  Na twee kindjes nu er toch voor gekozen om een wissel te laten doen, maar waar?

ik ben nu bij 3 klinieken geweest en krijg overal wat anders te horen...

Jan van Gooyen dhr. Van der Kar, geeft aan dat ik geen lift nodig heb, zij werken met Moriva protheses en wil tijdens de operatie kijken of dubbel plane mogelijk en mooi is. 
 

Boerenhaven - geeft aan alleen met Mentor te werken ook hij zegt dat er geen lift nodig is.  Dubbel plane kan volgens hem niet want dan zou ik een golvende borst krijgen.

 

Diana Garbiels - dhr Garbrietz geeft aan dat ik een lift nodig hebt en hij absoluut geen operatie doet zonder deze. Prothese moet achter de spier en er kan dan Max 300 a 350 cc in.

 

Wil eigelijk geen lift en mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar Jan van Gooyen. Maar tips en adviezen zijn uiteraard welkom! En ben uiteraard ook benieuwd naar jullie pad/operaties ect?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een wissel gedaan bij Nio is vind ik echt de beste in dit vak! Hij heeft hersteld wat een andere chirurg ‘fout’ had gedaan. Hij werkt bij het parkkliniek in Rotterdam. Was voor mij 1,5 uur rijden maar was het zeer zeker waard. 
Succes met je zoektocht gaat er natuurlijk om bij wie en waar jij je het fijnste voelt?

Ohja Nio werkt naar mijn weten met eurosillicone, mentor en motiva 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, annahuizen zei:

Ik geef je raad om bij dr hupkens bij Diana Gabriel te gaan. Een topper in chirurgen. Hij geeft meer decollette en resultaat mag erg echt zijn. 


Dank je wel, moet je eerlijk zeggen dat ik echt schrok gister leek wel gratis zoveel mensen en artsen, geeft mij toch een minder fijn gevoel, voelt een beetje alsof je een nummer bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Ellen1997 zei:

Ik heb een wissel gedaan bij Nio is vind ik echt de beste in dit vak! Hij heeft hersteld wat een andere chirurg ‘fout’ had gedaan. Hij werkt bij het parkkliniek in Rotterdam. Was voor mij 1,5 uur rijden maar was het zeer zeker waard. 
Succes met je zoektocht gaat er natuurlijk om bij wie en waar jij je het fijnste voelt?

Ohja Nio werkt naar mijn weten met eurosillicone, mentor en motiva 

Mag ik je nog wel vragen hoelang je je prothese erin had zitten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ruim 10 jaar geleden mijn eerste bv laten doen bij Mediconsult dr.de Boer, 305 cc voor de spier. Heb eigelijk altijd last gehad van een borst, deze bleef harder en zelfs het idee gehad dat deze was verschoven. In de kliniek werd continu aangegeven dat dat niet het geval was. Nu 10 jaar, twee kindjes met borstvoeding en wat kilo’s minder, zijn de randen duidelijk zichtbaar en ook pijnlijk geworden, ik ben na een lange zoek tocht terecht gekomen bij Dr. Nio. 
Mede om alle positieve verhalen maar ook zeker zijn advies tijdens het consult heb ik besloten om hier mijn operatie te laten doen. Zoals jullie zien is deze overmorgen dus naast alle nesteldrang hahaha (deze is nu nog heftiger dan tijdens mijn zwangerschappen) ben ik mega zenuwachtig. Ga van 305 cc voor de spier naar 500cc dual plane. Ben aardig bang voor de operatie zelf blijft toch wel een ding om je vrijwillig onder narcose te laten brengen daarbij hoop ik echt dat de pijn daarna ook zal mee vallen. Vond het de eerste keer super mee vallen maar nu natuurlijk dual plane maar ook twee drukke aapjes in huis van 3 en 4..

Nou het is een lang verhaal maar zal zeker volgende week mijn ervaring hier delen. 
Ben trouwens wel benieuwd hoe lang jullie die dag moesten blijven, ik mag gelukkig als eerste dus zal om 8.00 de OK ingaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel jammer dat het hier een stuk rustiger is dan bij de verslagen van een normale bv. Toch plaats ik even een up-date en verslag al is het alleen maar omdat ik het ook fijn vond om er een aantal te lezen.

