Ga naar inhoud

Ev1994 : 24 december 2019 : Dr. Craggs : St-Vincentius : Deinze


Aanbevolen berichten

Ik heb even meteen in je album gekeken, wauw wat zijn ze mooi !  Ja nu is er overal sale heb ook de neiging om al mooie bh’s te kopen maar is helaas nog lang niet aan de orde haha. Fijn dat je herstel goed gaat. Zelf krijg ik volgende week de borstband maar ben ook benieuwd hoe dat zal zijn. 
ik zal je album in de gaten houden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Ev1994, ik heb mijn operatie ingepland bij Artemedis op 16/04 en start ongeveer hetzelfde als jou. 1,60m en 54 kilo. Ik ben wel ouder en de kerstkilo's heb ik nog niet durven tellen ?.

Zou ik mogen meekijken in je album?

Mijn pc raadt ook max 205cc aan en hier op het forum vind je vooral foto's van grotere borstvergrotingen.

Alvast dikke merci en verder goed herstel!

Groetjes

KS

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, KS1985 zei:

Hoi @Ev1994, ik heb mijn operatie ingepland bij Artemedis op 16/04 en start ongeveer hetzelfde als jou. 1,60m en 54 kilo. Ik ben wel ouder en de kerstkilo's heb ik nog niet durven tellen ?.

Zou ik mogen meekijken in je album?

Mijn pc raadt ook max 205cc aan en hier op het forum vind je vooral foto's van grotere borstvergrotingen.

Alvast dikke merci en verder goed herstel!

Groetjes

KS

Wat spannend!! 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album!

Hier zijn het inderdaad bijna overal operaties met meer cc, toen ze bij mij zei max 190 dacht ik al wat weinig, maar eens je dan past zie je dat het wel perfect is. 

Nu de zwelling wat weg is merk ik wel dat ik af en toe denk het had best wat groter gemogen, maar dan ging het echt niet passen bij mijn lichaam. Mijn vriendinnen zeggen dat ik nu de perfecte boobs heb ?

Hoe kleiner de cc hoe sneller het herstel zei mijn PC!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.