Ga naar inhoud

an1985 : 7 maart 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hallo allemaal!

ik ben anita, 25 jaar en heb over een kleine 2 week een cunsult bij het ACCZ!

ik heb nu bh maat 75B en wil naar een D/DD

omdat ik erg ben afgevallen (van mt 42/44 naar 38) is de boel best wel een beetje slapjes geworden zeg maar...niet mooi!

ik vind het allemaal erg spannend en ben erg benieuwd naar reacties van jullie over het ACCZ of over Dr v Onselen!

zijn er nog meer mensen die naar een D/DD zijn gegaan? en hebben jullie ook foto's?

hoeveel tijd zit er trouwens ongeveer tussen het consult en de operatie?

ok genoeg vragen haha ik kijk uit naar jullie reactie's!!

ciao!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

ok nog niet zoveel reacties....:(

hallo allemaal!

ik ben anita, 25 jaar en heb over een kleine 2 week een cunsult bij het ACCZ!

ik heb nu bh maat 75B en wil naar een D/DD

omdat ik erg ben afgevallen (van mt 42/44 naar 38) is de boel best wel een beetje slapjes geworden zeg maar...niet mooi!

ik vind het allemaal erg spannend en ben erg benieuwd naar reacties van jullie over het ACCZ of over Dr v Onselen!

zijn er nog meer mensen die naar een D/DD zijn gegaan? en hebben jullie ook foto's?

hoeveel tijd zit er trouwens ongeveer tussen het consult en de operatie?

ok genoeg vragen haha ik kijk uit naar jullie reactie's!!

ciao!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anita!

Ik ben op consult geweest bij ACCZ. Ik vond het consult erg prettig, omdat je daar eerst met een consulente je wensen gaat bespreken. Later komt pas de arts erbij, om te kijken of het technisch haalbaar is.

Ook krijg je een uitgebreide passessie.

Ik heb toch besloten om mijn operatie bij een andere kliniek te laten uitvoeren. Dit heeft echter niets te maken met de arts. Ik wilde toch graag ronde prothesen en zij werken met anatomische.

Ben benieuwd hoe jij het straks ervaart daar en wat ze je adviseren!

Succes!

Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 400CC. 4 April is mijn grote dag!

Anatomische zijn druppelvormige prothesen. Deze hebben geen vulling boven in de borst, maar een natuurlijke afloop naar de tepel. Ronde prothesen hebben ook een bolling aan de bovenkant.

Ik heb nu een B-cupje en wil graag een volle C/kleine D.

Ga je nog naar meer klinieken of heb je deze gekozen door goede ervaringen etc.?

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok das een duidelijke uitleg! :)

als ik het zo lees klinkt mij dat druppelvorm juist wel mooi. wil niet zo graag een rand aan de bovenkant zeg maar..

maar nee dit word mn eerste consult en weet nog niet helemaal zeker of ik het daar laat doen..dat hangt natuurlijk ook af van hoe het voelt enzo..

ik zit al een paar maanden iedere x op internet te kijken naar info enzo en kwam op de een of andere manier toch steeds weer bij hun uit, dus vandaar dat ik t idee heb dat ik daar maar gewoon heen moet of zow hahah klinkt een beetje wazig he

maar miss bevalt het consult me wel niet en heb ik een vervelend gevoel erbij...dan moet ik even verder kijken waar ik dan heen wil..

hoeveel tijd zit er trouwens bij jou tussen je consult en de operatie? hoe snel kkon je geholpen worden zeg maar?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het ligt er inderdaad maar net aan wat je mooi vind. Ik heb heel veel foto's bekeken en vond ronde prothesen toch het mooiste. Ik krijg ze half achter de spier, dus dan lijkt het ook een beetje op een druppelvorm.

Er was niet echt een wachtlijst bij de ACCZ, je kon daar binnen een maand geholpen worden.

