Ga naar inhoud

Elsie-94 : 16 december 2019 : Dr. Bol-Oostveen : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Maandag 16 dec (nu twee dagen PO) ben ik geopereerd in de Bauland kliniek in Mill.

Via de zoekbalk lotgenoten gezocht! vind je mijn weg hier naar toe.

Ik was verpleegkundige en ben nu operatieassistent, je begrijpt ik wist precies wat me te wachten stond.

Dan zal het mensen verbazen waarom ik voor Faceland heb gekozen maar ik ben ontzettend blij met mijn keuze!

De prijs zegt namelijk helemaal niks over de kwaliteit en service. En zeker in dokter Lydia Bol-Oostveen 100% vertrouwen door haar eerlijke overwegingen.

 

Bij Faceland zelf liet de communicatie en bereikbaarheid wat te wensen over voor de operatie. 

Wanneer je een keuze menu krijgt, altijd het bandje krijgt het is druk op dit moment we staan u zo spoedig mogelijk te woord en niet direct terug bellen zoals afgesproken begint bij mij de kriebelen in niet positieve zin. Toch bleken de consulenten en de afspraak met de arts mij wel het juiste gevoel te geven. De rest lees je wel in lotgenoten gezocht mocht het je interesseren.

 

donderdag voor de ok werd ik gebeld dat ik me maandag om 11:45 mocht melden en dat ik 12:10 geholpen zou worden.

Ik wilde er graag wat eerder zijn, omdat het een uur rijden was en ik ook weet dat programmas wel eens een klein beetje in kunnen lopen.

Toen ik mezelf had gemeld bij de receptie hoorde ik dat het programma een half uurtje uitliep. Zo gaat het nou eenmaal, geen probleem.

Als je dan gehaald wordt gaan alles in rapido tempo! uitkleden (ondergoed en sokken blijven aan), OKjasje aan, mutsje op en nummer van met ventje werd genoteerd en ik mocht in een bed gaan liggen.

Dit was ook de uitslaapkamer maar er lag maar 1 patiënt na OK. Ik kreeg een infuus, ecg plakkers en een bloeddrukband om. De Arts kwam aftekenen, ik stelde mijn laatste vragen en de anesthesist liet zich ook nog even zien. 

In de holding/uitslaapkamer was maar plek voor 5 bedden dus het was er rustig, ik had ook echt geen last van andere mensen om mij heen.

Ik voelde me niet zenuwachtig, ik dacht kom maar op in ben vooral benieuwd of het resultaat wordt zoals ik heb gehoopt.

uiteindelijk werd ik om 13:00 de Ok opgereden en was ik 14:15 weer volledig wakker en alert op de uitslaapkamer. Heerlijk had ik geslapen!

Wel had ik direct pijn aan mijn borsten dus ik kreeg extra pijnstilling. Hier knapte ik van op.

Bh aan, plassen , eten en drinken ging ook lekker rapido. de lieve verpleegkundigen moesten mij behoorlijk afremmen en instrueerde mijn partner daar ook op! XD

Ik vergeet helemaal te zeggen dat ik onder de dekens als zo blij was toen ik naar beneden keek, het was helemaal niet veelte groot zoals ik even in mijn nachtmerrie voorbij zag komen.

Alles was perfect geregeld bij Bauland, hele lieve instructies waar iedereen uitgebreid te tijd voor nam, kant en klaar pijnstilling schema met alle pillen daarbij aanwezig.

(paracetamol, diclofenac, pantoprazol (maagbeschermer), en tramadol zo nodig.)

ik heb de littekencreme aangeschaft en mijn vriendje kon de auto voor de deur parkeren waar ik in een zorgstoel naartoe werd gereden. 

Kortom een hele goede ervaring.

 

Eenmaal thuis wilde ik meteen de roze desinfectie en zwarte stift strepen weg wassen.(alleen de zichtbare gedeeltes zoals nek en armen.)
Tip voor mensen die in het ziekenhuis werken: Doe handzeep in combinatie met blauwe handalcohol op een washandje. Deze samenstelling zorgt ervoor dat je al snel helemaal schoon bent!
Ik kreeg savonds wat bezoek van mijn ouders, ik wilde namelijk overdag niet gaan slapen voor mijn nachtrust.

