Ga naar inhoud

Lady.D : 10 februari 2020 : Dr. Oostveen-Bol : Bauland


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Hier mijn voorstelronde na al een paar maanden “neuzen”

 

Ik ben begin 30, 1.69 en weeg 55 kilo. 
Na 4 zwangerschappen en borstvoeding geven, is er weinig meer over van mijn Bcup. Het was dus al nooit groot, maar nu echt leeg. Geen enkele bh sluit aan, en draag al jaren alleen nog maar de super push up bh’s. 
het lijkt me heerlijk eens een bh zonder push up te dragen, of voor mijn man een mooi kanten bh te kunnen dragen ?

 

Ik ben nog niet thuis in de cosmetische wereld, en dus géén idee waar ik allemaal terecht kan voor een bv. Na googlen komt er zoveel uit. Waar ga je wel en niet heen, wie is goed, wie niet. Etc etc. 
Diana Gabriels is erg bekend door haar social media. Dus dit was de enige praktijk waar ik met enige regelmaat resultaten checkte en informatie inwon. 
Nu is dit niet de praktijk die bij mij persoonlijk aansluit wanneer ik denk aan een borstvergroting. Alleen weet ik inmiddels wel meerdere bekenden van mij die daar (naar alle tevredenheid) geholpen zijn. 
dus toch als eerste daar op consult geweest, met al mijn negatieve vooroordelen in mijn achterhoofd. Helaas werden die bij het eerste consult bevestigd. 
Denk hierbij aan afspraak verzet, kitscherige aankleding binnen, en veel werknemers en klanten die al aardig wat gesleuteld hadden aan zichzelf, en een mega ongeïnteresseerde dr hupkens die zijn jas aan hield tijdens mijn consult. Ging dus echt met ontdaan gevoel weg. Had die week erna nog mijn afspraak staan met de consulente, en dit was gelukkig wel een fijn gesprek. Maar of dit nou de man ging worden die mijn operatie gaat doen??

bij het consult adviseerde ze mij dr A Damen. Zij had het idee dat hij veel beter bij mij zou passen. 
daarna 2 keer consult met hem gehad. Ook hier ging eerst weer eea mis. weer werd  de afspraak verzet, en Verkeerde locatie was doorgegeven, waardoor ik de eerste keer erg weinig tijd had met hem. En dat merkte ik. 
Maar mijn gesprek was wel heel fijn met hem! Hij toonde echt interesse, en wilde graag weten waarom ik dit graag wil, en wat mijn wens is. Daarna gemeten en de mogelijkheden besproken. opeens was de tijd op, en stond ik opeens weer ontdaan buiten. 
na een telefonisch gesprek hierover afgelopen zondag weer een afspraak met hem gehad. 
Weer heel fijn door hem ontvangen en deze keer had hij alle tijd, en nam die ook. Alles weer opnieuw besproken en uitgebreid gemeten. 
 

Mijn wens is weer een gevulde natuurlijke borst. Ik heb nooit de wens voor grote borsten gehad. En al waren mijn borsten door de zwangerschappen niet veranderd, had ik dit nooit overwogen. 
bij dr. A Damen komen we uit op Motiva ergonomix 320cc demi

Hupkens adviseerde daarentegen de ergonomix 375cc full, omdat naar zijn idee de meeste die demi kiezen het achteraf te klein vinden.  

Ik hoop hier vooral lotgenoten te vinden die ook bij Diana Gabriels geopereerd zijn, en wat jullie ervaring is. En vooral resultaten en ervaringen van Dr Damen. 
En meiden die ook voor Motiva ergonomix  Demi hebben gekozen, een daar tevreden of juist niet over zijn. 
 

nou heel verhaal! ? 

ben benieuwd naar jullie reacties. 
liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je niet helpen wat betreft ervaring met die artsen of Diana Gabriels. Maar als ik dit zo lees.. ik zou persoonlijk geen zin dan hebben daar een operatie te hebben. Wat als er iets misgaat na je operatie en je ze dan ook zo behandelen, goede nazorg is ook zo extreem belangrijk. Maar goed dat is mijn mening :) omdat ik zelf ook gedoe heb gehad na de operatie vond ik juist dat stukje nazorg en afspraken nakomen heel fijn bij de kliniek waarbij ik 2x geopereerd ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf nog geen ervaring met artsen voor een BV (ben zelf ook nog een beetje zoekende), maar heb wel ervaring met Pratijk Gabriels.
En geen positieve helaas.

Daar een laserbehandeling laten uit voeren (zeer pijnlijk, niet goed verdoofd). Maar goed, toen leek het allemaal nog wel in orde. Maar het resultaat was nog erger dan voorheen. Nogmaals er heen gegaan, toen een doktersrecept gekregen, niets geholpen.
Ze zouden mij terug bellen, is niet gebeurd. Daarna nogmaals gebeld, werd weer niet verder geholpen.
Terwijl het al met al 1000 euro heeft gekost..

