Ga naar inhoud

Littlegirllinda89 : 10 januari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Littlegirllinda89 zei:

@Ld1234 ja zo dacht ik er net zo over hoor! En heb tot nu toe nog geen moment spijt gehad ? nee ik ga geen album aanmaken, omdat ik nogal een bijzondere en best herkenbare tatoeage boven op m’n borst heb, vind ik het te riskant om het hier op te zetten. Ik werk namelijk in de zorg.. en het is natuurlijk wel echt iets privé. Ik vind het natuurlijk wel jammer voor jullie, want ik vond het ook echt prettig om voorbeelden te zien. Miss dat ik wat plaats met dat het wel bedekt  is, maar daar ga ik nog eventjes over nadenken ?? van jou zijn trouwens heel mooi geworden! 

Dankje!!? ben er ook heel blij mee. Ik heb even een pb gestuurd met een tip mocht je toch een paar foto's willen plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 hoi hoi,

 

Zie je berichtje nu pas.. dus excuses voor de late reactie ? klopt ik heb ze inderdaad voor de spier geplaatst gekregen, mij is geadviseerd om sowieso de eerste week iets hoger en op je rug te gaan slapen, daarna mag je als het lukt wel weer op je zij, alleen als ik heel

eerlijk ben vind ik dat nog niet prettig voelen, dus lig een beetje half om half Haha 

 

nee ik heb geen album, ivm een herkenbare tatoeage en mijn werk durf ik het niet aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Littlegirllinda89, bedankt voor je reactie!

Ik heb Parkkliniek gemaild, en zij zeiden dat ik de eerste 2 weken niet op mijn buik mag slapen. Daarna mag ik dit langzaam gaan proberen op geleide van de pijn. Mocht het dan nog te gevoelig zijn, dan adviseren ze het nog even uit te stellen.

Jij bent 19 december geopereerd he, door Van der Weij (anatomisch, voor de spier, 425 cc)?

Ben je blij met je nieuwe borsten? En zijn ze nog erg veranderd de laatste 2 weken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 hoi! Ik ben 10 januari geopereerd, en indd door dr vdw. En ben tot nu toe al heel blij met het resultaat!  En je ziet ze eigenlijk gewoon wel per dag veranderen.. nu dik 16 dagen po dus als het goed is moeten ze alleen nog maar mooier worden ??  oké je bent een buikslaper.. dat mocht volgens mijn pc de eerste 6 weken niet.. maar elke pc adviseert weer anders. 
 

wanneer ben jij geopereerd..? En tevreden met het resultaat..? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Robijntje02 zei:

@Littlegirllinda89, bedankt voor je reactie!

Ik heb Parkkliniek gemaild, en zij zeiden dat ik de eerste 2 weken niet op mijn buik mag slapen. Daarna mag ik dit langzaam gaan proberen op geleide van de pijn. Mocht het dan nog te gevoelig zijn, dan adviseren ze het nog even uit te stellen.

Jij bent 19 december geopereerd he, door Van der Weij (anatomisch, voor de spier, 425 cc)?

Ben je blij met je nieuwe borsten? En zijn ze nog erg veranderd de laatste 2 weken?

 


 

sorry haak even in... maar na twee weken op je buik? Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat je dat wilt, lijkt mij ook helemaal niet verstandig... ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2020 om 15:53, Robijntje02 zei:

@Littlegirllinda89, bedankt voor je reactie!

Ik heb Parkkliniek gemaild, en zij zeiden dat ik de eerste 2 weken niet op mijn buik mag slapen. Daarna mag ik dit langzaam gaan proberen op geleide van de pijn. Mocht het dan nog te gevoelig zijn, dan adviseren ze het nog even uit te stellen.

Jij bent 19 december geopereerd he, door Van der Weij (anatomisch, voor de spier, 425 cc)?

Ben je blij met je nieuwe borsten? En zijn ze nog erg veranderd de laatste 2 weken?

