Ga naar inhoud

mieke631 : 3 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

na een aantal weken hier al een beetje rondsloegen zal het mij nu ook gebeuren... Ik zal een operatie ondergaan bij Lydia. Tijdens de consulte besloten dat ik de trotse eigenaar ga worden van 450 cc full. Echt super leuk dat je op die forum al best wat wijzer wordt en natuurlijk veel kan zien.

 

tijdens mijn consulte had ik een erg vriendelijke dame die mij van alles kon vertellen en voor mijn gevoel erg de tijd voor mij nam. Tijdens de kennismaking met Lydia op 8 januari, liep het wel erg uit.. namelijk 40 minuten.. ik vond het nergens opslaan maar uiteindelijk toch een goed gevoel. Lydia zelf moest erg lachen om de vragen die ik stelde!! Ze vond me uiterst goed voorbereid. Ik vroeg namelijk Ook of bij een reanimatie de tieten niet aangetast konden worden door een defibrillator! Haha

 

Ik weet dat mijn naam openbaar staat, maar die nieuwe vriendinnen van mij zullen vast niet te missen zijn! ? Ik ben een erg jonge dame die gewoon heeft besloten dat het allemaal wat groter mag. 

hadden jullie ook allemaal kriebels om alvast mooie nieuwe bh’s te kopen in de sale??? Maar het gokken op de maat durf ik nog niet helemaal.. 
 

zijn er nog andere dames die 450 cc hebben dat ik een klein kijkje kan nemen! Of geopereerd door lydia? 

 

De operatie zal ik maar gewoon ondergaan, net zoals het herstel.. wel vind ik het infuus dood eng ?? een borstvergroting kom maar door maar dat?!.. Erg nerveus en bang dat ik van alles ga vergeten 

 

Ik ben benieuwd of mensen nog tips hebben? Qua aankopen ( Maybe iets van vitamines, kussens, of extra bh”s), of wat ik echt mee moet nemen voor na de operatie! 

Al die vragen.. maar goed soort zoekt soort! 
 

Please, let me know!!!

 

liefs,

 

Mieke631 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-1-2020 om 07:26, mieke631 zei:

Hallo allemaal,

 

na een aantal weken hier al een beetje rondsloegen zal het mij nu ook gebeuren... Ik zal een operatie ondergaan bij Lydia. Tijdens de consulte besloten dat ik de trotse eigenaar ga worden van 450 cc full. Echt super leuk dat je op die forum al best wat wijzer wordt en natuurlijk veel kan zien.

 

tijdens mijn consulte had ik een erg vriendelijke dame die mij van alles kon vertellen en voor mijn gevoel erg de tijd voor mij nam. Tijdens de kennismaking met Lydia op 8 januari, liep het wel erg uit.. namelijk 40 minuten.. ik vond het nergens opslaan maar uiteindelijk toch een goed gevoel. Lydia zelf moest erg lachen om de vragen die ik stelde!! Ze vond me uiterst goed voorbereid. Ik vroeg namelijk Ook of bij een reanimatie de tieten niet aangetast konden worden door een defibrillator! Haha

 

Ik weet dat mijn naam openbaar staat, maar die nieuwe vriendinnen van mij zullen vast niet te missen zijn! ? Ik ben een erg jonge dame die gewoon heeft besloten dat het allemaal wat groter mag. 

hadden jullie ook allemaal kriebels om alvast mooie nieuwe bh’s te kopen in de sale??? Maar het gokken op de maat durf ik nog niet helemaal.. 
 

zijn er nog andere dames die 450 cc hebben dat ik een klein kijkje kan nemen! Of geopereerd door lydia? 

 

De operatie zal ik maar gewoon ondergaan, net zoals het herstel.. wel vind ik het infuus dood eng ?? een borstvergroting kom maar door maar dat?!.. Erg nerveus en bang dat ik van alles ga vergeten 

 

Ik ben benieuwd of mensen nog tips hebben? Qua aankopen ( Maybe iets van vitamines, kussens, of extra bh”s), of wat ik echt mee moet nemen voor na de operatie! 

Al die vragen.. maar goed soort zoekt soort! 
 

Please, let me know!!!

 

liefs,

 

mieke631

 

 

Hi Mieke631 !

 

Wat een leuk cadeau voor jezelf ?

en je wordt al snel geholpen! 
Ik zelf wordt een weekje na jou geopereerd, namelijk 10 februari door Lydia. 
ben zelf ook erg zenuwachtig voor de narcose, en vind überhaupt heel de operatie erg spannend. 
maar kan niet wachten om eindelijk weer gevulde bh’s en bikini’s te hebben. En vooral weer een normale bh te kunnen dragen zonder mega kussens erin, die toch niet aansloten. 
krijg je de gewone van Motiva, of de ergonomix? En was je voor jezelf ook al beetje op 450 uitgekomen?

ik ben zelf nog niet helemaal uit over de maat. Het zal rond de 265cc komen, en dan Waarschijnlijk de demi. 
 

Qua tips kan ik je nog niet echt helpen. Ook nog beetje zoekende daarin ?

succes met al je voorbereidingen! 
 

liefs Lady

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@mieke631

Spannend ?
 

