Ga naar inhoud

Ev1994 : 24 december 2019 : Dr. Craggs : St-Vincentius : Deinze


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

 

Ik ben al een tijdje aan het meelezen hier maar dacht om me toch even voor te stellen! Ik ben 25 jaar, 159 cm , 54kg en jammer genoeg stond ik als laatste in de rij bij het uitdelen van de borsten want heb maar een kleine 75A(push up). 

 

Ik loop al lang met het idee om een BV te doen en uiteindelijk een tijd geleden de stap gewaagd om op consult te gaan bij dr. Craggs. Hier op het forum is ze niet gekend, maar ik ken een aantal dames die bij haar geweest zijn en het resultaat is echt prachtig.

 

Aangezien ik redelijk klein en smal van lichaam ben, had ik graag borsten gehad die er nog natuurlijk uitzien en passen bij mijn lichaam. Samen zijn we tot het punt gekomen dat ik 190cc of 150cc Sebbin krijg achter de spier.

(Wat ik heel weinig vind lijken met wat ik hier allemaal lees?)

Tijdens de operatie zelf zal ze kijken wat het best bij mijn lichaam past en afhankelijk daarvan zal ze beslissen, ze weet dat ik absoluut niet te groot wil. Dus ik ben benieuwd.

Een 3D beeld heb ik ook gekregen en daar lijkt het echt mooi maar wel groot, maar ik ga er niet teveel van uit gaan want realiteit is nog altijd anders denk ik dan ?.

 

Morgen om 7u15 mag ik me aanmelden, dus ik vind het allemaal heeel spannend momenteel!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Ev1994 zei:

Hoi allemaal

 

Ik ben al een tijdje aan het meelezen hier maar dacht om me toch even voor te stellen! Ik ben 25 jaar, 159 cm , 54kg en jammer genoeg stond ik als laatste in de rij bij het uitdelen van de borsten want heb maar een kleine 75A(push up). 

 

Ik loop al lang met het idee om een BV te doen en uiteindelijk een tijd geleden de stap gewaagd om op consult te gaan bij dr. Craggs. Hier op het forum is ze niet gekend, maar ik ken een aantal dames die bij haar geweest zijn en het resultaat is echt prachtig.

 

Aangezien ik redelijk klein en smal van lichaam ben, had ik graag borsten gehad die er nog natuurlijk uitzien en passen bij mijn lichaam. Samen zijn we tot het punt gekomen dat ik 190cc of 150cc Sebbin krijg achter de spier.

(Wat ik heel weinig vind lijken met wat ik hier allemaal lees?)

Tijdens de operatie zelf zal ze kijken wat het best bij mijn lichaam past en afhankelijk daarvan zal ze beslissen, ze weet dat ik absoluut niet te groot wil. Dus ik ben benieuwd.

Een 3D beeld heb ik ook gekregen en daar lijkt het echt mooi maar wel groot, maar ik ga er niet teveel van uit gaan want realiteit is nog altijd anders denk ik dan ?.

 

Morgen om 7u15 mag ik me aanmelden, dus ik vind het allemaal heeel spannend momenteel!

 

 

 

Heel veel succes morgen! Komt helemaal goed!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is 150 geworden, de dokter zei dat de 190 te 'fake' was, ze had het ook gevraagd aan de dames in het OK en ze zeiden allemaal dat het niet bij mij paste.

 

Qua pijn valt het allemaal heel goed mee voorlopig, maar ik vermoed dat het morgen wel erger zal zijn volgens dat ik hier meegelezen heb.

 

Ik kom nu al gek van die borstband haha! Maar de boobs zijn het waard, ze zijn zoo mooi!! Ben er nu al verliefd op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ev1994 zei:

Het is 150 geworden, de dokter zei dat de 190 te 'fake' was, ze had het ook gevraagd aan de dames in het OK en ze zeiden allemaal dat het niet bij mij paste.

 

Qua pijn valt het allemaal heel goed mee voorlopig, maar ik vermoed dat het morgen wel erger zal zijn volgens dat ik hier meegelezen heb.

 

Ik kom nu al gek van die borstband haha! Maar de boobs zijn het waard, ze zijn zoo mooi!! Ben er nu al verliefd op!

Fijn dat alles goed is gegaan, en de pijn tot nu toe mee valt! Hopelijk blijft dat beetje zo. 
Benieuwd naar je resultaat! Rustig aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ev1994 zei:

Het is 150 geworden, de dokter zei dat de 190 te 'fake' was, ze had het ook gevraagd aan de dames in het OK en ze zeiden allemaal dat het niet bij mij paste.