Ik lag heerlijk in een voedingskussen met 2 hoofdkussens, mijn ventje legt mij helemaal in de watten. ik heb van 1 tot 5 wakker gelegen maar ik had geen pijn. gewoon nog een beetje druk in mijn hoofd denk ik. Bovendien ben ik ook geen rugslaper. Uit bed komen zelfstandig lukte niet, maar met hulp ging het allemaal prima. Ik ben blij dat we een hoog bed hebben.

Eenmaal opgestart heb ik mij gewassen met een washandjes en weer het wondermiddel gemaakt om nu ook in mijn postop bh te wassen. Zachte aanrakingen kan ik allemaal prima verdragen en met mijn T-REX armen (korte armpjes dichtbij het lichaam) kan ik ook prima de deuren open maken. Eigenlijk valt het me allemaal best mee. Na veel heftige verhalen hier op het forum gelezen te hebben was ik hier wat huiverig voor. Maar als ik mij aan het pijnschema hou, rust momenten goed inplan voel ik me eigenlijk super goed en apetrots met mijn voorgevel.

Ik voel me goed, word goed geholpen dus ik ben helemaal blij!

OK dag is dag 0, gister was dag 1 PO en vandaag dag 2 PO. vannacht ook prima geslapen en ook al ietsje platter kunnen liggen. 

Ik voel me zo goed dat ik echt al zin heb om naar buiten te gaan!

 

Van het resultaat kan je eigenlijk nog niks zeggen. vooral bovenin staat mijn huid bol en strak van het vocht. de arts heeft uitgelegd dat de prothese veel lager zit dus dat dit echt goed komt. 

Al met al dus een succes verhaal (nu al :p) en mochten mensen er baat bij hebben zal ik het vervolg ook schrijven.

Ik mocht gisteravond al douchen maar dit ga ik vanavond doen. ik kan me nu ook makkelijker bewegen.

Ik heb een douchestoel en een verstelbare rug/neksteun voor op de bank geleend bij de thuiszorgwinkel en ik maak er dankbaar gebruik van!

ook heb ik bij etos een tubetje spierbalsem gekocht, of het werkt weet ik niet maar gevoelsmatig voelt het heerlijk op die strakke huid van de opgezette spieren.

 

Volgens mij is het een aardig lang verhaal geworden!

veel liefs! en succes voor de mensen die nog voor nieuwe kerstballen gaan deze week! ?

 

 


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahahaha ‘kerstballen’ ?. Die houden we erin! Het valt idd mee hè. Merk wel dat het naarmate de dag vordert pijnlijker wordt. Heb jij dat ook?
 

Goed om te lezen dat FL dus wel meevalt vooralsnog. Velthuis, zoals je weet, zou ik qua prijs/kwaliteit aan niemand aanraden!! 
Welke pijnstilling neem je? Ik zit om de 6 uur aan de 1000 mg paracetamol en heb gisteravond een naproxen genomen wat volgens mij best geholpen heeft want sliep prima! En las ik nou goed dat jouw medicijnen allemaal al klaar lagen?! Ik mag ze mooi allemaal zelf halen bij de apotheek, hoor. Pfff...

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marlies84 ja het valt me allemaal mee! inderdaad naar mate de dag vordert wordt het want gevoeliger allemaal. gewoon optijd je rust inplannen. en we zijn pas 2 dagen verder he ! 

 

ik zit ook om de 6 uur aan  1gr pcm, dan ook nog 3 keer per dag diclofenac en voor het slapen een tramadol om goed te slapen.

Vooralsnog gaat dit top en ga morgen denk ik proberen af te bouwen. zeker omdat ik mijn grenzen niet goed bewaak en nu al in het huishouden lekker mn dingetjes probeer te doen.

 

ik heb meer dan genoeg voorraad medicijnen meegekregen... dus dat is prettig.

mijn darmen liggen alleen wel al stil dus ontlasting komt niet op gang.. ik doe er alles aan om dat weer een beetje op gang te krijgen.

 

succes verder Marlies, en we spreken elkaar vast nog deze week! gezellig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat niet op gang kunnen krijgen is vervelend, jah. Ik heb niks tegen de misselijkheid gekregen bij de narcose en niet aan de tramadol. Misschien ligt het daaraan? Mij lukt het wel en ik kan GODZIJDANK mijn eigen billen afvegen ?. Dat was mijn eennagrootste angst (na het prikken, wat nota bene nog misging ook...). 
Ik las her en der iets over psylliumvezels oid? Dat schijnt te werken... 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Was bij jou extra benieuwd, met je medische achtergrond. En ook omdat je naar mijn idee ook wel kritisch bent. 
Ik heb aanstaande maandag mijn consult bij FL. Hoop zo dat ik bij deze kliniek wél goed gevoel heb. 
 

gelukkig heb je tot nu toe bijna geen last. 
hoop dat dat zo blijft. Ik volg graag je herstel. 
heb je ook een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Marlies84 zei:

Hoe is het met jou @Elsie-94? Hier opeens een heel strakke bh band. Jij ook?

