Ga naar inhoud

Minci : 20 januari 2020 : Dr. Schreinemachers : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Minci zei:

Slecht nieuws ... 

Deze week weer onder het mes en de prothese moet er uit . 
Kutte is mijn arts zegt dat spoelen en terug plaatsen geen zin heeft het moet er helemaal uit . Ik kan niks anders doen dan janken !!!! 

Ik heb er geen woorden voor! Wat onwijs kut!! Heel veel sterkte gewenst! Ik leef met je mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de lieve worden en het meeleven. Ik ben net een klein kind en alleen maar aan het janken . 
De operatie staat gepland op woensdag krijg morgen de tijd te horen. 
 

Ik kan er niks aan doen en het is nu eenmaal zo . Ik zal 3 maanden met 1 tiet moeten leven maar het is niet anders , voor mijn gezondheid is dat het belangrijkste . Ik hoop het een plekje te kunnen geven en hopen dat ik in juni geopereerd mag worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Minci

dat is niet gek Meis, er is je nogal wat overkomen... en je hebt er ook nog eens geen grip op. 
“fijn” dat het woensdag al is. Hoop dat je jezelf daarna ook langzaamaan iets beter gaat voelen. 
toch 1 borst eruit, en iig met het idee dat het straks weer terug kan. Hoop dat je alles een plekje kan geven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Minci zei:

Dank je wel ?

Dat hoop ik ook , en vooral dat morgen alles goed verloopt en ik snel weer mezelf ben. 


ja hoop het ook meis, maar geen je boosheid en verdriet ook echt de ruimte. Moet er ook uit, daarna gewoon volop focus op herstel en de volgende operatie, jij krijgt ook gewoon mooie borsten alleen duurt het langer dan gehoopt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal ....

Vandaag niet hardop gehuild , tot dat ik net in bed ging liggen en me weer besefte wat morgen gaat gebeuren . 
Het is niet het einde van de wereld en er zijn ergere dingen in de wereld maar op een of andere manier kan ik me er niet overheen zetten . Hopelijk komt dat snel ! 
Ik moet me morgen 10.30 melden in Nijmegen in het ziekenhuis. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Minci said:

Bedankt allemaal ....

Vandaag niet hardop gehuild , tot dat ik net in bed ging liggen en me weer besefte wat morgen gaat gebeuren . 
Het is niet het einde van de wereld en er zijn ergere dingen in de wereld maar op een of andere manier kan ik me er niet overheen zetten . Hopelijk komt dat snel ! 
Ik moet me morgen 10.30 melden in Nijmegen in het ziekenhuis. 

Ik wens je heel veel sterkte toe! ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.