 

Wij zijn gisteren vroeg gaan rijden richting Rotterdam, was mega nerveus. We waren ruim op tijd en mochten al snel naar boven, alles ging vrij snel en voor ik het wist liepen wij al richting de verkoeverkamer. Daar slapen en werd alles aangesloten, Infuus, bloeddruk saturatie meter. Toen kwam dr Nio even de boel aftekenen en alles nog kort doornemen. Even over 8 uur ging ik de ok in, ook daar waren ze heel aardig en lief en ging heel fijn rustig onder narcose. Dr. Nio had al aangeven dat als ik wakker zou worden het zou voelen alsof er een tram over me heen was gereden, dat was niet overdreven trouwens. Wat een verschil met voor de spier!! Had deze keer geen bh aan deze zou na de operatie op de verkoever aangetrokken worden maar dr. Nio gaf aan dat ik enkel een band om moet en geen bh mag dragen de eerste week. Dit voelde zeker gister heel onprettig. Gelukkig heb ik snel wat extra pijnstilling gekregen en een hele lijst recepten om de eerste dagen door te komen. Vannacht wel veel pijn gehad kon ook niet zelf uit bed komen en nu ook nog veel pijn probeer ik er iets te bewegen want te lang stil zitten is ook echt niet fijn. En kan ook echt niet zonder de medicatie maar nu ik geen bh aan heb heb ik ze natuurlijk ook wel goed kunnen zien. En wat zijn ze mooi!! Vind ze veel mooier dan 10 jaar geleden dus het is het allemaal weer waard!! Over twee weken terug naar Dr nio ben erg benieuwd hoe het is wat hij nu precies gedaan heeft en wat de staat was van mijn oude protheses. Wel jammer dat je de arts niet meer even spreekt na de OK

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, bent001 zei:

Toch wel jammer dat het hier een stuk rustiger is dan bij de verslagen van een normale bv. Toch plaats ik even een up-date en verslag al is het alleen maar omdat ik het ook fijn vond om er een aantal te lezen.

 

Wij zijn gisteren vroeg gaan rijden richting Rotterdam, was mega nerveus. We waren ruim op tijd en mochten al snel naar boven, alles ging vrij snel en voor ik het wist liepen wij al richting de verkoeverkamer. Daar slapen en werd alles aangesloten, Infuus, bloeddruk saturatie meter. Toen kwam dr Nio even de boel aftekenen en alles nog kort doornemen. Even over 8 uur ging ik de ok in, ook daar waren ze heel aardig en lief en ging heel fijn rustig onder narcose. Dr. Nio had al aangeven dat als ik wakker zou worden het zou voelen alsof er een tram over me heen was gereden, dat was niet overdreven trouwens. Wat een verschil met voor de spier!! Had deze keer geen bh aan deze zou na de operatie op de verkoever aangetrokken worden maar dr. Nio gaf aan dat ik enkel een band om moet en geen bh mag dragen de eerste week. Dit voelde zeker gister heel onprettig. Gelukkig heb ik snel wat extra pijnstilling gekregen en een hele lijst recepten om de eerste dagen door te komen. Vannacht wel veel pijn gehad kon ook niet zelf uit bed komen en nu ook nog veel pijn probeer ik er iets te bewegen want te lang stil zitten is ook echt niet fijn. En kan ook echt niet zonder de medicatie maar nu ik geen bh aan heb heb ik ze natuurlijk ook wel goed kunnen zien. En wat zijn ze mooi!! Vind ze veel mooier dan 10 jaar geleden dus het is het allemaal weer waard!! Over twee weken terug naar Dr nio ben erg benieuwd hoe het is wat hij nu precies gedaan heeft en wat de staat was van mijn oude protheses. Wel jammer dat je de arts niet meer even spreekt na de OK

Wat fijn dat het zo goed is gegaan. En dat je nu al een heel verschil ziet met je vorige operatie! Hoop dat je een voorspoedig herstel hebt. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Het klopt wel dat de meeste mensen op dit forum geen wissel maar een eerste borstvergroting laten doen. Ik vind het wel interessant om te lezen hoe deze eerste oriëntering en gesprekken gaan. Ikzelf heb na 6 jaar een wissel met lift laten doen. Ook ik heb jarenlang pijn gehad aan 1 borst en dacht (stom genoeg) al die tijd dat het erbij hoorde! Bij mij bleek tijdens de operatie dat dat implantaat gescheurd was. Wat voor mij een hele hoop verklaarde. Jij bent wel een stuk groter gegaan las ik! Ik ben van 250 naar 300 gegaan. Niet zoveel verschil dus. Ik ben ook al wat ouder, als alles strak is en niet gaat hangen ben ik al heel erg blij :) Hopelijk lukt het je met je kindjes de komende weken. Ik lees veel over dat dat best moeilijk is. En dat kan ik me ook wel voorstellen. Je wil ze toch knuffelen en troosten. Sterkte meid! En super dat je ze nu al prachtig vindt! Daar doe je het voor! Groetjes

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij zo raar om een borstvergroting te hebben ondergaan en dan geen bh aan te hebben?

Ik was zo gehecht aan mijn sportbh?

 

welke soort prothese heb je nu gekregen? 
 

