Ga naar inhoud

Bila90 : 15 januari 2020 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Hierbij mijn eerste post ? Heb al zeer veel verkennend gelezen op dit forum en vond het wel tijd om zelf eens iets te plaatsen.

Ik ben 29 jaar en heb 2 kindjes die ik lange tijd borstvoeding heb gegeven. Bijgevolg.... slappe en lege borsten. Ik kom van een 75 E.

Ik ben bij Dr. Clement Coenen geweest in Antwerpen, hele vriendelijke man en een duidelijke uitleg maar hij adviseerde me enkel een lift te doen zonder implantaten.

Zelf vind ik enkel een lift niet voldoende en wil ik de bovenpool toch wat meer opgevuld hebben.

Na veel research bij Dr. Van Der Pot in Blooming terecht gekomen en op 4 oktober 2019 had ik een eerste afspraak bij hem.

Heel vriendelijke man, duidelijke uitleg en hij begreep precies wat ik voor ogen had.

Hij adviseerde een lift met een implantaat van 380 à 400cc Motiva Ergonomix gezien ik een borstbreedte heb van 14cm. 

Ik vond dat wel groot klinken en wil eigenlijk echt geen grotere cupmaat, hiervoor zou hij bijkomend wat van mijn eigen weefsel verwijderen zodat het eindresultaat niet groter werd.

Nadien zat ik nog met wat vragen die ik binnen de dag beantwoord had per mail, heel fijne service!

Op 12 oktober heb ik me dan op de wachtlijst gezet en ondertussen heb ik dus mijn operatiedatum gekregen: 15 januari in het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk.

 

Heel spannend allemaal. Ik vertrouw 100% op de chirurg en ben eigenlijk vooral zenuwachtig voor de narcose, gezien het de eerste keer zal zijn dat ik onder algehele narcose ga! ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne man he is dr vd Pot. Ik mag 17 januari voor een laatste passessie en dan hopelijk begin maart (na mijm wintersport) word ik geopeeerd aan mijn tubureuze borsten met 550 of 625cc motiva Ergonomix.

Benieuwd naar jouw ervaringen. Ik hoop stiekem ook op het rkz iov het spaarne omdat dat nog dichter bij huis is.

 

Succes met nog even geduldig afwachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Ik zag al dat jij ook bij hem was geweest inderdaad! Sta je al op de wachtlijst of hangt het nog af van je passessie? Krijg je enkel vergroting of ook een lift?

Ik ga het vervolg hier zeker plaatsen! 
Voor mij is het dik 2 uur rijden maar dat heb ik er echt voor over! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK sta al op de wachtlijst ja. Wilde eerst graag met mijn hele familie op wintersport, want dat was al gepland. Dus vandaar pas in maart. 

Ik krijg een vergroting, maar dan wel met verlaging van borstplooi en herverdelen van klierweefsel ivm tubulaire borsten.

In principe gaan ze er vanuit dat er 625cc in zal gaan, maar ik twijfel of dat toch niet te groot is (verwachting is dan een g cup maar ben ook wel breed en stevig gebouwd). Dus nog even passen dan en bespreken of wellicht de demi een optie is. 

 

Ja en wat is 2 uur rijden op een mooi eindresultaat, snap dat je het er voor over hebt. 

En de dr gaat weer starten komende week na zijn eigen operatie, dus dat is wel erg fijn. Heel benieuwd naar je ervaringen. Ik ga je volgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten Hij zou echt heel goed zijn met tubulaire borsten dus je bent in goede handen denk ik :) Ik vond de 400cc ook erg groot klinken maar veel hangt van de breedte van je borstbasis en de projectie natuurlijk! 
Precies, die 2uur maakt me niets uit, mijn man heeft een hotelletje vlakbij geboekt zodat hij niet over en weer moet om me de dag nadien mee naar huis te nemen! 
 

Hebben jullie trouwens nog tips voor spullen die ik best meeneem naar het ziekenhuis, dingen waar ik aan moet denken, herstel-tips, ... 

 

Ik heb al een borstvoedingskussen op mijn lijstje staan, een kussen voor in de auto tussen mijn borsten en de gordel te steken, een nekkussentje, pijama met knoopjes... 

Ik ga preventief en tijdens het herstel matcha-capsules nemen (ik hou niet van de matcha-smaak), ze zouden heel goed zijn voor herstel! Bij de nacontrole krijg je ook de staudt-littekencreme. Ik lees ook veel over siliconen-plakkers om de littekens mooi te laten genezen en eventueel laser... iemand daar ervaring mee? 
 

Ik heb nog veel vragen blijkbaar ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat 400cc echt niet (te) groot is hoor, zeker met een borstbreedte van 14cm.

In maart word ik geopereerd, krijg 800cc met een borstbreedte van 15cm. Daarnaast ben ik een kleine C. 

Denk dat er bij jou dan ook nog wel wat extra op te vullen valt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Parle ik krijg een 400cc mini, ik wil namelijk echt geen grotere borsten, enkel meer “upper pole fullness” ☺️ Vandaar dat ik schrik had dat ze met 400cc groter zouden worden maar dat is dus niet persé zo. Groter moet het voor mij dus echt niet zijn, hij gaat zelfs wat van mijn eigen weefsel wegnemen om het volume van het implantaat te compenseren... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Nog 1 week en 2 nachtjes! Van der pot heeft echt hele mooie resultaten! Matcha is idd echt super voor herstel. Ik heb de thee gedronken iedere dag 3 kopjes..smaak is idd niet lekker. Ben benieuwd naar je verslag!

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal!