 

Wow, heb je dit geadviseerd gekregen van Parkkliniek of van je pc? Advies van Pc gaat altijd VOOR alle andere adviezen he, dus wel nog ff navragen bij Nio!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2020 om 22:08, Littlegirllinda89 zei:

@Robijntje02 hoi! Ik ben 10 januari geopereerd, en indd door dr vdw. En ben tot nu toe al heel blij met het resultaat!  En je ziet ze eigenlijk gewoon wel per dag veranderen.. nu dik 16 dagen po dus als het goed is moeten ze alleen nog maar mooier worden ??  oké je bent een buikslaper.. dat mocht volgens mijn pc de eerste 6 weken niet.. maar elke pc adviseert weer anders. 
 

wanneer ben jij geopereerd..? En tevreden met het resultaat..? 

Ik zie dat jouw topictitel nog niet aangepast is, ga ik dat meteen ff doen! Nog gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Oh, @best_boobie zal t dan maar voor de zekerheid nog navragen bij Nio, over dat buikslapen.. 

Antwoord kwam van de receptie van Parkland..

 

Ik ga zo woensdag op controle bij Dr Nio zal het eens vragen, al zou ik het echt nog niet durven hoor?

Blijf voorlopig nog op mijn rug slapen. Vind de adviezen sowieso wat uiteen lopen, ik mag na 4 weken weer sporten, meestal is dit 6 weken dacht ik.. net als auto rijden ene kliniek zegt 1 week andere 2... soms best verwarrend. Tuurlijk zoveel mogelijk het advies van je eigen pc aannemen maar ik neem de tijden iets ruimer want zie mijzelf nog niet echt staan over 2 weken in de sport school?? Ondanks dat ik er gezegd is dat het kan

@best_boobie weet jij hoe dit kan? Of heeft iedere kliniek gewoon zijn eigen visie. Ben gewoon benieuwd hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, bent001 zei:

 

Ik ga zo woensdag op controle bij Dr Nio zal het eens vragen, al zou ik het echt nog niet durven hoor?

Blijf voorlopig nog op mijn rug slapen. Vind de adviezen sowieso wat uiteen lopen, ik mag na 4 weken weer sporten, meestal is dit 6 weken dacht ik.. net als auto rijden ene kliniek zegt 1 week andere 2... soms best verwarrend. Tuurlijk zoveel mogelijk het advies van je eigen pc aannemen maar ik neem de tijden iets ruimer want zie mijzelf nog niet echt staan over 2 weken in de sport school?? Ondanks dat ik er gezegd is dat het kan

@best_boobie weet jij hoe dit kan? Of heeft iedere kliniek gewoon zijn eigen visie. Ben gewoon benieuwd hoor!


Ik vind dit ook apart. Ik zou zelf gewoon het zekere voor het onzekere nemen en van het langste advies dat soms gegeven wordt uit gaan. Beter onnodig langer bepaalde dingen niet doen, dan ze op advies “te snel” doen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bent001 zei:

 

Ik ga zo woensdag op controle bij Dr Nio zal het eens vragen, al zou ik het echt nog niet durven hoor?

Blijf voorlopig nog op mijn rug slapen. Vind de adviezen sowieso wat uiteen lopen, ik mag na 4 weken weer sporten, meestal is dit 6 weken dacht ik.. net als auto rijden ene kliniek zegt 1 week andere 2... soms best verwarrend. Tuurlijk zoveel mogelijk het advies van je eigen pc aannemen maar ik neem de tijden iets ruimer want zie mijzelf nog niet echt staan over 2 weken in de sport school?? Ondanks dat ik er gezegd is dat het kan

@best_boobie weet jij hoe dit kan? Of heeft iedere kliniek gewoon zijn eigen visie. Ben gewoon benieuwd hoor!

Er zijn de laatste jaren nieuwe inzichten ontstaan, en de ene pc houdt zich vast aan de regels die zich tot nu toe altijd bewezen hebben, en de ander gaat mee met nieuwere inzichten.. Wat is beter? Geen idee...

Verder is ook een en ander afhankelijk van de visie en werkwijze/techniek van de pc. Zo gaat het ook in het bedrijfsleven. Daar heb je ook in dezelfde sector, meerdere meningen, werkwijzen en inzichten. Iedereen doet het op zijn eigen manier, zoals hij denkt dat het het beste is, of zoals hij vindt dat het het beste gaat! Iedereen teert op zijn ervaring daarbij, en als je beginnend werknemer bent, teer je weer op de ervaring van anderen en zoekt daar je eigen weg in.. Zo gaan die dingen in het leven ;) 

Tot zover deze uitspatting van 'intellectueel' geneuzel :45: 

xxx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.