Lijkt mij wel gek dat je Nio inderdaad niet meer hebt gesproken. Maar als het heel ernstig was geweest, hadden ze lijkt mij wel iets over je protheses gekregen. 
 

ben benieuwd hoe je herstel gaat en doe vooral weer lekker rustig aan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Taat76 zei:

Hoi hoi..... wat fijn dat alles goed is gegaan! Ik heb mijn wissel als het goed is begin juni bij Dr Nio.... superspannend..... 

 

hopelijk voel je je na een paar dagen al wat beter! 


Ohh spannend ook maar kan echt zeggen dat ie er echt wat mooist van gemaakt heeft! Zo blij mee nu al.

Wat heb je nu? Voor of achter de spier en qua cc wat heb je en wat krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 ik herken me in je verhaal ik had nu bij de wissel ook dat ik ze meteen zoveel mooier vond dan na de eerste keer 11 jaar geleden. Welk merk implantaten heb je gekregen?

Ik ben van anatomische 290cc mcghan implantaten achter de spier naar 450cc full round motiva implantaten voor de spier gegaan.

Bij beide operaties vrijwel geen pijn gehad.

Bij mijn laatste operatie hebben ze aan mijn ribweefsel gehecht zodat de pocket goed stevig zal zijn.

Ben super benieuwd naar je resultaat. Ga je foto's uploaden in een privé album?

Mocht je in de mijne willen kijken laat het maar weten..ik ben ondertussen precies 8 weken po vandaag.

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Ld1234 zei:

@bent001 ik herken me in je verhaal ik had nu bij de wissel ook dat ik ze meteen zoveel mooier vond dan na de eerste keer 11 jaar geleden. Welk merk implantaten heb je gekregen?

Ik ben van anatomische 290cc mcghan implantaten achter de spier naar 450cc full round motiva implantaten voor de spier gegaan.

Bij beide operaties vrijwel geen pijn gehad.

Bij mijn laatste operatie hebben ze aan mijn ribweefsel gehecht zodat de pocket goed stevig zal zijn.

Ben super benieuwd naar je resultaat. Ga je foto's uploaden in een privé album?

Mocht je in de mijne willen kijken laat het maar weten..ik ben ondertussen precies 8 weken po vandaag.

 

Liefs,

LD

Ohh echt ja ben heel benieuwd!! Heb helaas alleen geen voor foto’s gemaakte maar Dr.Nio wel hoop dat ik deze van hem krijg. 
waar ben jij geweest? En waarom zijn ze nu voor de spier geplaatst?

ik had ook Mcghane 305 cc rond voor de spier nu eurosiliconen 500 cc maar wel voor 85% gevuld, dr Nio gaf aan dat dat mooier zou zijn. 
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik het mooier zou vinden maar ben er zo blij mee. Hopelijk gaat mijn herstel voorspoedig jij bent nu lekker al door deze periode heen! Welke maat bh heb je nu?

ik had 80 E / 75 F dus zal nu wel helemaal mega zijn ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, bent001 zei:

Ohh echt ja ben heel benieuwd!! Heb helaas alleen geen voor foto’s gemaakte maar Dr.Nio wel hoop dat ik deze van hem krijg. 
waar ben jij geweest? En waarom zijn ze nu voor de spier geplaatst?

ik had ook Mcghane 305 cc rond voor de spier nu eurosiliconen 500 cc maar wel voor 85% gevuld, dr Nio gaf aan dat dat mooier zou zijn. 
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik het mooier zou vinden maar ben er zo blij mee. Hopelijk gaat mijn herstel voorspoedig jij bent nu lekker al door deze periode heen! Welke maat bh heb je nu?

ik had 80 E / 75 F dus zal nu wel helemaal mega zijn ??

Ohh en ik maak foto’s zodra ik me iets beter voel nu doet alles echt heel veel pijn nog 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Imker zei:

Het lijkt mij zo raar om een borstvergroting te hebben ondergaan en dan geen bh aan te hebben?

Ik was zo gehecht aan mijn sportbh?

 

welke soort prothese heb je nu gekregen? 
 

Lijkt mij wel gek dat je Nio inderdaad niet meer hebt gesproken. Maar als het heel ernstig was geweest, hadden ze lijkt mij wel iets over je protheses gekregen. 
 

ben benieuwd hoe je herstel gaat en doe vooral weer lekker rustig aan! 

Nou was ook best in shock dacht namelijk dat ik zo’n compressie vest aan zou krijgen. Maar volgens Nio is dit beter heb al gelezen dat het vaker gebeurt op deze wijzen. Vanaf dinsdag mag de band af en dan mag ik een sportbh aan gelijk een besteld gister. 
 