 

Ik heb het overleefd! Was heel emotioneel op voorhand waarvoor ik tabletje heb gekregen maar dat hielp me niet veel.. ze zijn half uurtje later dan gepland begonnen aan de operatie en iedereen was echt ontzettend lief, alleen maar positief daarover! 
Ik was heel snel in slaap en ik werd wakker uit een zalige middagdut (zo leek het)

Ik vond dat de pijn reuze meeviel in eerste instantie maar dan werd het stilaan erger... misschien ook omdat ik me er meer op focuste! Heb dan een shot morfine gekregen waarop ik meteen een allergische reactie kreeg en dan hebben ze me onmiddellijk iets anders gegeven waardoor de pijn na een halfuurtje goed minderde! Heb toen gevraagd of ik naar mijn man op de kamer mocht want wou hem heel graag zien ?

Ze hebben me toen de postoperatieve bh aangedaan en dat voelde zalig, de compressie doet echt goed... toen voor het eerst gemerkt dat ik al een mooie bolling zag bovenaan ? YES! Voor de rest kan ik nog niet veel zien..

we liggen met 4 borstoperaties van van der pot op de kamer wat best leuk is om ervaringen uit te wisselen. Van der Pot is ook al langsgeweest en alles was dus prima verlopen en hij zei dat het er al prachtig uitzag op de operatietafel! Nu ben ik wel suuuuuuper benieuwd natuurlijk. Morgenochtend komen ze het verband eraf halen en controleren of alles goed is en dan mag ik al naar huis!
 

Sorry voor de niet samenhangende tekst maar ben nog een beetje wazig ?

 

Als ik wat meer foto’s heb maak ik een album aan..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was een rotdag.

De eerste nacht amper geslapen puur omdat er een snurker op de kamer lag ? heel frustrerend want was doodmoe! Tegen de ochtend was alle narcose ook uit mijn lichaam en was de pijn dus wel toegenomen alsook de zwelling. Mijn rechterborst is duidelijk veel meer gezwollen en doet rechts onderaan serieus pijn. Om 8u ‘s morgens deed de chirurg van dienst zijn ronde al (samen met nog 10 studenten ?) en hebben ze het verband eraf gehaald. Heb dan ook een spiegel gekregen om het zelf te bekijken: super gezwollen, hoog en breed... maar dat was te verwachten natuurlijk. Heel het team vond het er prachtig uitzien dus dat stelde me gerust. Iets later mochten we dan ook naar huis. Die 2 uur Durende rit was vreselijk, ik zat niet goed, had het super benauwd van alle zwelling en begon daardoor oppervlakkig te ademen waardoor je je natuurlijk nog slechter voelt... Ik was héél blij als ik thuis in de zetel geïnstalleerd lag!!! Dan ben ik in slaap gevallen voor 3u tot mijn kindjes thuis waren. Gelukkig waren ze heel lief en rustig voor me ?

Ben wel nog goed de pijnmedicatie aan het nemen want voel dat het nodig is.

Voor ik ging slapen heb ik mijn bh nog eens los gedaan om eens goed in de spiegel te kijken... door het zien van de littekens begon ik weer slecht te ademen (dat is echt mijn grootste probleem) misschien uit schrik dat de littekens zouden scheuren als ik te diep inadem ? en begon ik weer te hyperventileren... ben net op tijd kunnen gaan zitten en mijn man kon me goed kalmeren.. Pffft een hele rollercoaster eigenlijk!

Vannacht wel heel goed geslapen in mijn eigen bed dus ik kan er tegen vandaag!

Met een icepack op mijn boobies Netflix kijken dus!

 

Ik probeer vandaag eens wat foto’s toe te voegen aan mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat je dag tot nu toe?

Wij zitten redelijk in hetzelfde schuitje als het aankomt op grote en prothese maten. Jij hebt een lift gehad en een implantaat van 380 à 400cc. Mij is tot nu toe een lift en protheses tot ongeveer 350cc aangeraden door 3 PC's maar bij Wouter moet ik nog op gesprek. Zijn die van jou nu voor of achter de spier geplaatst?

 

Ben zo benieuwd naar je foto's en naar je herstel, zou ik straks in je album mogen spieken @Bila90?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anca23 Ik heb veel gerust vandaag en net wakker geschoten uit een dutje omdat mijn jongste zoontje vrolijk thuiskwam ?

Ben wel heel moe precies.. heb vandaag ook heel veel telefoons gehad van mensen die een volledig verslag wouden horen en dat is precies wat veel geweest.

 

Ga je sowieso nog naar van der pot? Wil je ook geen grotere borsten in the end? De mijne zijn voor de spier geplaatst omdat ik voldoende weefsel had ☺️ En in dat geval doet hij dat liever omdat dat de ‘natuurlijke’ manier is...

Ik heb vandaag een afspraak voor de nacontrole gekregen en die is niet bij hem maar bij een collega en dat vind ik wel jammer want ik wou hem nog wat vragen over hoe de operatie is gegaan!

 

ik voeg je toe aan mijn album! ☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ga sowizo nog naar Dr. van der Pot, afspraak staat voor 11 februari, net voor de wintersport.

 

Nou ik hoef zelf niet heel veel groter, E / F cup lijkt me echt prima. Tijdens mijn zwangerschap had ik zelfs een zeer grote G. Voor mij nu is het belangrijkste dat ze gelift worden en daarna gewoon goed gevuld en stevig zijn. Ben heel benieuwd naar het advies van Dr. van der Pot en naar zijn resultaat bij jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ld1234 Geen probleem ik voeg je toe!

 

@Anca23 Ik ben benieuwd wat je gaat vinden van hem! Ik vond dat hij precies doorhad wat ik voor ogen had en hij gaf me duidelijk weer wat allemaal mogelijk was. In het ziekenhuis zeiden ze nog dat er vrouwen van óveral komen speciaal om hun borsten bij hem te laten doen omdat hij zó’n krak daarin is! Dat zegt toch veel he?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.