 

Qua pijn valt het allemaal heel goed mee voorlopig, maar ik vermoed dat het morgen wel erger zal zijn volgens dat ik hier meegelezen heb.

 

Ik kom nu al gek van die borstband haha! Maar de boobs zijn het waard, ze zijn zoo mooi!! Ben er nu al verliefd op!

Fijn dat het goed is gegaan! Over de borstband kan ik niet meepraten...wel over de strakke sportbh die 6 weken gedragen moet worden. Ben benieuwd naar je herstelfase en uiteraard het resultaat. Neem maar goed je rust en doe geen dingen overhaast.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Ev1994 zei:

Het is 150 geworden, de dokter zei dat de 190 te 'fake' was, ze had het ook gevraagd aan de dames in het OK en ze zeiden allemaal dat het niet bij mij paste.

 

Qua pijn valt het allemaal heel goed mee voorlopig, maar ik vermoed dat het morgen wel erger zal zijn volgens dat ik hier meegelezen heb.

 

Ik kom nu al gek van die borstband haha! Maar de boobs zijn het waard, ze zijn zoo mooi!! Ben er nu al verliefd op!

Ik had een haat-liefdeverhouding met mijn borstband. Ik vind hem vooral fijn toen ik hem met autorijden en werken om had. Gaf toch een bepaalde zekerheid. Ook met slapen. Slaap nu sinds zaterdag zonder borstband maar met sportbh. Voelt nog steeds gek! 
 

wat fijn dat de operatie goed is gegaan, maar neem echt goed je rust en pijnstillers! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kleine update, ondertussen ben ik 5 dagen PO en het herstel valt me reuze mee. Gisteren had ik wel even een klein mentaal dipje, maar die was gelukkig van korte duur en te wijten aan het feit dat ik alleen maar naar drama series kijk op Netflix en dat ook echt het enige is die ik doe momenteel?.

In de ochtend en loop van de dag heb ik weinig tot geen pijn, maar naar de avond toe merk ik dat de borsten strakker/pijnlijker beginnen te worden. Het voelt dan hemels om in bed te gaan liggen. 

 

De nachten verlopen ook heel goed, wel nog met een verhoogd kussen, voedingskussen en wakker worden omdat ik nog pijnstillers neem.

Overdag probeer ik wat af te bouwen van pijnstilling maar bij het slapen neem ik de volle dosis nog. 

 

Na de operatie ging ik wel naar huis met drains, maar die mochten gelukkig(!) de dag erna verwijderd worden.  Af en toe heb ik wel wat pijn op de plaats waar die drains zaten en jeuk aan de wondes?

 

Straks kijk ik eens hoe het werkt om een foto in een album te plaatsen. Indien er willen meekijken laat maar gerust iets weten!

 

@Imker ik heb ook die haat-liefde verhouding! Na het douchen doe ik niet meteen de borstband aan, maar ik heb dan zó een schrik om bepaalde bewegingen te doen dat ik hem meteen weer wil om wil doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Ev1994 zei:

Even een kleine update, ondertussen ben ik 5 dagen PO en het herstel valt me reuze mee. Gisteren had ik wel even een klein mentaal dipje, maar die was gelukkig van korte duur en te wijten aan het feit dat ik alleen maar naar drama series kijk op Netflix en dat ook echt het enige is die ik doe momenteel?.

In de ochtend en loop van de dag heb ik weinig tot geen pijn, maar naar de avond toe merk ik dat de borsten strakker/pijnlijker beginnen te worden. Het voelt dan hemels om in bed te gaan liggen. 

 

De nachten verlopen ook heel goed, wel nog met een verhoogd kussen, voedingskussen en wakker worden omdat ik nog pijnstillers neem.

Overdag probeer ik wat af te bouwen van pijnstilling maar bij het slapen neem ik de volle dosis nog. 

 

Na de operatie ging ik wel naar huis met drains, maar die mochten gelukkig(!) de dag erna verwijderd worden.  Af en toe heb ik wel wat pijn op de plaats waar die drains zaten en jeuk aan de wondes?

 

Straks kijk ik eens hoe het werkt om een foto in een album te plaatsen. Indien er willen meekijken laat maar gerust iets weten!

 

@Imker ik heb ook die haat-liefde verhouding! Na het douchen doe ik niet meteen de borstband aan, maar ik heb dan zó een schrik om bepaalde bewegingen te doen dat ik hem meteen weer wil om wil doen

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat!!

het lijkt me ook zo lastig dat je in het begin zo weinig kan doen. Dan ga je ook beetje met je ziel onder je armen lopen haha?

