Lady.D

Lady.D : 10 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland

Recommended Posts

Hi meid ik ben ook echt twee weken van slag geweest hoor, word steeds beter nu ruim 4 weken verder en voel me echt weer mijzelf. Geeft het tijd ook het indalen, 

mijn linker borst werkte zo niet mee maar gaat steeds beter! Ben wel benieuwd naar je resultaat mag ik ook mee kijken in je album? 

Ja ik had wel verwacht dat het pittig zou zijn. En daarom ook bewust 3 weken vrij genomen, en 2 weken vol mijn moeder die de zorg voor de kinderen overneemt wanneer mijn man naar z’n werk gaat. 
Maar dat ik er zó af zou liggen, had ik niet verwacht. Dus die narcose heb ik wel onderschat. 

ja dat indalen vind ik wel een dingetje. Hier al wat opgezocht op t forum, en wat ik elke keer terug lees is dat het echt tijd nodig heeft, en dat je geduld moet hebben. 
het liefst kijk je even 3 maanden verder😉

maar nu die zwelling al afneemt worden die “ballen” ook al minder. 
dus heb maar goede hoop dat ze nog iets gaan zakken. Nu zit de grootste bolling zeg maar aan de bovenkant van m’n tepel. Terwijl ik juist dat wat meer hang erg mooi vind. Dus bloot moet ik er nog beetje aan wennen😉 

Ik voeg je toe!

moet hem nog wel even op to date maken met foto’s van nu. 

He @Lady D! Fijn dat het nu steeds wat beter gaat. Ik ben gisteren even naar buiten geweest en dat viel ook echt best tegen. Ik ben echt nog niks waard hoor 😂 Geduld geduld geduld..

Heb jij ook een martelband gekregen, of heb je alleen een sportbh?

Goed om te lezen dat je weer wat mobieler wordt. Het liggen is maar zo saai he, en op gegeven moment weet je je ook geen houding meer aan te meten.

Ik voel me nu na 3,5 wk steeds meer mens. En herken wat je zegt v.w.b. het indalen, zal mijn Google geschiedenis maar niet nalopen haha #obsessed.

Moeilijk hè, geduld hebben 😋

@Elize89 zeker fijn! En merk nu elke dag wel dat het steeds iets beter gaat. 
Ik heb geen band gekregen. Vraag me soms ook af of dat het proces van “zakken” iets meer zal versnellen?

heb jij er wel 1? 
fijn dat je ook lekker naar buiten bent geweest. Dat is al fijn hè!  En daarna weee bekaf 😂

@Loesje3 haha heeel herkenbaar. Alhoewel ik bewust niet op Google heb gezocht, maar wel t forum. En lees van iedereen dat je geduld moet hebben, en dat t goed komt. Dus daar gaan we dan maar vanuit hè... maar geduld is idd lastig!

Ja, ik heb er 1! En ook een sportbh. Maar ik snap dus niet zo goed waarom ik ‘m heb, want dat zakken dankzij martelband lijkt mij onmogelijk met zo’n strakke sportbh eronder. Maar goed, ik doe braaf wat me is opgelegd. 😅

@Elize89 ja ik weet ook niet precies hoe dat dan werkt. Mijn bh zit ook mega strak! 
ben klaar met dat ding, maar ook dat hou ik maar braaf vol 😂😇

hoe lang moet jij de band dragen?

dankjewel @Nog even wachten! Komt goed. 
voor jou kan het aftellen wel gaan beginnen🤗

meiden ik heb een vraagje!

Ik ben mijn po bh meer dan zat. Hij zit mega strak, en snijd daarmee onder m’n armen, op m’n rug, en op m’n borsten. 
nu heb ik van mijn zwangerschap nog hele straks bh/topjes. 
Ik ben nu 2 weken po. Zou ik dit ook kunnen dragen?? Ik voeg foto’s toe ervan. 
bovenste is een voedingstopje. Onderste soort sport topje, heel strak, zonder voor of achtersluiting. 
Ik kan ze beide vanaf onder aantrekken. 

Goede vraag, ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Ik ben vaker tegen gekomen dat dames na 2 weken een strakke sportbh mochten dragen van bijvoorbeeld van de Hema. Ik meen dat ik bij mijn eerste kliniek consult bij Velthuis die vraag ook stelde ivm aankoop 2e PO bh en ook dat antwoord kreeg. Is alleen al een jaar geleden dus weet het niet meer zeker. 

Hey meiden,

Ik draag momenteel een sportbh maar wel 1 die toch comfortabel zit. Er is mij niet gezegd dat hij zo strak moet zitten. Heb dus 1 die gewoon aanpast aan mijn lichaam en dan de borstband erboven. Voelt zo wel goed aan. Ik heb het gevoel dat de borstband toch wel voorkomt dat de implantaten naar boven komen. Mijn rechtse deed in het begin heel vervelend en kwam precies altijd naar boven. Heb de band nog iets strakker aangedaan en nu na paar dagen voel ik wel dat ze mooi aan het zakken zijn en de rechtse niet meer naar boven komt. Oef... 

Hey @Mieke2

ja een lekkere sportbh zit vaak wat comfortabeler hè. Fijn dat je met de band al verschil merkt!

@best_boobie kun jij duidelijkheid geven op bovenstaande vragen wat betreft po bh / sportbh