Ga naar inhoud

Peeuwke : 17 december 2019 : Dr. Danau : Belgian Beauty Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo, 

Ik ben een 35 jarige mama van 3 kindjes. Ik heb de knoop doorgehakt en ik ga voor een borstvergroting bij dr. Danau, hij zou de motiva full progressive 500cc plaatsen + een tepellift tussen de spier. 

Ik ben 1m60 en weeg ongeveer 59kilo (ik schommel nogal). Mijn huidige bh maat is 75A.

Dr. Danau zei dat 500cc het maximum is dat er in zal gaan en dat hij het nog zal bekijken want misschien kreeg hij de 500cc er niet in.

Ik ben echt "bang" dat ik mijn borsten te klein ga vinden. Als ik maar ga uitkomen op een D ga ik heel erg teleurgesteld zijn. Het liefst van al zou ik zeker een F willen. 

Is het altijd zo dat als je groter wilt dat je dit in stappen moet doen? 

Iemand ervaring met dr. Danau? 

Iemand met ongeveer dezelfde afmetingen misschien voorbeelden?

Ik ben helemaal nieuw hier dus alles nog aan het uitzoeken hier.

En ik ben ontzettend zenuwachtig want mijn operatie is voor binnen ongeveer 20 dagen en ik slaap er al niet meer van ?

 

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Peeuwke, ik kom nu 4weken PO met een 320cc demi van Motiva uit op een 70D en ik hoor van mij maatgenoten dat dit nog iets groter kan meten nadat

de borsten volledige gezakt en gedaald zijn. Ik ben 1.67 en 54kg. Mijn voorsituatie was een “lege” 75B na borstvoeding. Ik had ongeveer 4cm projectie van mezelf.

 

Ik verwacht dus dat je met een 500cc full (zelfs met iets minder) wel zeker ruim over een D uitkomt. Met jouw lengte en gewicht zijn dat flinke tetten ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Peeuwke zei:

Hoe gaat het met je @Boobly heb je een goed herstel gehad?

Ik hoop het echt dat ze mooi groot worden ? 

Bedankt voor je reactie!


Het herstel viel me flink tegen! De eerste 3 dagen zijn het heftigst. Vandaag ben ik precies 5 weken PO en heb einde dag nog steeds pijn, bijv als ik te veel gedaan heb. Vooral de borstspieren doen soms pijn. Het verschilt wel echt per persoon en de manier van plaatsen (dual plane). Ben wel tevreden met het resultaat en de littekens zijn ook netjes. 
 

ik kan sinds een paar dagen weer een beetje op mn zij liggen. Heb nog wel erg last van de bekende ‘morning boob’ stijfheid bij het opstaan.

 

Uiteindelijk is het denk ik net als een bevalling, je vergeet het en doet het zo weer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Peeuwke

Hoe is het nu ondertussen? Welke dag word je precies geopereerd? Waarschijnlijk een dezer dagen he?

Als je me even laat weten in welke kliniek je geopereerd wordt en precies welke datum, pas ik je topictitel aan en verhuis je naar de operatieverslagen. Misschien leuk om je ervaring dan ook na de operatie te delen? Anderen hebben dan straks misschien weer iets aan jouw ervaring :)

Alvast heel veel succes, mocht je al zeer binnenkort geopereerd gaan worden!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi @Peeuwke

Hoe is het nu ondertussen? Welke dag word je precies geopereerd? Waarschijnlijk een dezer dagen he?

Als je me even laat weten in welke kliniek je geopereerd wordt en precies welke datum, pas ik je topictitel aan en verhuis je naar de operatieverslagen. Misschien leuk om je ervaring dan ook na de operatie te delen? Anderen hebben dan straks misschien weer iets aan jouw ervaring :)

Alvast heel veel succes, mocht je al zeer binnenkort geopereerd gaan worden!!

xx BB

Morgen! Brr kei veel zenuwen, ik ga in de belgian beauty clinic in diest bij dr Danau gaan.

Hier de laatste dingen nog op orde zetten en dan proberen slapen, opstaan kindjes naar school brengen, wassen en vertrekken (is wel +1u rijden voor me). Spannend ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Peeuwke zei:

Morgen! Brr kei veel zenuwen, ik ga in de belgian beauty clinic in diest bij dr Danau gaan.