 

als het lukt met je album neem ik graag een kijkje bij je!

succes verder met je herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lady.D zei:

Wat fijn om te horen dat het zo goed gaat!!

het lijkt me ook zo lastig dat je in het begin zo weinig kan doen. Dan ga je ook beetje met je ziel onder je armen lopen haha?

 

als het lukt met je album neem ik graag een kijkje bij je!

succes verder met je herstel

Ik heb je toegevoegd aan het album! Ja verschrikkelijk, je voelt je oke maar weet dat je jezelf rustig moet houden.

Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Zo te horen had je ook last van de ‘kraamtranen’. Heeft iets te maken met je hormoonpeil en dag 4 of 5 gebeurt dat meestal. Goed dat je er zo snel weer overheen bent!

 

Het ergste is iig achter de rug! Doe iig niet zo dom als ik, ofwel: teveel, en keep calm en Netflix on! Net begonnen aan Virgin River. Omg wat slecht..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Ev1994 zei:

Ik heb je toegevoegd aan het album! Ja verschrikkelijk, je voelt je oke maar weet dat je jezelf rustig moet houden.

Dankjewel!

Wow ik vind je resultaat nu al heel natuurlijk bij je. Volgens mij precies wat je wilde?

Hoop dat je herstel verder vlot verloopt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Es1234567 ik heb je toegevoegd! Spannend he, je kan beginnen aftellen ? ik had drains om het wondvocht uit de borsten te halen. Denk dat het van dokter tot dokter verschilt, ik wist het wel op voorhand dat ik ze kreeg.

 

@Lady D inderdaad het was precies wat ik wilde! Dankjewel, ik vind ze zelf nu ook al heel mooi?

 

@Marlies84 ha die had ik nog niet gehoord! maar ik kon gisteren echt om het minste die tegenviel janken, vreselijk haha! Ik heb die serie denk ik al eens zien passeren en zag er echt slecht uit vond ik. Ik heb wel de serie you gebinged, dus ga nu moeten zoeken naar een andere. Tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ev, proficiat met je nieuwe boezem! ?     Heb jij anatomische implantaten gekregen of ronde? Welk merk? Zou ik ook een kijkje mogen nemen in je album? Ik denk dat onze beginsituatie vrij gelijkaardig is en ik ben nog heel erg aan het twijfelen over het aantal cc. Ik vind het wel geweldig van jouw pc dat ze nog veranderd is van volume implantaat op de operatietafel voor het beste eindresultaat...van commitment gesproken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Wieke30 zei:

Hoi Ev, proficiat met je nieuwe boezem! ?     Heb jij anatomische implantaten gekregen of ronde? Welk merk? Zou ik ook een kijkje mogen nemen in je album? Ik denk dat onze beginsituatie vrij gelijkaardig is en ik ben nog heel erg aan het twijfelen over het aantal cc. Ik vind het wel geweldig van jouw pc dat ze nog veranderd is van volume implantaat op de operatietafel voor het beste eindresultaat...van commitment gesproken!

Dankjewel! Ik heb ronde prothesen van het merk Sebbin. De PC raadde mij dit aan omdat ik voor natuurlijk wou en dat als ik op mijn zij lig het mooi mee beweegt. Bij anatomische heb je dat minder, maar die ogen dan wel natuurlijker als je gewoon rechtstaat/zit. 

Ik heb je toegevoegd aan het album, een voorfoto heb ik wel niet genomen. Tussen hoeveel CC twijfel je? Ik zou goed naar het advies luisteren van je pc, zij zien denk ik snel wat goed past bij je en wat niet. Toch snap ik je twijfels wel hoor, ik had dat tot het moment kort voor de operatie 'moet ik toch niet de grotere protheses nemen, wat als het te groot is, wat als ik de kleinere te klein vind, ...' 

Het is tenslotte een belangrijke keuze die je moet maken. Ik ben heel blij dat ik daarin mijn PC volledig kon vertrouwen en haar die beslissing kon laten maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Ev1994 zei:

Even een kleine update, ondertussen ben ik 5 dagen PO en het herstel valt me reuze mee. Gisteren had ik wel even een klein mentaal dipje, maar die was gelukkig van korte duur en te wijten aan het feit dat ik alleen maar naar drama series kijk op Netflix en dat ook echt het enige is die ik doe momenteel?.

In de ochtend en loop van de dag heb ik weinig tot geen pijn, maar naar de avond toe merk ik dat de borsten strakker/pijnlijker beginnen te worden. Het voelt dan hemels om in bed te gaan liggen. 

