Ga naar inhoud

Motiva round corsé


Aanbevolen berichten

Iemand ervaring met min 725cc?

Ik krijg een wissel ivm pijn in mijn rechterborst.

Ik ga van mentor 450cc naar motiva 725 of 825cc.

Mijn borstbreedte is 12, maar ik mis momenteel vulling in t midden.

Wat ik op Internet aan foto's vind van 700cc lijkt alleen zooooo groot dat ik twijfel.

Klopt het dat de cc's verschillen tussen andere merken?

Wie oh wie kan mij wat info geven?

 

Gr judith 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gaan sowieso groter worden..de corse heeft de meeste projectie.? even vergelijken met de projectie van de mentor prothese die je nu hebt.

Misschien dat @best_boobie dat voor je uit kan pluizen.?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Juud76 zei:

Iemand ervaring met min 725cc?

Ik krijg een wissel ivm pijn in mijn rechterborst.

Ik ga van mentor 450cc naar motiva 725 of 825cc.

Mijn borstbreedte is 12, maar ik mis momenteel vulling in t midden.

Wat ik op Internet aan foto's vind van 700cc lijkt alleen zooooo groot dat ik twijfel.

Klopt het dat de cc's verschillen tussen andere merken?

Wie oh wie kan mij wat info geven?

 

Gr judith 

Hoi hoi

Zou je het erg vinden om mij even een pb te sturen? Dan kijk ik met je mee. Thanks voor de tag @Ld1234
Laat me dan even weten wat je huidige bh maat is (dus omvang en cup), bij welke pc je geopereerd gaat worden (Nio of van der Pot is mijn vermoeden), inclusief het verhaaltje hierboven. 
Ik kan wel eens met je meekijken of het gaat worden zoals je hoopt dat het wordt....
Maar het makkelijkst is dan dat je er ook een foto bij doet in pb, waarop te zien is welke boobs je graag zou hebben qua grootte.. Je wishboobs dus.

xx BB

Als je op mijn profielfoto klikt, kom je op mijn profiel, en daar kun je een bericht sturen door op het envelopje te klikken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.