Nika_13

Dokter Nio Parkkliniek : 800 cc of 925 cc

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ben bij dokter Nio op consult geweest en hij heeft mij geadviseerd 800 cc Eurosilicone of 925 cc van Motiva, dual plane.

Mijn situatie nu is een cup C met 240 cc voor de spier, deze heb ik er al ruim 10 jaar inzitten. Tijd voor vervanging maar wel een behoorlijke stap in grootte.

Ik zit nog erg in dubio met betrekking tot het aantal cc en de type prothese, daarom ben ik lid geworden hier in de hoop wat ervaringen te mogen lezen en misschien foto's te mogen zien. Is er iemand met een vergelijkbaar aantal cc ?

Bedankt alvast voor jullie reactie!

Liefs Nika

Hoi hoi

Welkom hier!

Is het je eigen keuze om deze grootte te nemen of is het noodzakelijk doordat je borsten door de jaren heen wat zijn gaan zakken? 

De keuze tussen eurosilicone en Motiva (deze maten) is niet heel verschillend. Denk dat je eerder voor jezelf moet bekijken of je liever eurosilicone hebt, of het nieuwere, met geinnoveerdere gel, Motiva. 

Komen deze prothesen ook voor de spier of vanwege het gewicht toch dual plane?

Heb je de zoekbalk rechtsboven al gevonden?

xx BB

Hi BB, dankjewel voor je reactie :)

Ik wil ze zelf een stuk groter en ook past het beter bij mijn postuur. Ze worden dual plane geplaatst.

Yes ben eindelijk beetje handig met de zoekbalk aan het worden 🤗

Heb jij wel eens nadelen en klachten gehoord mbt Motiva? Neig meer naar de Motiva omdat ze breder zijn maar vind zo spannend dat ze nog maar zo kort in NL

zijn.

welk merk heb jij?

Liefs

Ik heb eigenlijk alleen maar goede dingen gehoord over Motiva. Sprak laatst ook een pc die ermee werkt en hij gaf ook aan dat deze bij de A merken horen. Of eigenlijk dat hij vindt dat Motiva en Mentor de A merken binnen Nederland zijn. 
Ik heb zelf Mentor en ook erg tevreden mee :)

Bij een wissel over enkele jaren, ga ik me zeker ook verdiepen in Motiva, aangezien ik, wat ik er tot nu toe van gezien heb, goede verhalen over lees en hoor!

Hoe lang een prothese op de markt is, is niet zo relevant eigenlijk. Kijk maar wat met Natrelle/Allergan gebeurde onlangs. Jaren marktleider en opeens worden de geruwde prothesen van hun uit de handel gehaald. 

xxx BB

Bedankt voor je reactie. 

ik ben nog niet zo handig hier maar is er een mogelijkheid dat ik deze topic verwijder? Heb in verband met herkenbaarheid hier even niet goed over gedacht bij het starten. Kun jij me hiermee helpen @best_boobie?