Heb wel meer van die verhalen gehoord. Ze helpen je graag met iets. Maar mochten er daarna problemen komen, dan is de communicatie en meewerking echt 0.

Voor mijn borstvergroting ga ik in ieder geval opzoek naar een andere praktijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

watt @Stephh90 ook aangeeft. Bedenk heel goed of je je hier wil laten opereren. De klik met de chirurg mag er dan wel zijn, maar het totaalplaatje moet wel kloppen hoor. Het is geen kledingstuk wat je als het je niet bevalt gaat ruilen, weggeeft of weggooid. Je laat in een gezond lichaam snijden en hoopt op een geweldig resultaat. En ja als het goed gaat dan zal het ongetwijfeld prima zijn, maar wat je ook op bijv de insta van Gabriels leest is dat de reacties en acties bij klachten en de nazorg nog wel eens te wensen over laten. Maar goed het is jouw keuze, als het een bewuste keuze is dan prima en er lekker voor gaan. 

Zelf moet ik nog geopereerd worden en is mij de ergonomix full 550cc geadviseerd, maar ik ga binnenkort ook nog een keertje passen en over de demi hebben. Vind het wel een interessante uitspraak dat meiden die voor de demi kiezen vaak ze te klein vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie @Nog even wachten @Parle @Stephh90

Met je eens @Stephh90, alleen waar dan? Zoveel klinieken, en dus zoveel keuze. Wat is goed? Wat niet. Ook hier al zo lang aan t rondkijken, en zie zoveel verschillende klinieken voorbij komen. 
Vind het oprecht heel erg lastig...

Ben het absoluut met je eens dat alles goed moet zijn, van het begin tot het eind.

mag ik vragen bij welke kliniek je nu 2 keer naar alle tevredenheid bent geholpen?  
 

Vervelend @Parle ! Zeker als je zoveel geld betaald en het resultaat Nog steeds niet is wat het moet zijn. Deze verhalen heb ik ook voorbij horen komen, dat communicatie daar heel slecht is. En daar liep ik dus ook tegenaan. 
 

absoluut waar @Nog even wachten

Ik vind dit zelf niet zomaar iets, en er zijn waarschijnlijk genoeg meiden/vrouwen die met een kort rommelig consult genoegen nemen. Alleen wil ik er echt een goed gevoel bij hebben. Dat had ik nu dus wel volledig bij de arts. Dat voelde echt heel erg goed. Alleen de praktijk hè...

naar mijn idee is trouwens niet gelijk goedkoop duurkoop. Ik geloof er wel in dat sommige praktijken het voordeliger kunnen aanbieden omdat ze groots kunnen inkopen, en geen overnachting hebben. 
Ik heb van jou al eea gelezen tijdje terug. Maar weet even niet meer waar je geholpen gaat worden. 
Je twijfelt dus nog over de maat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten ik weet het al weer, jij gaat naar Wouter! Bekijk ook al een tijd zijn resultaten op insta, en vind het oprecht allemaal heel erg mooi. Hij komt ook heel kundig over. En lees alleen maar goede verhalen over hem. 
Als de prijs hetzelfde had geweest, is de keuze voor mij direct gemaakt. 
Ik spaar hier al een aantal jaar voor, en daar is het toch weer flink stuk duurder. (€5000?)
klopt het trouwens dat er een behoorlijke wachtlijst is bij hem?

benieuwd hoe je de volgende pas sessie ervaart. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Lady.D

 

Ik betaal de hoofdprijs bij Velthuis (idd tegen de 5000) maar blijf daar geen nacht slapen hoor. Had dat best gewild maar helaas. De reden dat ik voor Velthuis koos was positieve ervaringen om me heen en locatie. Mijn arts vind ik helemaal niet zo leuk want superbot en zakelijk maar is zeer kundig dus prima. Ik hoef niet met haar uit eten, zeg maar. 
Heb je Damen al ingetypt in de zoekbalk? Kom je nog wat meer beslagen ten ijs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga inderdaad bij Wouter vd Pot bij Blooming. En ja ik betaal daar wel flink voor (ook nog extra ivm tubulaire borsten), ik blijf wel overnachten.  De prijsverschillen zijn inderdaad nogal groot. Ik ben ook nog bij een andere arts geweest en ik zou daar 2500 euro goedkoper uit zijn. Waarom ik dan toch voor Blooming kies, puur gevoel, het vertrouwen in de arts dat het resultaat wat ik voor ogen heb behaald kan worden. En komt bij dat ik het financieel aank an, mijn auto moet niet de komende tijd kapot gaan, maar ik heb het geluk dat ik een financiële achterban heb via mijn ouders. Ik realiseer me heel goed dat niet iedereen dat heeft. Blooming (in ieder geval Wouter) heeft idd een behoorlijke wachtlijst. Ik was begin september op consult en toen kon ik in januari geopereerd worden. 