Succes bij je consult @Lady.D en bijna kerstballen @Ev1994!!!

Dankjewel @Marlies84

ben erg benieuwd. Heb m’n mapje gevuld met allemaal foto’s van borsten die ik heel mooi vind, en vragenlijst klaar. 
eerst nog even werken en dan door naar Amsterdam! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Ev1994 zei:

@Marlies84 Suuuper spannend!! Morgen om 7u15 moet ik aanmelden ? hoe gaat het herstel verder?

Ja vlot hoor! Nu ik redelijk balans heb gevonden tussen het heel weinig en heel veel doen lukt het aardig! Mentaal gaat het prima. Gelukkig niet de psychische tik die meer dan de helft van de vrouwen ervaart (las ik gisteren, toevallig...).

 

Wat moet je vroeg! Waar en bij wie? Wat ga je eigenlijk doen? Heb ik je voorstellende gemist?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marlies84 zei:

Ja vlot hoor! Nu ik redelijk balans heb gevonden tussen het heel weinig en heel veel doen lukt het aardig! Mentaal gaat het prima. Gelukkig niet de psychische tik die meer dan de helft van de vrouwen ervaart (las ik gisteren, toevallig...).

 

Wat moet je vroeg! Waar en bij wie? Wat ga je eigenlijk doen? Heb ik je voorstellende gemist?

 

 

Dat is al goed! Ik lees het hier ook vaak dat vrouwen een mentaal dipje hebben tijdens de herstelperiode. Goed dat je opnieuw de grens gevonden hebt wat kan en wat niet! Ik krijg ook vaak de tip dat ik rustig aan zal moeten doen. 

 

Ik heb geen voorstelronde gedaan, ben vooral laatste weken aan het meelezen geweest. Ik doe het in Deinze bij Dr Craggs, niet echt bekend hier op het forum heb ik gemerkt maar ik ken een paar dames die bij haar geweest zijn en zijn heel tevreden. Had er direct een goed gevoel bij! Ik krijg 200cc Sebbin. 

Ik zal anders eens kijken hoe dat werkt om een voorstelronde maken is misschien makkelijker :-), dan kan je daar in meelezen als je wilt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai meiden!

 

Update van hier. ik ben nu een week verder met 375 full round silk motiva.

en wat ben ik blij met mijn nieuwe vriendinnen aka kerstballen.

het gaat echt top met mij! doe langzaam aan leuke dingen, gebruik geen pijnstillers meer en ben flink aan de wandel want met de feestdagen en thuiszitten ben ik ook flink aan het snoepen XD.

sochtends voelt alles wat strak en stijf, en 's avonds heb ik echt wel opgezwollen harde borsten met meer vocht.

ondanks dat de dames nog niet zijn ingedaald ben ik wel al best blij. gewoon omdat ik er echt in geloof dat het nog veel mooier wordt!

ik kan niet wachten tot ik de steristrips van de wonden af mag halen, ben benieuwd of het litteken al een beetje oke aan het genezen is.

ik hoef thuis echt niet te tillen of huishoud dingetjes te doen, maar ik doe wel mezelf weer aankleden (bukken), douchen en wasje opvouwen. ook maak ik zelf wel eens een staartje en betrap ik mezelf erop dat mn ellebogen dan ietsje hoger komen.

Maar hé, het doet geen zeer dus ik ga ervan uit dat dat dan allemaal wel kan. 

vannacht ook voor het eerst plat geslagen. (met 1 hoofdkussen en zwangerschaps kussen gewoon lekker op de buik).

als ik weet dat ik een tijdje moet zitten of staan zorg ik dat ik daarvoor even een 1 a 2 uurtjes kan netflixen voor de rust op mn borsten.

het gevoel is nog wel gek. mijn tepels reageren zo gezegt wel normaal maar het gevoel is heel gek.. ik denk dat mensen dat wel herkennen.

