stiens

Stiens : 11 maart 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

hoi, ik had ook die striemen maar is echt zo snel weggegaan door bio oil, over je litteken kan ik niet veel zeggen mijn is niet zo dik als op het begin, ik zal je zo een foto sturen maar ik ben al 5weken po van verdonck. 

Oké top dat het snel weg gaat 👌 ik smeer nu arganolie omdat ik nog een heel flesje ervan heb staan. Zal ook wel helpen denk ik? Dankjewel 😉

Daar kan ik ook niks van zeggen van het litteken... Bij mij is het eerder een deuk dan een verdikking geweest. Het is nu ook al wel beter, zal zich allemaal nog wat moeten zetten denk ik... Heb je al eens contact opgenomen met de kliniek? Ik meen mij er iets van gelezen te hebben dat als het litteken dik en rood wordt je best contact kan opnemen... Maar rood ziet het niet denk ik he. Zal waarschijnlijk nog van de hechting binnen zijn. Hoeveel weken ben je po?

Ik heb ook in mijn album even foto’s geplaatst van mijn littekens. Ik herken dat niet wat jij hebt. Maar het ziet er ook niet naar uit, als in, ontstoken of geïrriteerd. Anders stuur je je pc toch even deze foto? Kijken wat hij zegt erover. 

Ik ben nu bijna 3 weken PO. Heb een mail met foto's gestuurd maar ik ga morgen toch maar even bellen. Heb vooral schrik dat het een hypertrofisch litteken gaat zijn en altijd zo gaat blijven (ik heb er al zo een van als kind)... Of mss draadjes die niet willen oplossen? Het zijn van die harde bulten precies eronder dus mss knoopjes? Ben al heel de dag opgefokt omdat ik te veel tijd heb om mij er zorgen over te maken 😑

Oh hoe weet je dat dit een draadje is dat er uitsteekt bij jou? Ik zie niet zo goed waar je het zou moeten afknippen... Ik heb namelijk aan mijn andere litteken ook zo’n korstje dat naar boven uitsteekt als je ziet wat ik bedoel. Zou dit een draadje zijn? 

Dat zou ook best een draadje kunnen zijn! Ik voelde dat het een draadje was, omdat alle korstjes al weg waren en het een andere kleur had, en omdat er letterlijk 2 “stengetjes” aan vast zaten die uitstaken 🤣 En heb ook een foto gemaakt (staat in m’n eigen topic) en opgestuurd naar m’n pc, die bevestigde dat het een draadje was. Maar zelf knippen werd hem voor mij ook niet, ben veel te bang dat ik er te lang aan ga vroeten en het gaat irriteren/ontsteken daardoor, dus ga woensdag as terug en dan knipt de verpleegkundige het (voor de tweede keer, dus hopelijk nu goed....) weg. 

@Veerveertje  Idd, omdat het een andere kleur heeft vind ik het ook verdacht. Die stengetjes maken het wel duidelijk ja 😂 Maar ik wil er niet aan prutsen om er achter te komen wat het juist is 😛 Het vreemde is dat er bij mij geen draadjes moesten geknipt worden. Wordt dit dan afgestoten door mijn lichaam? Hopelijk blijft de rest mooi zitten. Ik zou trouwens ook niet durven knippen hoor, heb alleen een lompe keukenschaar... ja daaaag daar begin ik niet aan 😂

Snap ik! Ik heb het geprobeerd met een nagelschaartje, maar ik durfde niet door te knippen omdat het heel lastig was om niet in de huid te knijpen omdat die hechting er zo dicht aanzit natuurlijk, dus heb het mooi gelaten, dan maar weer richting de kliniek.

Wat je kan doen is ook even de foto naar je pc doorsturen en vragen. Ik heb geen idee trouwens hoe het bij jou zit dan met de hechtingen als ze bij jou niet doorgeknipt hoeven te worden. 🤷🏻‍♀️

Is het ver rijden voor jou? Ja heb mails gestuurd over m’n ander litteken maar ik ga morgen bellen en ook dit ineens navragen.