Ga naar inhoud

stefanie63 : 7 januari 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Es1234567 hee ! Het gaat goed met mij. Ben weer sinds vrijdag aan het werk (als kapster). Moet zeggen vrijdag rustig aan gedaan ging goed. Zaterdag had ik weer iets te veel gedaan, waardoor een kant best wel begon te branden.

Donderdag voor het eerst auto gereden, viel wel beetje tegen in de bochten haha maar mijn auto stuurt dan ook best zwaar dus zal daar wel aanliggen. 
 

ik kan dus al na (a.s dinsdag) 3 weken p.o al best veel zelf. 
Ik zie dat sommige meiden hele fijne bh’s hebben (van een andere kliniek) met voor een sluiting en het lijkt dat de BH’s ook bijna geen naden hebben. Dat heeft deze van de kliniek wel, en na een dag dragen (en vooral met borstband) staan die naden zo erg in mijn borst dat dat juist “pijnlijk” is. Heb al een keer een gaasje tussen gedaan, maar die staat na een dag ook helemaal in je huid haha. 
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar mij lijken die andere veel fijner te zitten. 
 

het resultaat ben ik heel erg tevreden mee! En geeft een fijn gevoel dat ik al mijn oude bh’s en bikini’s heb uitgezocht en weg geef aan een vriendin. Ik dacht bij sommige Bh’s (vet dom) oh die pas ik misschien nog wel.. want in je hoofd zijn ze niet zo groot. Maar dus echt niet. Over 3 weekjes ga ik mij op laten meten,even kijken wat voor maat ik heb! Ben heeel benieuwd ?.

ze zijn al echt een stuk zachter, maar als nog zitten ze (natuurlijk) nog best hoog. 

ik ben niet heel dun, maar bij mijn borstkas

Ben ik wel “mager” en is die overloop als je vanaf de zijkant kijkt nog niet echt mooi vind ik persoonlijk, hopelijk trekt dat wel nog een beetje mooier bij ?

 

Ik heb echt nog geen enkele dag spijt gehad, en ook niet zo’n breakdown wat sommige hebben in de herstel tijd. Ik heb echt mijn hoofd ingesteld op het ergste qua zwelling,blauwe plekken,pijn etc etc. En daarom viel het denk ik bij mij dan ook reuze mee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.