 

iedereen fijne feestdagen en rustig aan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh plat slapen! I wish!! Lekker hoor! Zou ik ook wel willen maar geheid dat ik dan direct op m’n zij lig. Zal morgen eens vragen wat ik mag. Jij hebt nu ook de dikkere hardere boobs ‘s avonds. Herkenbaar! Wat jij noemt verder qua wasjes vouwen enzo doe ik ook wel maar na een week is het idd makkelijker te (h)erkennen wat kan en wat niet. En ik doe alles in tienen want dat moet van @best_boobie ?

Wanneer heb je eerste controle? Ik morgen, dan volgende week weer en dan in juni. Feest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Ev1994 zei:

Dat is al goed! Ik lees het hier ook vaak dat vrouwen een mentaal dipje hebben tijdens de herstelperiode. Goed dat je opnieuw de grens gevonden hebt wat kan en wat niet! Ik krijg ook vaak de tip dat ik rustig aan zal moeten doen. 

 

Ik heb geen voorstelronde gedaan, ben vooral laatste weken aan het meelezen geweest. Ik doe het in Deinze bij Dr Craggs, niet echt bekend hier op het forum heb ik gemerkt maar ik ken een paar dames die bij haar geweest zijn en zijn heel tevreden. Had er direct een goed gevoel bij! Ik krijg 200cc Sebbin. 

Ik zal anders eens kijken hoe dat werkt om een voorstelronde maken is misschien makkelijker :-), dan kan je daar in meelezen als je wilt!

Leuk! En heeel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Elsie-94 zei:

haai meiden!

 

Update van hier. ik ben nu een week verder met 375 full round silk motiva.

en wat ben ik blij met mijn nieuwe vriendinnen aka kerstballen.

het gaat echt top met mij! doe langzaam aan leuke dingen, gebruik geen pijnstillers meer en ben flink aan de wandel want met de feestdagen en thuiszitten ben ik ook flink aan het snoepen XD.

sochtends voelt alles wat strak en stijf, en 's avonds heb ik echt wel opgezwollen harde borsten met meer vocht.

ondanks dat de dames nog niet zijn ingedaald ben ik wel al best blij. gewoon omdat ik er echt in geloof dat het nog veel mooier wordt!

ik kan niet wachten tot ik de steristrips van de wonden af mag halen, ben benieuwd of het litteken al een beetje oke aan het genezen is.

ik hoef thuis echt niet te tillen of huishoud dingetjes te doen, maar ik doe wel mezelf weer aankleden (bukken), douchen en wasje opvouwen. ook maak ik zelf wel eens een staartje en betrap ik mezelf erop dat mn ellebogen dan ietsje hoger komen.

Maar hé, het doet geen zeer dus ik ga ervan uit dat dat dan allemaal wel kan. 

vannacht ook voor het eerst plat geslagen. (met 1 hoofdkussen en zwangerschaps kussen gewoon lekker op de buik).

als ik weet dat ik een tijdje moet zitten of staan zorg ik dat ik daarvoor even een 1 a 2 uurtjes kan netflixen voor de rust op mn borsten.

het gevoel is nog wel gek. mijn tepels reageren zo gezegt wel normaal maar het gevoel is heel gek.. ik denk dat mensen dat wel herkennen.

 

iedereen fijne feestdagen en rustig aan! 

Wat leuk om van jou een update te lezen. 
En wat fijn dat het zo goed gaat met je!!

zo te lezen een vlot herstel voor je. 
wat fijn dat je tot nu toe zo tevreden bent over het resultaat. 
Heb je een album aangemaakt? 
 

Ik heb vandaag m’n consult gehad bij FL. Tot nu toe erg tevreden over hoe het allemaal verliep. 
Tot nu toe Ongeveer zelfde uitkomst als bij m’n eerdere consults bij DG, 380cc demi. 
was goed voorbereid en had veel foto’s laten zien van resultaten die ik erg mooi vind. En naar aanleiding van m’n eigen wens en verwachting etc was ik benieuwd wie ze zou adviseren als chirurg. En ze kwam gelijk bij Lydia uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Lady.D zei:

Wat leuk om van jou een update te lezen. 
En wat fijn dat het zo goed gaat met je!!

zo te lezen een vlot herstel voor je. 
wat fijn dat je tot nu toe zo tevreden bent over het resultaat. 
Heb je een album aangemaakt? 
 

Ik heb vandaag m’n consult gehad bij FL. Tot nu toe erg tevreden over hoe het allemaal verliep. 
Tot nu toe Ongeveer zelfde uitkomst als bij m’n eerdere consults bij DG, 380cc demi. 
was goed voorbereid en had veel foto’s laten zien van resultaten die ik erg mooi vind. En naar aanleiding van m’n eigen wens en verwachting etc was ik benieuwd wie ze zou adviseren als chirurg. En ze kwam gelijk bij Lydia uit. 