Hier de laatste dingen nog op orde zetten en dan proberen slapen, opstaan kindjes naar school brengen, wassen en vertrekken (is wel +1u rijden voor me). Spannend ?

Aaaaah heel veel succes morgen!!!!

Ik pas je titel even aan. 
 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie!

Dinsdag de ingreep dus gehad en alles is goed gegaan volgens de arts.

Er is uiteindelijk een tepellift gedaan en 625cc motiva round silksurface plus, dual plane geplaatst. 

De pijn was de eerste dag cava, gisteren verschrikkelijk! Ik dacht na 3 keizersnedes wel tegen wat pijn te kunnen maar poehoe... vooral mijn linker tepel (Denk ik) doet enorm pijn. Ik neem al van dag 1 de zwaarste pijnstillers en zet mijn wekker maar het doet nog steeds flink pijn. + van al die medicijnen ligt mijn maag helemaal overhoop. 

Mijn implantaten lijken precies ergens in mijn nek te zitten ? hoop dat dat snel een beetje zakt.

Eerste nacht ging slapen heel slecht, afgelopen nacht al wat beter. Ik ben zo blij met mijn nekkussen van uit de action dat je kan vast klikken onder je kin. Zo en met de andere kussen rond mij zit ik nog redelink comfortabel om te slapen. Ik draag een po bh en borstband en heb deze om eerlijk te zijn nog niet durven uit doen ? dus geen idee hoe ze er uit zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Peeuwke zei:

Dank jullie!

Dinsdag de ingreep dus gehad en alles is goed gegaan volgens de arts.

Er is uiteindelijk een tepellift gedaan en 625cc motiva round silksurface plus, dual plane geplaatst. 

De pijn was de eerste dag cava, gisteren verschrikkelijk! Ik dacht na 3 keizersnedes wel tegen wat pijn te kunnen maar poehoe... vooral mijn linker tepel (Denk ik) doet enorm pijn. Ik neem al van dag 1 de zwaarste pijnstillers en zet mijn wekker maar het doet nog steeds flink pijn. + van al die medicijnen ligt mijn maag helemaal overhoop. 

Mijn implantaten lijken precies ergens in mijn nek te zitten ? hoop dat dat snel een beetje zakt.

Eerste nacht ging slapen heel slecht, afgelopen nacht al wat beter. Ik ben zo blij met mijn nekkussen van uit de action dat je kan vast klikken onder je kin. Zo en met de andere kussen rond mij zit ik nog redelink comfortabel om te slapen. Ik draag een po bh en borstband en heb deze om eerlijk te zijn nog niet durven uit doen ? dus geen idee hoe ze er uit zien. 

Hi Peeuwke, het zit erop! Maar wij weten dat, als je kinderen hebt, the fun’s just getting started ?. Ik loop een dagje voor op je en heb lang niet zo’n heftige operatie gehad, maar ik merk dat het elke dag een beetje beter is. Hoe slaap je nu? Qua opzet? Bij mij bleek dat ik het de eerste nacht niet goed had aangepakt. Nu ik de boel heb veranderd (kussens bovenop het voedingskussen bijv ipv andersom) gaat het stukken beter. 
Sterkte met het herstel van je kerstballen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Nog even wachten zei:

Oh Peeuwke wat naar dat je zoveel pijn hebt gehad. hopelijk snel beter. Heel benieuwd naar jouw resultaat. Mij is 625 ergonomix geadviseerd, maar ik ga wsl toch voor de 550cc full. Sterkte met het herstel. 

@Nog even wachten ik heb vandaag contact gehad en ze zeiden dat de pijn ook vooral zou komen doordat het zo'n grote implantaten zijn en ze ver hebben moeten rekken ?

Contact gehad met mijn huisarts en ik ga overgaan op andere pijnstillers en hopelijk ben ik dan ook minder misselijk. 

Wat bedoel je met ergonomix en full? Dat zijn toch 2 verschillende dingen, niet? Je kan de ergonomix nemen in demi, full of corse dacht ik. 

Veel succes nog met je keuze!

 

28 minuten geleden, Marlies84 zei:

Hi Peeuwke, het zit erop! Maar wij weten dat, als je kinderen hebt, the fun’s just getting started ?. Ik loop een dagje voor op je en heb lang niet zo’n heftige operatie gehad, maar ik merk dat het elke dag een beetje beter is. Hoe slaap je nu? Qua opzet? Bij mij bleek dat ik het de eerste nacht niet goed had aangepakt. Nu ik de boel heb veranderd (kussens bovenop het voedingskussen bijv ipv andersom) gaat het stukken beter. 
Sterkte met het herstel van je kerstballen ?