Ik ben vorige week geopereerd en heb de motiva ergonimix 475/425 Cc gekregen. 
Ik kom van lege C/D ( ongelijke borsten)
 

Het infuus en narcose was voor mij toch het spannends dan de operatie zelf! 

Nu 1 week PO , het herstel valt me gelukkig mee. De eerste 3 dagen is een beetje afzien. Maar daarna is het te doen!


Ik nam helemaal niks mee dan behalve mijn mobiel ? 
 

Oh ja vooral nog geen BH kopen want ik lees overal op dit forum dat de maat nog veranderd. Ik heb nu vierkante achtige borsten waarvan 1 borst met meer vocht dan de andere borst .

 

Ik wil je alvast succes wensen voor de grote dag morgen. Heb je al een tijd doorgekregen ?

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik om 11.45 ?.  Fijn tijdstip, dan kan ik eerst nog rustig kindjes naar school/opvang brengen. Vraag me wel af hoe laat ik dan vervoer terug moet regelen. Als ik andere posts lees dan verwacht ik rond 15.30 (als het niet uitloopt tenminste). Ik wordt bij de velthuis kliniek geholpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nina_a ja heerlijke tijd! Nog even een beetje van je nacht genieten hopelijk.. ja dat vervoer.. mijn moeder gaat mee en ik denk dat die gewoon even gezellig mag wachten met haar zelf .. haha  spannend ook voor jou! Maar eindelijk is het  zoVer ik heb gewoon zin in het resultaat.. en dan moet dit maar gebeuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mieke631

Ja ga er maar van uit dat je half liggend /zittend zal slapen de eerste dagen.  Zo kan je ook nog zelf opstaan.?
Wekker voor pijnstillers om de 4 uur , dus ook de nacht. 
want doe je dat niet dan ervaar je het tramgevoel? Ik weet niet of je een buikslaper ben , maar voor mij is het echt afzien. Haha je zal korte slaapjes hebben en stijf wakker worden. 

 

Bij mij viel de pijn tegen . En dan bedoel ik de pijn als je wakker wordt uit de narcose. Maar al met al het valt uiteindelijk mee. Het zijn echt de eerste paar dagen. 
 

Ik heb ze ook dual plane gekregen. 
Je mag wel even in mijn album kijken.

wat is je voorsituatie nu?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mieke631 zei:

@Lindan

 

goed dat je het zegt, ga goed pijnstillers in nemen. Beter alles voor zijn! 
ik heb nu een kleine 75b/c, ik wil een album aanmaken maar moet nog even uitzoeken hoe dat allemaal werkt! Dan zal ik je toevoegen als je dat wat lijkt. 
 

@Ld1234 heel erg bedankt!! ❤️❤️❤️

Spannend voor je! Morgen is het al zo ver. 
Ik ben benieuwd naar je verslag. 
Als je een album hebt aangemaakt zou ik graag willen kijken bij je!

Alvast succes voor morgen!!??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een kleine samenvatting!! 
 

gisteren rond half 11 vertrokken en richting Mill! We kwamen er achter dat de weg was afgesloten dus we kwamen te laat aan.. dus eenmaal binnen had ik geen tijd meer om na te denken. gelijk omgekleed afgetekend en met 10 min lag ik op de ok.

 

werd een beetje emotioneel omdat het zo ontzettend snel ging.. maar ze zeiden dat het helemaal goed ging komen en dat was ook zo!

met driekwartier was ik alweer wakker en de pijn viel me echt nog alles mee. Wou me telefoon graag hebben om lekker een beetje geëntertaind te worden want ik verveelde me een beetje op de uitslaapkamer.. ze vonden dat ik rustig moest wakker worden maar ik was er gewoon alweer helemaal! 
 

Lydia vertelde dat ze normaal wel een beetje moeite heb met 450cc en dat het dan trekken en duwen is, maar mijn lichaam zei kom maar op!

 

lekker wat gegeten en gelachen met de verpleegsters.. ze kregen me maar niet vooruit in dat bed, en ze begrepen er niks van.. maar ik wel!!! Dat waren me nieuwe vriendinnen hun extra gewicht hahaha 

 

Met twee uurtjes ging ik alweer de deur uit.

De rit naar huis was mijn grootste angst.. vriendinnen van mij zeiden dat ze elke heuvel en alles voelde, nou bij mij niet!! Ik lag heerlijk 2 uurtjes te vertoeven met een dekentje en nergens last van!!
 

vannacht lekker geslapen, heb een elektrisch bed dus krijg mezelf wel gemakkelijk omhoog! wel paar keer wakker geworden maar dat neem ik maar voor lief!  De pijn valt me reuzenmee, gewoon meer een drukkend gevoel.. hopelijk blijft het zo. (Snel afkloppen) 

ps. Dat infuus waar ik zo bang voor was stelde uiteindelijk niks voor.. ik heb me druk gemaakt voor niks ?
 

en wat ben ik al blij met wat ik zie nu zeg!! 
 

liefs,

 

mieke 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Een wegafsluiting, dat zal stress opgeleverd hebben. 
 

Handig zo’n elektrisch bed, ik heb een hele stellage van kussens gemaakt ?. De pijn valt mij ook mee nu en voel me verder goed. Ik heb alleen nog niets kunnen zien. Voor mijn gevoel zijn ze mini. Wat fijn dat je al happy met je nieuwe boobies bent ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.