Ga naar inhoud

an1985 : 7 maart 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

@ renate

thns meid! komt goed!

@ masc87

ja jij ook heel veel succes!! ik ben ook wel een beetje zenuwachtig hoor...maar ben de hele dag druk bezig geweest dus dat was wel lekker! en idd die 2 uur er naar toe zie ik ook t meest tegen op! vooral omdat ik ook niet mag roken :o haha gelukkig ben ik vroeg dus hoop dat ik gewoon nog heel slaperig ben hahah

miss zie ik je nog! jij erin ik eruit hahaha

op naar de lekkere D cup!!! :)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Heel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes morgen! Hopelijk slaap je nog lekker vannacht en dan morgenvroeg is het zover, SPANNEND!!! Veel sterkte voor de lange autorit!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden!!

hier mn verslagje!

nou ik heb mn boobs hoor!

most om half 7 aanwezig zijn in bochelt en waren iets te vroeg..

werd mooi op tijd opgehaald en toen kwam de dokter nog even tekenen en de annesesist kwam het infuus doen!

rond kwart over 7 lag ik op de operatie tafel!

ik mocht lekker gaan dromen en de dokter zei dat het mn feest dag was! nou...daar was ik nog niet zo zeker van..

een uutje later werd ik wakker op de uitslaap kamer...ik had het koud maar voelde geen pijn..

rond half 10 mocht ik naar de kamer waar mn vriend werd gehaald..ooww wat was ik blij hem te zien!!!

ik had zo honger dus ik mocht al snel eten! na geplast te hebben moest ik nog even wachten want de dokter en annestesist moesten me nog ontslaan en dan mocht ik gaan...rond half 1 zaten we weer in de auto richting huis...

heelijk thuis op de bank werd ik meteen super verzorgd door mn vriend!

vanacht redelijk geslapen..wel vroeg wakker door rugpijn..waar ik tot nu toe nog steeds last van heb! kon wel komen door de operatie tafel zeiden ze.

buiten de pijn van de band om gaat t wel redelijk..heb vanmiddag gedoucht..vond t best eng maar toen ik eronder stond was t wel heerlijk hoor! alleen toen moest de boel weer aan..wat een drama! ppff...maar wel lekker schoon en niet meer zo oranje haha

ik kijk uit naar de komende dagen..hopelijk word de pijn steeds een beetje minder!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anita,

Gefeliciteerd! :64: Je bent ondertussen al weer 2 daagjes na, dus neem aan dat je je alweer een stukje beter voelt! Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag alweer 4 dagen po!!

gelukkig word het nu allemaal een beetje dragelijker!! ik tel de minuten niet meer af tot ik de volgende para mag, maar heb gewoon op een gegeven moment zoiets van ow volgens mij mag ik weer! dus das een goed teken d8 ik!

afgelopen nacht ook best goed geslapen! niet wakker geweest tussendoor en ipv 6 uur toch 8 uur gemaakt! mn vriend was er ook wel erg blij mee hahah ook kan ik al veel meer zelf...erg blij mee hoor! dat afhankelijke gedoe is maar nix voor mij haha

vanmorgen had ik trouwens wel steken...schrok me rot en dacht dat ik mn litteken scheurde haha maar nadat ik even een sms had gestuurd naar de hulp centrale was ik weer gerust gesteld :) dat was normaal...en heb t gelukkig ook niet zo weer gehad!

wel word ik helemaal idioot van die band...heb er al sokken tussen onder mn oksels want hij is er helemaal ingesneden :S au! dat doet me eigenlijk nog t meeste pijn! hahah en ik heb nu steeds overal jeuk hhaah maar dat is goed! dan geneest t in ieder geval!

ik ben er wel heel erg blij mee! t is me t nu wel allemaal waard! terwijl ik daar dinsdag toch iets anders over dacht hahah

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal!

ik ben anita, 25 jaar en heb over een kleine 2 week een cunsult bij het ACCZ!

ik heb nu bh maat 75B en wil naar een D/DD

omdat ik erg ben afgevallen (van mt 42/44 naar 38) is de boel best wel een beetje slapjes geworden zeg maar...niet mooi!

ik vind het allemaal erg spannend en ben erg benieuwd naar reacties van jullie over het ACCZ of over Dr v Onselen!

zijn er nog meer mensen die naar een D/DD zijn gegaan? en hebben jullie ook foto's?

hoeveel tijd zit er trouwens ongeveer tussen het consult en de operatie?

ok genoeg vragen haha ik kijk uit naar jullie reactie's!!

ciao!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Anita,

mijn naam is Rosie en ik ben ook op cunsult geweest bij het ACCZ.

was een heel fijn gesprek mijn BV krijg ik nu op 4 april.

ik krijg 430 cc als het goed is word het een grote volle c.

maar je kunt hier veel vinden over bv en dat is wel heel fijn .

en je krijgt altijd antwoord op je vragen.

nou veel sterkte met het zoeken.

groetjes Rosie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ondertussen alweer bijna 2 maand PO!!!

jeetje wat gaat de tijd snel!!

in het begin zit je zenuwachtig af te tellen, als de operatie net geweest is gaat de tijd heeeel langzaam en alles doet pijn en zo ineens ben je alweer 2 maand verder!!

het herstel is prima verlopen! wel wat pijntjes en onzekerheden.. je hebt je eigen borsten niet meer dus alles voelt anders en daar moet je even aan wennen!

ook met slapen.. dan mag je eindelijk weer op je zij liggen en dan rol je per ongeluk half in slaap op je buik...AU!! dat gaat dus nog niet helemaal hahah maar daar heb ik vertrouwen in dat dat goed komt!

na dat ik toch wel was geschrokken van wat foto's hier op het forum was ik een week of 2 geleden toch wel heel erg onzeker geworden.. ik heb namelijk een rand aan de onderkant van mn linker borst...en ik begon me al allemaal horror senarios in mn hoofd te halen! dus ik het ACCZ gebeld...en ik mocht een paar dagen later al langs komen! helemaal blij dat er even naar gekeken zou worden natuurlijk!

eenmaal bij de arts was ik heel snel gerust gesteld!

het bleek namelijk dat mijn linker borstplooi veel hoger zat dan mn rechter.. dus ze hebben links de borstplooi moeten verlagen naar dezelfde hoogte als rechts.

waardoor er links natuurlijk veel meer is gebeurd en dat dat veel langer duurt met genezen.

ook is de borstplooi dus verplaatst en moet dus de oude borstplooi uit zn oude model komen en dat duurt gewoon een poosje! maar je kan nu al heel goed verbetering zien! :)

nou hebben ze mij dit niet verteld na de operatie en was ik panisch haha als ik dat had geweten had ik me vast minder druk gemaakt maar dat geeft niet, het is nu duidelijk en je ziet al verbetering dus ik vertrouw erop dat het helemaal goed komt! :)

verder is het nu gewoon heerlijk genieten van een volle voorkant! :) :) heerlijk shoppen en nu het luxe probleem hebben dat je niet kan kiezen wat het mooiste staat! haha wat kan het leven ook lastig zijn!

mn vriend zei van de week: alweer een nieuwe bikini?!?!?! 1 is toch wel genoeg!!!

hahaha nee echt niet! als het aan mij ligt koop ik er heel veel! alles staat leuk! maar jah das ook wel weer overdreven he hahah heerlijk zn luxe probleem!

helemaal happy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.