@Marlies84 ik lig wel goed eigenlijk ik heb heerlijk veel kussen achter me met 1 warmte kussen aan men onderrug, 2 langere kussens langs me en het borstvoedingskussen heb ik eigenlijk over me liggen en dan naar achter onder mijn armen. En een nekkussen dus. 

Ik ben net je verhaal gaan lezen (nog wat zoeken voor me) en wat schrijf je dat allemaal leuk! Was heel leuk om te lezen!

Voor jou ook nog veel sterkte en een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Peeuwke zei:

Ik krijg hier zowat een paniek aanval! Heb net gekeken, oh ik hoop echt dat dat goed komt! ?

je mag me altijd een foto sturen in pb (niet openbaar op het forum, want google pikt dit op, en dat is niet fijn als je dat niet wilt. Daarover ook info in de pb 'welkom' die je kreeg bij registratie)
In pb is een foto echter niet te vinden voor google, voor niemand trouwens, alleen voor diegene waar je hem aan stuurt. Mocht je me een foto willen sturen, zodat ik met je mee kijk, dan doe er ook eentje bij van hoe je de band draagt. Dat wordt ook niet altijd goed gedaan namelijk, ook niet door elke kliniek... 

Kijk maar wat je wilt, geen verplichting!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik ook net! Ogen zo groot als m’n boobs, hahaha. M’n man was ook echt geshockeerd. Heftig! Komt vast goed hoor. Je hebt de beginfoto’s en de eindresultaten vast gezien van onze forumgenoten. 
 

Heb jij ook dat je prothesen echt te ver onder je tepel hangen al? Raar gezicht man..

 

1 uur terug, Peeuwke zei:

Ik krijg hier zowat een paniek aanval! Heb net gekeken, oh ik hoop echt dat dat goed komt! ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marlies84 neen mijn implantaten zitten bijna in mijn nek ? en zijn net rechthoeken. Ik heb zoveel relatief mooie po foto's gezien van enkele dagen maar die van mijn zien echt walgelijk. 

Ik stel me echt de vraag wat ik mezelf heb aangedaan...

@Valeriel1995 ik volg met je mee voor eventuele foto's 

 

Ik heb neem heel veel pijnstilling, 

Elke 6u: paracetamol 

Elke 6u: tramadol 

Elke 8u: ibuprofen 

Maar 1 borst blijft verschrikkelijk pijn doen.

Ik heb vandaag contact gehad met de arts en hij zei dat het door de zwelling zou komen. Ik had echt nooit gedacht dat het zo'n pijn zou doen. 

 

Wat nemen jullie van pijnstilling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Peeuwke zei:

@Marlies84 neen mijn implantaten zitten bijna in mijn nek ? en zijn net rechthoeken. Ik heb zoveel relatief mooie po foto's gezien van enkele dagen maar die van mijn zien echt walgelijk. 

Ik stel me echt de vraag wat ik mezelf heb aangedaan...

@Valeriel1995 ik volg met je mee voor eventuele foto's 

 

Ik heb neem heel veel pijnstilling, 

Elke 6u: paracetamol 

Elke 6u: tramadol 

Elke 8u: ibuprofen 

Maar 1 borst blijft verschrikkelijk pijn doen.

Ik heb vandaag contact gehad met de arts en hij zei dat het door de zwelling zou komen. Ik had echt nooit gedacht dat het zo'n pijn zou doen. 

 

Wat nemen jullie van pijnstilling?

Stuur me eens in pb je schema door, hoe laat je welke medicatie neemt. Misschien dat ik ergens mee kan helpen dan.
En zie je iets vreemds aan je borst eventueel? Wacht, ik stuur je zelf ff pb….

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sjeetje ik zie nu hoeveel je erin hebt laten zetten en waar je van komt! Wow! Dat met een tepellift. Au au au. Ik ben zo goed als van de pijnstilling af nu maar heb er maar 295 in laten zetten. Aanzienlijk minder indrukwekkend dan jij. 
 

Hopelijk kan BB je helpen maar het klinkt als voorlopig nog flink doorbijten. Ik duim heel erg voor je dat het herstel snel verloopt! ????????

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.