De andere arts had ik qua arts en kliniek wel een gevoel bij, maar ik vind zijn resultaten iets te voorzichtig, ik hou wel? van de Wouter look met mooi decoleté ?

 

Mijn advies zou zijn om toch wel nog minimaal 1 andere kliniek te bezoeken.  Al is het maar om zeker te weten dat je gevoel bij dr Damen en  Gabriels goed is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ik ga inderdaad bij Wouter vd Pot bij Blooming. En ja ik betaal daar wel flink voor (ook nog extra ivm tubulaire borsten), ik blijf wel overnachten.  De prijsverschillen zijn inderdaad nogal groot. Ik ben ook nog bij een andere arts geweest en ik zou daar 2500 euro goedkoper uit zijn. Waarom ik dan toch voor Blooming kies, puur gevoel, het vertrouwen in de arts dat het resultaat wat ik voor ogen heb behaald kan worden. En komt bij dat ik het financieel aank an, mijn auto moet niet de komende tijd kapot gaan, maar ik heb het geluk dat ik een financiële achterban heb via mijn ouders. Ik realiseer me heel goed dat niet iedereen dat heeft. Blooming (in ieder geval Wouter) heeft idd een behoorlijke wachtlijst. Ik was begin september op consult en toen kon ik in januari geopereerd worden. 

De andere arts had ik qua arts en kliniek wel een gevoel bij, maar ik vind zijn resultaten iets te voorzichtig, ik hou wel? van de Wouter look met mooi decoleté ?

 

Mijn advies zou zijn om toch wel nog minimaal 1 andere kliniek te bezoeken.  Al is het maar om zeker te weten dat je gevoel bij dr Damen en  Gabriels goed is. 

Alleen maar fijn dat je die mogelijkheid hebt. Hierdoor kun je oprecht op je gevoel afgaan waar je je het beste bij voelt, zonder ook het geld mee te tellen. Dit is voor mij wel de reden dat ik begonnen ben bij de goedkopere kliniek, met het idee als het hier ook goed is, hoef ik er minder lang voor te sparen. 
In jouw geval met tubulaire borsten begrijp ik je keuze nog meer. Ik vind het magisch wat hij allemaal kan bereiken met borsten waar meer aan gedaan moet worden dan alleen vergroten. Zijn resultaten zijn echt mooi. 
Ja zie je, inderdaad zo een wachtlijst. Ik ben hier in mijn hoofd nu al zo lang mee bezig, en ook al paar maanden met de consulten, dat ik me echt al heb ingesteld op opereren in januari/februari. En hoop dus ook dat dat gaat lukken. 
 

Ook al is mijn gevoel bij dr Damen goed, dat is het bij de praktijk niet. Dus ik ben er wel over uit dat ik een consult bij een andere kliniek ga plannen. Zeker na al jullie adviezen, en het eerdere advies van best boobies. 
 

Trouwens nog wel erg benieuwd naar je resultaat straks, dus ik blijf je volgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-12-2019 om 20:59, Lady.D zei:

Bedankt voor jullie reactie @Nog even wachten @Parle @Stephh90

Met je eens @Stephh90, alleen waar dan? Zoveel klinieken, en dus zoveel keuze. Wat is goed? Wat niet. Ook hier al zo lang aan t rondkijken, en zie zoveel verschillende klinieken voorbij komen. 
Vind het oprecht heel erg lastig...

Ben het absoluut met je eens dat alles goed moet zijn, van het begin tot het eind.

mag ik vragen bij welke kliniek je nu 2 keer naar alle tevredenheid bent geholpen?  
 

Vervelend @Parle ! Zeker als je zoveel geld betaald en het resultaat Nog steeds niet is wat het moet zijn. Deze verhalen heb ik ook voorbij horen komen, dat communicatie daar heel slecht is. En daar liep ik dus ook tegenaan. 
 

absoluut waar @Nog even wachten

Ik vind dit zelf niet zomaar iets, en er zijn waarschijnlijk genoeg meiden/vrouwen die met een kort rommelig consult genoegen nemen. Alleen wil ik er echt een goed gevoel bij hebben. Dat had ik nu dus wel volledig bij de arts. Dat voelde echt heel erg goed. Alleen de praktijk hè...

naar mijn idee is trouwens niet gelijk goedkoop duurkoop. Ik geloof er wel in dat sommige praktijken het voordeliger kunnen aanbieden omdat ze groots kunnen inkopen, en geen overnachting hebben. 
Ik heb van jou al eea gelezen tijdje terug. Maar weet even niet meer waar je geholpen gaat worden. 
Je twijfelt dus nog over de maat? 