En ja als er echt iets was geweest dan had ik dat wel gehoord, zal nu alles over twee weken wel horen. 
zal hier wel regelmatig een update plaatsen aangezien ik toch aan huis gekluisterd ben en net als mijn eerste bv vond ik het ook leuk om hier wat vaker op het forum te zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, bent001 zei:

Ohh echt ja ben heel benieuwd!! Heb helaas alleen geen voor foto’s gemaakte maar Dr.Nio wel hoop dat ik deze van hem krijg. 
waar ben jij geweest? En waarom zijn ze nu voor de spier geplaatst?

ik had ook Mcghane 305 cc rond voor de spier nu eurosiliconen 500 cc maar wel voor 85% gevuld, dr Nio gaf aan dat dat mooier zou zijn. 
Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik het mooier zou vinden maar ben er zo blij mee. Hopelijk gaat mijn herstel voorspoedig jij bent nu lekker al door deze periode heen! Welke maat bh heb je nu?

ik had 80 E / 75 F dus zal nu wel helemaal mega zijn ??

Ik heb nu 75f...eerst 75d. Ik ben bij de mooi kliniek in Maastricht geweest bij professor van der Hulst. Hij heeft op het laatst besloten ze toch voor de spier te plaatsen zodat ik wat meer vulling bovenin zou hebben..dat wilde ik graag. Mijn borstspier drukte protheses redelijk plat. Ik heb ook niet echt fatsoenlijke voor foto's haha..heb er even twee geplaatst in bikini die ik nog had. Ik ga je even toevoegen dan kun je een kijkje nemen?.

Ik was ook in het begin wat teleurgesteld dat er minder werd gereageerd bij een wissel topic. Heb hier 11 jaar geleden ook een verslag getypt en toen waren er veel meer reacties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bent001 wat fijn dat je heel tevreden bent met je nieuwe boobs! Ik wens je een voorspoedig herstel toe!

 

@Ld1234 ik lees dat jij door Nio bent geopereerd. Ik krijg 11 februari  m'n bv bij hem. Krijg net als wat jij hebt gekregen full round Motiva implantaten voor de spier, maar dan wel wat minder cc; nl. 255 cc. Heb nu een 70D cup. Zou ik  daarom misschien in jouw album mogen kijken?.. Ben erg benieuwd naar Nio's werk voor de spier! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Danro zei:

Hoi! Het klopt wel dat de meeste mensen op dit forum geen wissel maar een eerste borstvergroting laten doen. Ik vind het wel interessant om te lezen hoe deze eerste oriëntering en gesprekken gaan. Ikzelf heb na 6 jaar een wissel met lift laten doen. Ook ik heb jarenlang pijn gehad aan 1 borst en dacht (stom genoeg) al die tijd dat het erbij hoorde! Bij mij bleek tijdens de operatie dat dat implantaat gescheurd was. Wat voor mij een hele hoop verklaarde. Jij bent wel een stuk groter gegaan las ik! Ik ben van 250 naar 300 gegaan. Niet zoveel verschil dus. Ik ben ook al wat ouder, als alles strak is en niet gaat hangen ben ik al heel erg blij :) Hopelijk lukt het je met je kindjes de komende weken. Ik lees veel over dat dat best moeilijk is. En dat kan ik me ook wel voorstellen. Je wil ze toch knuffelen en troosten. Sterkte meid! En super dat je ze nu al prachtig vindt! Daar doe je het voor! Groetjes

Dank je wel Meis! Ja er zijn inderdaad minder wissels. Maar jeetje wat goed dat je het dan toch hebt doorgezet!

ze zijn inderdaad wat groter maar er verdwijnt ook wel wat achter de spier. Was anders niet mooi geworden hoor, dan had ik wel echt een lift moeten doen en dat wilde ik echt niet. Ivm alle littekens en nog langer herstel. Ze staan nu ook gewoon helemaal rechtop had ik met mijn eerste bv niet dus ben heel tevreden. 
past ook wel bij mijn lijf hoor en Nio gaf aan dat het nog groter kon maar dat wilde ik niet, wil wel dat het echt bij mij past. 
Begon hier ook steeds meer te hangen ben ook geen 18 meer ?

mijn man is tot 16 febr vrij dus heb voorlopig hulp gelukkig zelf ga ik maandag over een week weer aan het werk maar werk 3 dagen op kantoor dus dat moet echt te doen zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, bent001 zei:


Ohh spannend ook maar kan echt zeggen dat ie er echt wat mooist van gemaakt heeft! Zo blij mee nu al.

Wat heb je nu? Voor of achter de spier en qua cc wat heb je en wat krijg je?

Ik heb nu dual plane straks ook weer..... nu 325 cc maar ik vond ze te klein (zitten er pas 4 jaar in) nooit blij geweest.... straks 600 cc ook weer eurosillicone.... Had de eerste keer al naar Nio willen gaan.... ?

heb nu ook bh maat 75f maar ik vind het niet zo groot ogen hoor.... als ik ze vergelijk met “normale” borsten.....  ben ook zo benieuwd straks naar het resultaat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.