Ik heb 23 januari een consult gehad, en word 4 april geholpen, maar dit komt omdat ik het nog moest regelen met werk enzo. Ook had ik nog niet genoeg centjes gespaard. <_<

Wanneer zou jij het willen laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ja over smaak valt niet te twisten natuurlijk ;)

maar dat zou wel snel zijn dan bij t ACCZ! ik ben er ondertussen zoveel mee bezig dat ik al niet kan wachten op mn consult en heb dan ook zoiets van als ik iets echt wil wil ik het het liefst gisteren! dus t kan mij niet snel genoeg zijn hahah

hoe heb jij het geregeld met je werk dan? ik denk dat ik me gewoon ziek meld...mijn bazin neemt het niet zo nauw met de prive dingen van de werknemers...zo verteld ze zo aan klanten wat er allemaal aan de hand is zeg maar...dus dat weet ik nog niet zo goed hoe ik dat op moet lossen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook het liefst vanavond nog haha :152:

Ik heb het toevallig vandaag aan mijn bazin verteld en ze reageerde hartstikke positief. Ze gaat me ziekmelden en ik zou haar op de hoogte houden van hoe het gaat. Aan de hand daarvan ga ik weer werken, maar dat ligt aan het herstel.

Ik vertel het niet aan mn collega's en van mn bazin was dat ook helemaal niet nodig, het is tenslotte mijn lijf. Ik was hartstikke zenuwachtig om het te vertellen, ik heb het weken uitgesteld haha. Uiteindelijk viel het hartstikke mee en ben ik blij dat ik eerlijk ben geweest.

Voor mij was dit de laatste 'hobbel' die ik moest nemen.

In jouw geval zou ik het misschien ook niet zeggen, maar dat is ook weer een persoonlijk iets he haha.

Succes met alle beslissingen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klinkt als een goede reactie! mijn bazin is sowieso nog al moeilijk met vrijgeven enzo...als je vrij wil dan kan zo behoorlijk moeilijk doen...dus das best lastig..

maar bedankt voor al je info! :) als ik nog meer vragen heb dan roep ik wel weer! hahaha

ik zal je datum onthouden! (is 1 dag na mn verjaardag dus dat komt wel goed!)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok das een duidelijke uitleg! :)

als ik het zo lees klinkt mij dat druppelvorm juist wel mooi. wil niet zo graag een rand aan de bovenkant zeg maar..

maar nee dit word mn eerste consult en weet nog niet helemaal zeker of ik het daar laat doen..dat hangt natuurlijk ook af van hoe het voelt enzo..

ik zit al een paar maanden iedere x op internet te kijken naar info enzo en kwam op de een of andere manier toch steeds weer bij hun uit, dus vandaar dat ik t idee heb dat ik daar maar gewoon heen moet of zow hahah klinkt een beetje wazig he

maar miss bevalt het consult me wel niet en heb ik een vervelend gevoel erbij...dan moet ik even verder kijken waar ik dan heen wil..

hoeveel tijd zit er trouwens bij jou tussen je consult en de operatie? hoe snel kkon je geholpen worden zeg maar?

:116:

Hoi hoi,

Misschien heb je iets aan mijn informatie. . .

Ik ben gisteren 8 februari op consult geweest bij Dr. van Onselen en ik kwam uit op pasprothese nr 5. Ik heb zelf een 75 a/aa cup en krijg nu een druppelvorm implantaat van 380cc, vermoedelijk een C/D cup.

De wachttijden zijn indd niet lang, ik wilde ook zo snel mogelijk geopereerd worden en dat gebeurd op 28 februari i.v.m. de schoolvakantie's duurde het iets langer anders was het nog eerder geweest.

Ik had een goed gevoel bij deze kliniek en arts, alleen twijfelde ik over het aantal cc's maar vanochtend boterhamzakjes gevuld met 380cc gelatine en de hele dag in mijn sportbeha gelopen van 80D en ik moet zeggen . . . het ziet er heel mooi uit!!

Succes bij het consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik ben afgelopen 13 sept. door Dr. van Onselen geoperreerd en moet zeggen ben zeer tevreden, ik heb 380cc anatomisch duall plane, ik had een 75a(aa)) en heb nu 75D :1bouncingboobs:

Ben alleen bij hun op consult geweest en had gelijk een heel goed gevoel, ze luisteren echt naar je, dus als je vragen hebt roep je maar :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey renate!

thnx voor je bericht!

wauw dat is snel zeg! dus als het allemaal mee zit zou ik begin maart miss aan de beurt kunnen zijn!

en wat een super idee van die sport bh! heb je die gewoon op de gok ergens gekocht? en die boterham zakjes is ook een top idee! bleef het allemaal wel een beetje goed zitten? en reageerde mensen in je omgeving er ook op? ik loop al een week met sokken..:S hahah best een raar idee maar dan is de overgang strax niet zo groot dacht ik zo hahah

wel mooi dat jou consult goed beviel! dus nog eventjes en jij hebt je nieuwe boobies! spannend! :)

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jobubba!

heb je foto's bekeken en dat ziet er idd goed uit! alleen had je geen foto van voor die tijd he?

miss een rare vraag he..maar ik zie vaak bij foto's 'po' staan...wat betekend dat?

hoe is het nu met je? en hoe verliep je herstel?

