Ga naar inhoud

Lady.D : 10 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland


Aanbevolen berichten

meiden ik heb een vraagje!

Ik ben mijn po bh meer dan zat. Hij zit mega strak, en snijd daarmee onder m’n armen, op m’n rug, en op m’n borsten. 
nu heb ik van mijn zwangerschap nog hele straks bh/topjes. 
Ik ben nu 2 weken po. Zou ik dit ook kunnen dragen?? Ik voeg foto’s toe ervan. 
bovenste is een voedingstopje. Onderste soort sport topje, heel strak, zonder voor of achtersluiting. 
Ik kan ze beide vanaf onder aantrekken. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede vraag, ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Ik ben vaker tegen gekomen dat dames na 2 weken een strakke sportbh mochten dragen van bijvoorbeeld van de Hema. Ik meen dat ik bij mijn eerste kliniek consult bij Velthuis die vraag ook stelde ivm aankoop 2e PO bh en ook dat antwoord kreeg. Is alleen al een jaar geleden dus weet het niet meer zeker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik draag momenteel een sportbh maar wel 1 die toch comfortabel zit. Er is mij niet gezegd dat hij zo strak moet zitten. Heb dus 1 die gewoon aanpast aan mijn lichaam en dan de borstband erboven. Voelt zo wel goed aan. Ik heb het gevoel dat de borstband toch wel voorkomt dat de implantaten naar boven komen. Mijn rechtse deed in het begin heel vervelend en kwam precies altijd naar boven. Heb de band nog iets strakker aangedaan en nu na paar dagen voel ik wel dat ze mooi aan het zakken zijn en de rechtse niet meer naar boven komt. Oef... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-2-2020 om 20:41, Lady.D zei:

@Nina_a nee ik snap dat een gewone bh of losse top niet kan. Maar dacht wellicht is dit ook een optie, en dat zit net wat comfortabeler dan die po-bh. 
@best_boobie weet jij dit??

Ik vind die erg los....

Is het een optie om bij de Hema de Heavy support non-padded te halen. Kost €18

Die mag in ieder geval 

 

en anders zou ik het even overleggen met je pc. Niet zomaar Iets te los gaan dragen zonder overleg :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lady.D zei:

Hey @Mieke2

ja een lekkere sportbh zit vaak wat comfortabeler hè. Fijn dat je met de band al verschil merkt!

 

@best_boobie kun jij duidelijkheid geven op bovenstaande vragen wat betreft po bh / sportbh 

Iedere pc heeft zn eigen voorkeur. Wat de een mag, mag de ander niet. Heeft alles te maken met de ervaring en dus ook de visie van de pc. Overleg dit soort dingen altijd met je eigen pc. Zelf zomaar iets doen, kan nadelig effect hebben en dat zou zonde zijn. 
 

Ik kan helaas niet altijd binnen een dag mijn meldingen beantwoorden. Heb je dringend mijn antwoord nodig, stuur dan ff pb met een pakkende titel ;)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@polemommy

hier gaat het eigenlijk heel goed! Voel me steeds beter, en kan steeds meer. Ook voelen mn borsten steeds natuurlijker aan. Ze worden steeds meer eigen. Dus dat bakstenen gevoel neemt gelukkig af. 
Ook merk ik dat ze steeds wat meer zakken. Het gaat heel langzaam, maar zie wel verschil met het begin. 
heb de pleisters eraf gehaald, en mn hechtingen zien er heel netjes uit! Heb daar ook eigenlijk geen last van. 
Mn linkerborst blijft wel beetje beurs aanvoelen. Mijn bh zit ook rete strak! Haha. 
 

Slaap alleen nog steeds niet lekker. Kunnen jullie al plat liggen? 
het plat liggen lukt nog niet, en die soort bananen houding ben ik meer dan zat! Ik slaap dus op mn rug half zittend. Maar kan Niet wachten tot ik weer heerlijk plat kan liggen!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
Op 12-2-2020 om 19:07, Lady.D zei:

Ik heb trouwens m’n album aangemaakt! Zal hier nog wat meer foto’s in gaan plaatsen de komende tijd. 
laat maar weten als je toegang wilt!

Zou ook graag toegang tot je album! Voor mij hetzelfde verhaal. Ben vd week op consult geweest en werd 360/380 cc demi aangeraden terwijl andere pc 250 cc...zo moeilijk zo’n groot verschil qua adviezen. Heb nu een afspraak bij Lydia gemaakt voor consult! Nog steeds tevreden over cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.