Sounds good! Succes met je besluit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2019 om 21:05, Marlies84 zei:

Oooh plat slapen! I wish!! Lekker hoor! Zou ik ook wel willen maar geheid dat ik dan direct op m’n zij lig. Zal morgen eens vragen wat ik mag. Jij hebt nu ook de dikkere hardere boobs ‘s avonds. Herkenbaar! Wat jij noemt verder qua wasjes vouwen enzo doe ik ook wel maar na een week is het idd makkelijker te (h)erkennen wat kan en wat niet. En ik doe alles in tienen want dat moet van @best_boobie ?

Wanneer heb je eerste controle? Ik morgen, dan volgende week weer en dan in juni. Feest!

Nee hoor, je moet niks van mij. Ik snap alleen nooit dat meiden wel een operatie willen, maar daarna denken dat ze niet hoeven herstellen. Dat dat alleen voor anderen geldt :45: 
En dan geef ik dus advies, en dan lijkt het alsof alles van mij moet, maar zo is het dus niet.. Je moet het eigenlijk van jezelf, maar als het helpt om het van mij te 'moeten' dan mag je dat natuurlijk :P 

 

Oh bah, weer zo een onaardig antwoord :45: Of nee, het is niet onaardig, maar het komt misschien onaardig over, maar ik probeer alleen maar realistisch te zijn, omdat iedereen daar het meest aan heeft ;) 

 

xxx BB

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil hier wel een kleine nuance in brengen. 
Op dit forum zitten vrouwen die minimaal €2500 euro uitgeven. De meesten daarvan moeten hard werken om dat bij elkaar te sparen. Eenmaal bij elkaar gespaard gaan ze van 100km p/u naar 0. Ineens afremmen is iets wat fysiek wellicht lukt maar mentaal blijkt dat (onverwacht) veel en veel moeilijker.
Je gaat van het hebben van veel verantwoordelijkheden naar bedlegerig waardoor je alles uit handen moet geven.
En dan kun je zeggen dat dat nu eenmaal moet omdat ze die keuze zelf hebben gemaakt en dus zonder problemen de consequenties moeten ervaren, maar dat is vergelijkbaar met het zeggen dat je het ouderschap wel even gaat doen. Dat valt ook even vies tegen in het begin. 

Dus die meiden die zo’n operatie willen en vervolgens niet ‘willen’ herstellen weten simpelweg niet hoe dat moet. In mijn geval was het een mix van de controle niet volledig uit handen kunnen en durven geven, opluchting over het herstel en ervaren dat heel veel wel kon. Zodra ik werd teruggefloten heb ik me toch maar overgegeven maar het blijft voor iemand zoals ik iets heel moeilijks, en dat is eigenlijk zielig. Hoezo kan onze generatie niet gewoon 2 weken rustig aan doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Marlies84 zei:

Ik wil hier wel een kleine nuance in brengen. 
Op dit forum zitten vrouwen die minimaal €2500 euro uitgeven. De meesten daarvan moeten hard werken om dat bij elkaar te sparen. Eenmaal bij elkaar gespaard gaan ze van 100km p/u naar 0. Ineens afremmen is iets wat fysiek wellicht lukt maar mentaal blijkt dat (onverwacht) veel en veel moeilijker.
Je gaat van het hebben van veel verantwoordelijkheden naar bedlegerig waardoor je alles uit handen moet geven.
En dan kun je zeggen dat dat nu eenmaal moet omdat ze die keuze zelf hebben gemaakt en dus zonder problemen de consequenties moeten ervaren, maar dat is vergelijkbaar met het zeggen dat je het ouderschap wel even gaat doen. Dat valt ook even vies tegen in het begin. 

Dus die meiden die zo’n operatie willen en vervolgens niet ‘willen’ herstellen weten simpelweg niet hoe dat moet. In mijn geval was het een mix van de controle niet volledig uit handen kunnen en durven geven, opluchting over het herstel en ervaren dat heel veel wel kon. Zodra ik werd teruggefloten heb ik me toch maar overgegeven maar het blijft voor iemand zoals ik iets heel moeilijks, en dat is eigenlijk zielig. Hoezo kan onze generatie niet gewoon 2 weken rustig aan doen?

