Ga naar inhoud

Dawn2 : 8 januari 2021 : Dr. van Waes : Kliniek?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.

 

Lang geleden heb ik mij hier voorgesteld en heb ik uiteindelijk een borstvergroting laten doen.

 

Het wordt tijd voor een implantaat wissel.

 

Toen wou ik geen lifting wat uiteindelijk niet het gewenste resultaat had. Nu wil ik best groter gaan maar mijn man en ik willen nog steeds geen lifting. Dus alle advies welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Dawn2 zei:

Hallo iedereen.

 

Lang geleden heb ik mij hier voorgesteld en heb ik uiteindelijk een borstvergroting laten doen.

 

Het wordt tijd voor een implantaat wissel.

 

Toen wou ik geen lifting wat uiteindelijk niet het gewenste resultaat had. Nu wil ik best groter gaan maar mijn man en ik willen nog steeds geen lifting. Dus alle advies welkom!

Hoi hoi

Welkom terug!!

Mag ik vragen of je destijds actief was onder een andere accountnaam? En bij welke pc ben je toen geopereerd?
Ben ook wel benieuwd welke implantaten (merk, aantal cc en profile) je nu hebt.. 

Is er een bepaalde regio waar je zoekt naar een pc? Eens kijken of we mee kunnen denken :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...
2 uur geleden, Dawn2 zei:

Hallo 

 

ik denk dat dit onder naam van Dawn was.

Ondertussen heb ik een datum en zal ik hopelijk op 8/1 mijn wissel krijgen met lift.

 

groeten

Dawn

Oke, dus je bent in 2011 door Dr. Damen geopereerd in de Wellnesskliniek? Klopt dat? :)
En waar ga je nu geopereerd worden? En door welke pc? Dan kunnen we je topic verplaatsen naar de operatieverslagen en je titel aanpassen :35: 

Kun je een beetje uitleggen hoe je nu toch voor een lift kiest? Je maakt ons wel nieuwsgierig met het geven van zo weinig info haha.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt BB.

 

Nu zal ik geopereerd worden door Dr. Van Waes. Een lift was gewoon nodig, ik heb het de vorige keer proberen vermijden maar nu was het helaas onvermijdelijk en ik kijk er wel naar uit naar het resultaat. Het was al een enorm twijfelgeval in 2011, een lift was uiteindelijk beter geweest maar al bij al was ik wel tevreden geweest met het natuurlijk aanvoelen van de borstprothesen. Bij deze chirurg ben ik per toeval terecht gekomen door zijn naam hier tegen te komen op het forum, na het zien van de website besloot ik een afspraak te maken. Vervolgens heb ik een goed gevoel bij deze chirurg. Hij is rustig, heeft een zachte aanpak en forceert niets, neemt zijn tijd en laat je zelf keuzes maken. 

 

Groeten

Dawn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 21-11-2020 om 18:32, Dawn2 zei:

Dat klopt BB.

 

Nu zal ik geopereerd worden door Dr. Van Waes. Een lift was gewoon nodig, ik heb het de vorige keer proberen vermijden maar nu was het helaas onvermijdelijk en ik kijk er wel naar uit naar het resultaat. Het was al een enorm twijfelgeval in 2011, een lift was uiteindelijk beter geweest maar al bij al was ik wel tevreden geweest met het natuurlijk aanvoelen van de borstprothesen. Bij deze chirurg ben ik per toeval terecht gekomen door zijn naam hier tegen te komen op het forum, na het zien van de website besloot ik een afspraak te maken. Vervolgens heb ik een goed gevoel bij deze chirurg. Hij is rustig, heeft een zachte aanpak en forceert niets, neemt zijn tijd en laat je zelf keuzes maken. 

 

Groeten

Dawn

In het Jan Palfijn?

Oke, duidelijk meid. Wel fijn dat je nu in januari al je 'nieuwe' borsten krijgt :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.