Ga naar inhoud

ProjectX : 25 augustus 2020 : Dr. Bodde : Klaver klinieken


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Zoemertje zei:

Hoe is je nacht geweest @ProjectX en heb je nog pijn? 

x


De nacht ging echt stukken beter dan ervoor! Heb het bed ook aan de achterkant omhoog gedaan dat hielp enorm, fijn zo’n elektrisch bed 🤗 

Vanochtend lekker gedoucht en net pas de eerste pijnstilling genomen, had vanochtend amper pijn. Dus gaat echt steeds beter! 

Hoe was jouw nacht? 

 

@Es1234567 lief dank je wel! 🥰 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah @ProjectX daar ben ik zó blij om! Fijn te horen dat het beter gaat ☺️

 

En zo'n elektrisch bed is zeker een pluspunt! Ik slaap nog altijd half rechtop. Heb het gisterenavond voor de eerste keer een beetje lager laten zakken. Plat liggen durf ik (nog) niet 😅

 

Mijn nacht was ok. Geen pijnstillers meer. Joehoe! Overdag ook minder pijn. Ik zou al durven om ook overdag te minderen 🤔 maar wil me niet overhaasten daarin 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja beter wat rechterop slapen hoor @Zoemertje en pijnstilling gewoon nog nemen kan geen kwaad. Fijn dat je al zonder slaapt joh 🥳

 

Ben vandaag goed in de weer.. we hadden een duivennest bij onze keukendeur en daardoor ineens een mijtenplaag in de keuken. Zag het vanochtend voor het eerst dacht eerst dat het kleine spinnen waren maar dus niet.. inmiddels heeft iemand t nest weggehaald en moet de keuken nog ingespoten worden. Jakkes! 🤢 Precies als ik zelf niks kan doen.. ben dus lekker druk aan het bellen en me druk aan het maken. Gelukkig komen mijn vriend en moeder zo schoonmaken. Kan pas rustig zitten als het weg is. 😱

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, ProjectX zei:

Ja beter wat rechterop slapen hoor @Zoemertje en pijnstilling gewoon nog nemen kan geen kwaad. Fijn dat je al zonder slaapt joh 🥳

 

Ben vandaag goed in de weer.. we hadden een duivennest bij onze keukendeur en daardoor ineens een mijtenplaag in de keuken. Zag het vanochtend voor het eerst dacht eerst dat het kleine spinnen waren maar dus niet.. inmiddels heeft iemand t nest weggehaald en moet de keuken nog ingespoten worden. Jakkes! 🤢 Precies als ik zelf niks kan doen.. ben dus lekker druk aan het bellen en me druk aan het maken. Gelukkig komen mijn vriend en moeder zo schoonmaken. Kan pas rustig zitten als het weg is. 😱

Oh ook dat nog @ProjectX. Dat is niet leuk 😟 

En net nu je zelf niks mag/kan doen. Dat is balen! Gelukkig kan je rekenen op je moeder en vriend. 

Probeer ondertussen tot rust te komen want je dagje is precies al heftig geweest 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 @Zoemertje ja echt verschrikkelijk! Als het goed is zijn ze nu dood en komen ze straks de hele keuken poetsen.. 

 

wel heb ik sinds gisteravond een giga zwangerschapskussen, dat is me fijn! Daar ga je echt lekker op slapen @Petra84 ☺️

Pijn gaat ook goed, doet bij lange na niet meer zo’n zeer als de eerste 2 dagen! Wat een verschil. Nu andere gekke “pijntjes” zoals steken en prikjes (denk vd lift). 
Voel me ook nog wel heel erg opgezet vd narcose 😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Petra84 zei:

Goedemorgen @ProjectX

 

Wat fijn dat de pijn al minder word zeg en dat je al wat beter slaapt ook 🙂 

Ik denk ook dat ik er veel aan ga hebben hihi nog 6 dagen!

Begint weer spannend te worden 🤣 

 

Fijn dat ze vandaag komen poetsen en dat ze allemaal dood zijn nu 

 

Ja komt helemaal goed! Ben je al zenuwachtig?? Weet je ook al hoe laat je mag? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Petra84 zei:

@ProjectX nou was eigenlijk wel weer over zenuwen heen maar moet eerlijk zeggen dat ze nu wel weer aan komen zijn 🤣 en helaas weet ik nog niet hoelaat hoop heel vroeg haha


hahaha aah ja snap ik wel hoor! Je bent er automatisch zoveel mee bezig 🤣 Voelt net als kerst toen je klein was haha... 

Ja hoe eerder hoe beter dan zit je niet zo te wachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Petra84 komt echt goed, geloof me! Hoezo zie je op tegen de narcose? Ik werd deze keer zo lekker wakker uit de narcose, niet misselijk niks. Hoe rustiger je zelf bent , hoe relaxter 🙏🏼 En ja de pijn.. zou liegen als ik zeg dat het geen zeer doet maar het verbetert echt snel en met medicatie op tijd is het te doen hoor. 😘 

 

Tuurlijk @AMST ! Ik voeg je even toe. Door wie wordt je geopereerd en waar? Zenuwachtig voor? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Petra84 zei:

@ProjectX Ik weet niet zie vind het gewoon allemaal heel spannend maar ga zeker me best doen zo rustig mogelijk erin te gaan en tis even doorbijten met pijn maar dan heb ik ook wat dus komt allemaal goed 😁

Ja en dan heb je mooie nieuwe boobies! 🙏🏼🤩 Ik ben ook echt zo blij dat ik het gedaan heb. Elke dag worden ze mooier 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, ProjectX zei:

Ja en dan heb je mooie nieuwe boobies! 🙏🏼🤩 Ik ben ook echt zo blij dat ik het gedaan heb. Elke dag worden ze mooier 

Klinkt echt héél goed!!

 

Ben nu natuurlijk héél benieuwd naar je PO foto's, heb je een album waar ik in mee mag spieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, ProjectX zei:

@Petra84 komt echt goed, geloof me! Hoezo zie je op tegen de narcose? Ik werd deze keer zo lekker wakker uit de narcose, niet misselijk niks. Hoe rustiger je zelf bent , hoe relaxter 🙏🏼 En ja de pijn.. zou liegen als ik zeg dat het geen zeer doet maar het verbetert echt snel en met medicatie op tijd is het te doen hoor. 😘 

 

Tuurlijk @AMST ! Ik voeg je even toe. Door wie wordt je geopereerd en waar? Zenuwachtig voor? 

Dankejwel! Ik wordt geopereerd op 9 september door dr. Oostveen-Bol, zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen haha. Ook al een paar keer gedacht dat ik het zou afzeggen, alleen ik loop hier al zoooooo lang mee.. Zijn ook meer de zenuwen en het feit dat ik een keer 0.0% controle heb over een situatie 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.