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

ik ben dus anita, 25 jaar en heb 18 febr mn eerste consult! ik kijk er erg naar uit!

ik heb de afgelopen maanden mij toch maar eens verdiept in een bv...ik liep al jaren met het gevoel dat ik ze groter wou hebben maar ik moest eerst maar eens afvallen!

na ongeveer een 20 kilo af te zijn gevallen is er weinig van mn borsten over :(

ik ben nu 1.65m en weeg ong 70 kilo.

ik zit nu op een lege 75B en wil graag naar een D/DD.

zijn er hier mensen die het zelfde verhaal ongeveer hebben?

ik kijk uit naar jullie reacties!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jobubba!

heb je foto's bekeken en dat ziet er idd goed uit! alleen had je geen foto van voor die tijd he?

miss een rare vraag he..maar ik zie vaak bij foto's 'po' staan...wat betekend dat?

hoe is het nu met je? en hoe verliep je herstel?

groetjes!

Hoi hoi,

Po betekent na de operatie (post operatie)

Ik heb idd geen foto van voor de operatie geplaatst omdat ik me daarvoor schaam (zo klein waren ze hihi)

Het gaat nu super maar heb wel een heel zwaar herstel gehad.

Ik heb zeker 2 weken heel heel veel pijn gehad, daarna ging het steeds ietsje beter.

Ik had zo weinig borstweefsel en te strakke borstspier, er kon ook absoluut niet meer als 380cc in vandaar dat het herstel ook zo moeizaam ging en ik ben echt niet kleinzerig, wil je niet afschrikken hoor het resultaat mag er wezen en ik ben nu heel blij dat ik het gedaan heb en gelukkig is het bij iedereen anders, er zijn er bij die na een paar dagen alles alweer kunnen, duall plane schijnt ook het zwaarst te zijn!

Gelukkig vergeten we heel snel :154:

Als je meer wilt weten hoor ik het wel :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jobubba,

vervelend dat je herstel zo lastig ging! hoop toch zeker dat dat bij mij wat beter gaat! hahah maar dat is afwachten!

er schoten me nog wel een paar vragen tebinnen..

hoe zit het met het gewicht? is het ineens zwaar?

en hoe ging het met de pas sessie? moet je passen in een eigen bh? zo ja wat voor 1? want ik draag nu natuurlijk de meest grote push-ups die ik kan vinden hahah! en dat lijkt me niet ideaal voor t passen..

en hoe ging de overgang in je omgeving? had je het mensen verteld? of zeiden mensen er wat van?

ik hoor je!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik heb mijn BV ook bij Van Onselen laten doen en ik ben blij dat het daar was, want ben er ontzettend tevreden over. Ik zou in ieder geval niet twijfelen als ik ooit nog een keer onder het mes zou moeten.

Mijn consult was begin mei en ik kon in juni terecht maar heb het ivm de vakantie in juli laten doen. Ik kon iig wel snel terecht.

Ik ben van een A/B naar een 75D gegaan.

Verslagen over borstvergrotingen van Van Onselen zijn er trouwens best veel op dit forum.

Je kan eens kijken op http://www.borstenforum.com/forum/16-operatie-verslagen-borstvergroting/

Als je even op alle pagina's kijkt, kom je ze allemaal tegen.

Liefs

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ excella

thnx voor je reactie!

ik doe nix anders dan verhalen lezen hier hahah! wel erg informatief allemaal! had gister avobd even geen tijd maar baalde ook echt wel dat ik niet even kon kijken of er wat nieuws op stond hahah

heb jij ook foto's? ben toch wel geconsentreert op t werk van v. Onselen

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Anita ,

Ik heb ook mijn eerste consult op 18 februari !

Spannend , hé !!

Ik ben benieuwd hoe lang je zal moeten wachten tot je BV !

Ik heb gelijk mijn operatiedatum vastgelegd (18/3) dan kon ik beter plannen voor mijn werk !

Succes vrijdag ,

Anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.