 

Wat heb je dat mooi gezegd! En denk dat veel zich daarin herkennen. 
We weten van zoveel dingen dat het “moet”, of iig “veel beter is”. Maar het ook daadwerkelijk doen of uitvoeren is soms knap lastig! 
gelukkig heeft je eigen lichaam je terug gefloten, en was er opeens geen andere optie dan écht rustiger aan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-12-2019 om 19:08, Marlies84 zei:

Ik wil hier wel een kleine nuance in brengen. 
Op dit forum zitten vrouwen die minimaal €2500 euro uitgeven. De meesten daarvan moeten hard werken om dat bij elkaar te sparen. Eenmaal bij elkaar gespaard gaan ze van 100km p/u naar 0. Ineens afremmen is iets wat fysiek wellicht lukt maar mentaal blijkt dat (onverwacht) veel en veel moeilijker.
Je gaat van het hebben van veel verantwoordelijkheden naar bedlegerig waardoor je alles uit handen moet geven.
En dan kun je zeggen dat dat nu eenmaal moet omdat ze die keuze zelf hebben gemaakt en dus zonder problemen de consequenties moeten ervaren, maar dat is vergelijkbaar met het zeggen dat je het ouderschap wel even gaat doen. Dat valt ook even vies tegen in het begin. 

Dus die meiden die zo’n operatie willen en vervolgens niet ‘willen’ herstellen weten simpelweg niet hoe dat moet. In mijn geval was het een mix van de controle niet volledig uit handen kunnen en durven geven, opluchting over het herstel en ervaren dat heel veel wel kon. Zodra ik werd teruggefloten heb ik me toch maar overgegeven maar het blijft voor iemand zoals ik iets heel moeilijks, en dat is eigenlijk zielig. Hoezo kan onze generatie niet gewoon 2 weken rustig aan doen?

 

Zoals ik al zei, bedoelde ik het niet onaardig. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, best_boobie zei:

Zoals ik al zei, bedoelde ik het niet onaardig.  

Nee het is een frustratie van jouw kant die ik volledig begrijp, ook vanuit je beroep. En die wilde ik je enigszins ontnemen door uit te leggen wat mogelijk oorzaken zijn van dat maar niet willen herstellen. 
Ik zie het voor me dat je af en toe meeleest en denkt: “Ahhhh doe nou niet, meis!” maar weet dus dat het gros gewoon onwetend is, en dan is het heeeeeel fijn dat jij hier over ons waakt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2020 om 20:56, Marlies84 zei:

Nee het is een frustratie van jouw kant die ik volledig begrijp, ook vanuit je beroep. En die wilde ik je enigszins ontnemen door uit te leggen wat mogelijk oorzaken zijn van dat maar niet willen herstellen. 
Ik zie het voor me dat je af en toe meeleest en denkt: “Ahhhh doe nou niet, meis!” maar weet dus dat het gros gewoon onwetend is, en dan is het heeeeeel fijn dat jij hier over ons waakt ?

haha oke, en idd... zit hier al 8 jaar en heb dus in die tijd ook al meiden terug zien komen.. Het grappigste is dan dat ik vaak de 'ergste' gevallen wel onthouden heb, en dan komen ze terug met overmatig kapsel en zeggen ze: en ik heb me ZO goed aan alle adviezen gehouden tijdens het herstel!! :45: 
Maar fijn dat je het snapt :P 
En ik snap ook wat jij zegt hoor, absoluut! :35: 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, best_boobie zei:

haha oke, en idd... zit hier al 8 jaar en heb dus in die tijd ook al meiden terug zien komen.. Het grappigste is dan dat ik vaak de 'ergste' gevallen wel onthouden heb, en dan komen ze terug met overmatig kapsel en zeggen ze: en ik heb me ZO goed aan alle adviezen gehouden tijdens het herstel!! :45: 
Maar fijn dat je het snapt  
En ik snap ook wat jij zegt hoor, absoluut!  

 

xxx

D’oh ?!

En je zag het aankomen!

 

Het zou me niets verbazen als ik ermee te maken krijg en zal dan ook de hand in eigen boezem (jawel! woordgrapje!) steken.. 
De ene boob hangt nog altijd wat hoger dan de andere, dr zit een gaatje in de hechting (zoals je weet maar gaat trouwens niet slechter dus ??) en de onderkant doet nog altijd zeer. Het zal mij benieuwen! Overigens is de zwelling bovenin weg en begint ook deze wat te dalen dus dat is wel positief!

 

Hoe is het met jou, @Elsie-94?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.