Ik ben zelf bij Parkkliniek geweest. Ik ben zelf bij verschillende klinieken op consult geweest en volgde echt mijn gevoel. Ik vond bijv Faceland helemaal niks, volgens mij ligt dat een beetje in hetzelfde segment als Diana Gabriels. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb voor aanstaande maandag een consult staan bij FL. Benieuwd hoe ik dat ga ervaren. Ze nemen iig al langer de tijd voor een consult dan bij DG. Daar zaten altijd al wachtende voor me. En terwijl ik aan t wachten was kwamen er al weer vrouwen die na mij gepland stonden. 
Nu staat er iig 45min voor me gepland. 
Ben zelf erg benieuwd naar mijn gevoel en eerste indruk van faceland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, best_boobie zei:

alvast succes bij Faceland!

Mocht je tzt ergens een datum voor operatie hebben, tag me dan even hier in je topic, dan pas ik alles voor je aan

xx BB

Thx @best_boobie

ik dacht idd al, moet mijn topic titel veranderd worden naar zoekende ?

maar ik zal het laten weten als ik meer weet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag dan mijn consult gehad bij Faceland. 
Het ontvangst was al heel fijn. Totaal anders dan bij DG waar keer op keer mijn afspraken werden verzet, of de locatie weer niet klopte in mijn bevestigingsmail met waar ik daadwerkelijk moest zijn. Ook zoveel locaties in Barendrecht. 
 

Ik werd opgeroepen bij Faceland, en een hele fijne consulente hielp mij. 
Ze gaf gelijk aan ik zie een aantekening erbij dat je echt goed advies wilt, en de tijd wilt hebben om al je vragen te kunnen stellen. Ik vond het al fijn dat dit van te voren was besproken, aangezien ik bij DG soms binnen een kwartier weer buiten stond, en ook duidelijk merkte dat er nog wachtende na mij waren. 
Nu werd volledig de tijd genomen om alles uit te leggen, mij op te meten, en uitgebreid te passen. 
Ik heb uitgelegd waar ik me nu heel erg aan stoor bij m’n borsten (vooral leeg na alle zwangerschappen en bv geven) en wat mijn wensen zijn, mooie gevulde borst, met een natuurlijk resultaat. Liever een beetje “peer” achtig resultaat dan teveel “ballen”. En niet te groot. 
Na alles besproken te hebben was ik benieuwd aan welke chirurg ze dacht die bij mij het beste dit resultaat kon geven. 
En ze dacht het eerste aan Lydia Oostveen Bol. Diegene die ik zelf ook in gedachte had. 
Ik heb 8 januari mijn vervolg afspraak bij Lydia. Heel benieuwd hoe mijn gevoel dan bij haar is. 
Hoop zo dat ook dan mijn gevoel klopt, en we eindelijk die datum kunnen plannen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Klinkt heel positief zo. Hopelijk wordt dat 8 januari bevestigt

Dat was het zeker! Nu op naar 8 januari. Want zij is dan toch diegene die het moet gaan doen. 
Enige wat ik nog lastig vind is de keuze tussen de demi round silk, of de ergonomix demi. Mijn voorkeur ging uit naar ergonomix, omdat ik echt het natuurlijk wil, en die ook fijn aanvoelen als je erin knijpt. Maar zij vroeg zich af of je dat verschil echt goed gaat merken wanneer je dual plane plaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lady

 

Ik word 25-01 geopereerd in park medisch centrum .
Ik heb niet veel consult gehad dan behalve in park medisch centrum. 
Wat ik wel bijzonder vind zijn de prijsverschillen waardoor ik toch onzeker word. Misschien betaal ik wel veel te veel voor hetzelfde resultaat ..

toen ik Online op zoek was naar een kliniek baseerde ik het op aantal positieve ervaringen /sterrren. 
De “ goedkopere” hadden toch wel negatieve berichten .

 

even in het kort, 

Ik ben zelf 1.55 en weegt 50 kilo. 
Ik heb 10 jaar geleden een borstverkleining / borstlift gedaan .

Van maat F ( hangende ) naar een volle maat D. 
Na mijn zwangerschap zijn mijn borsten gekrompen . Linker borst een lege C en rechter borst een B cup. Groot verschil dus. 

Nu gaat er in de kleine borst 475 Cc en grotere borst 425 CC motiva Ergonomix Dual plane.

Ik wil zo graag mijn volle borsten weer terug . En daarom heb ik gekozen voor motiva.

Mijn grootste angst is dat ik ze te klein vind .

 

ik ben benieuwd waar jij voor gaat kiezen en of je er straks blij mee bent met het resultaat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.