 

De nachten verlopen ook heel goed, wel nog met een verhoogd kussen, voedingskussen en wakker worden omdat ik nog pijnstillers neem.

Overdag probeer ik wat af te bouwen van pijnstilling maar bij het slapen neem ik de volle dosis nog. 

 

Na de operatie ging ik wel naar huis met drains, maar die mochten gelukkig(!) de dag erna verwijderd worden.  Af en toe heb ik wel wat pijn op de plaats waar die drains zaten en jeuk aan de wondes?

 

Straks kijk ik eens hoe het werkt om een foto in een album te plaatsen. Indien er willen meekijken laat maar gerust iets weten!

 

@Imker ik heb ook die haat-liefde verhouding! Na het douchen doe ik niet meteen de borstband aan, maar ik heb dan zó een schrik om bepaalde bewegingen te doen dat ik hem meteen weer wil om wil doen

Ik zou graag willen meekijken in je album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw, zo mooi! En al zulk knap resultaat zo snel na de operatie. Je zal wel heel blij zijn met je nieuw stel borsten ? De pc heeft mij 215cc anatomische implantaten aangeraden, dual plane geplaatst.  Ik heb een AA cup en ik vrees dat ik met 215cc anatomisch niet op een volle b-cup zal uitkomen, wat ik graag zou willen. Ik vind het moeilijk om na een gesprek van 15min zulk groot vertrouwen te stellen in een pc. ? Hoewel ik vertrouwen heb in zijn expertise heb ik eerder schrik dat mijn verwachtingen over het eindresultaat te hoog liggen ? Bedankt dat ik een kijkje mocht nemen in je album!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Wieke30 zei:

Wauw, zo mooi! En al zulk knap resultaat zo snel na de operatie. Je zal wel heel blij zijn met je nieuw stel borsten ? De pc heeft mij 215cc anatomische implantaten aangeraden, dual plane geplaatst.  Ik heb een AA cup en ik vrees dat ik met 215cc anatomisch niet op een volle b-cup zal uitkomen, wat ik graag zou willen. Ik vind het moeilijk om na een gesprek van 15min zulk groot vertrouwen te stellen in een pc. ? Hoewel ik vertrouwen heb in zijn expertise heb ik eerder schrik dat mijn verwachtingen over het eindresultaat te hoog liggen ? Bedankt dat ik een kijkje mocht nemen in je album!!

Ik had niet verwacht dat ze zo snel al zo mooi gingen zijn, ben er heel erg blij mee! Voel me al direct een stuk vrouwelijker ?

Heb je ze mogen passen? Ik had een veel beter zicht met het passen wat het ging worden. Het hangt natuurlijk ook af van je lichaamsbouw, maar daar ben ik zelf niet van op de hoogte. 15 minuten is inderdaad weinig om zoiets onmiddellijk te beslissen. ga je nog eens terug naar de pc? Geen probleem!

 

@Ld1234 ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
9 minuten geleden, stefanie63 zei:

Hoi @Ev1994,

hoe is het herstel nu ? Ik ben nu dag 1 po en het gaat tot nu toe wel goed. Het is bijna 24 uur geleden dat ik geopereerd ben maar mag tot nu toe nog niet klagen.

weet je al wat voor maat je nu ongeveer hebt?  en zou ik misschien ook ook een kijkje mogen nemen in je album? 
 

groetjess

Hoi! Het herstel verloopt nu wat trager of in het begin maar wel heel goed! Ik ben ondertussen weer aan het werk (administratieve job). Ik merk wel dat ik na een werkdag van 8u veel meer druk heb aan mijn linkerborst, maar na even rusten in de zetel is dat alweer weg! Ik heb het gevoel dat links veel trager hersteld dan rechts, misschien omdat ik rechtshandig ben, geen idee. Morgenavond mogen de draadjes eruit! Ben benieuwd wat de dokter zal zeggen of ik eventueel al zaken meer mag doen. Enige waar ik voorlopig echt wel last van heb is de druk van de borstband, maargoed normaal nog 1,5 week doorbijten en dan ben ik er hopelijk vanaf! Welke maat ik heb weet ik  nog niet, zaterdag ga ik eens in een lingeriezaak laten opmeten nu het koopjes zijn hier in Belgie :)! Ik vermoed een 75B/C. Wat goed dat de pijn meevalt! Bij mij was de meeste pijn na een week wel weg, ik had alleen heel hevige rugpijn.

Ik heb je toegevoegd aan het album! Ik zal deze avond of morgen eens een foto nemen van hoe het nu 15 dagen PO is.

Veel succes verder met je herstel! Ik lees straks eens mee op je topic wat je hebt gekregen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.