Ga naar inhoud

Whisper : 8 juli 2020 : Dr. Meesters : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Ik zelf ben veel langer met een ruggensteun blijven slapen, maar dat is per persoon verschillend. In elk geval is het advies 6 weken en kun je voor op vakantie een losse steun kopen, is niet zo duur. BH s had ik via de kliniek besteld. Alles gaat toch n beetje irriteren, maar ook dat gaat over. Ik ben al ouder maar wel heel blij dat ik t weer gedaan heb.  Heel veel succes en dr. Meester levert kunstwerk, groetjessssssssss 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd vandaag gebeld dat door een fout in de planning de operatie die dag niet door kon gaan. Het zou dan een dag later bij een andere chirurg worden of de 6e, maar dat krijg ik met mijn werk niet geregeld. Ze hebben er na nog even overlegd met het ziekenhuis en nu kon het ook de 8e. Ik heb met mijn baas kunnen regelen dat het dan toch kan. 

Was wel ff hectisch, want moest zsm beslissen ivm inplannen, maar zit ook met oppas dan en mijn werk en wilde en goede overweging maken tussen dezelfde of andere chirurg. Dus ik vloog ff heen en weer qua hartslag. 🙈😊 

 

Heb nu ook de info gekregen over de voorbereiding en nazorg en de factuur betaald. We kunnen gaan aftellen...   

Hebben jullie trouwens 1 of 2 operatiebh's aangeschaft? Ze zijn vrij prijzig zag ik. Maar als het nodig is doe ik dat uiteraard.

 

@best_boobie zou jij de datum willen aanpassen naar 8 juli? Hopelijk blijft hij nu vast staan. Dankjewel alvast!

Is er al een club voor juni/juli waar ik me kan aanmelden? 😃

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Whisper zei:

Ik werd vandaag gebeld dat door een fout in de planning de operatie die dag niet door kon gaan. Het zou dan een dag later bij een andere chirurg worden of de 6e, maar dat krijg ik met mijn werk niet geregeld. Ze hebben er na nog even overlegd met het ziekenhuis en nu kon het ook de 8e. Ik heb met mijn baas kunnen regelen dat het dan toch kan. 

Was wel ff hectisch, want moest zsm beslissen ivm inplannen, maar zit ook met oppas dan en mijn werk en wilde en goede overweging maken tussen dezelfde of andere chirurg. Dus ik vloog ff heen en weer qua hartslag. 🙈😊 

 

Heb nu ook de info gekregen over de voorbereiding en nazorg en de factuur betaald. We kunnen gaan aftellen...   

Hebben jullie trouwens 1 of 2 operatiebh's aangeschaft? Ze zijn vrij prijzig zag ik. Maar als het nodig is doe ik dat uiteraard.

 

@best_boobie zou jij de datum willen aanpassen naar 8 juli? Hopelijk blijft hij nu vast staan. Dankjewel alvast!

Is er al een club voor juni/juli waar ik me kan aanmelden? 😃

Ik heb 2 bh's aangeschaft, is toch wat makkelijker met wassen enzo.. . Ze hadden mij de carefix Mary geadviseerd en ik vind ze heel comfortabel zitten. Veel beter als de bh die ik in 2013 mee kreeg vanuit de kliniek waar ik toen geholpen ben. 

Als je besteld goed naar de bandmaat kijken. In mijn geval zitten ze iig perfect. 

En weggegooid zijn ze nooit hé.. Je kunt ze immers daarna nog prima voor te sporten gebruiken. (zegt het waarschijnlijk onsportiefste lid op het forum hier🙈😂

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Whisper zei:

Ik werd vandaag gebeld dat door een fout in de planning de operatie die dag niet door kon gaan. Het zou dan een dag later bij een andere chirurg worden of de 6e, maar dat krijg ik met mijn werk niet geregeld. Ze hebben er na nog even overlegd met het ziekenhuis en nu kon het ook de 8e. Ik heb met mijn baas kunnen regelen dat het dan toch kan. 

Was wel ff hectisch, want moest zsm beslissen ivm inplannen, maar zit ook met oppas dan en mijn werk en wilde en goede overweging maken tussen dezelfde of andere chirurg. Dus ik vloog ff heen en weer qua hartslag. 🙈😊 

 

Heb nu ook de info gekregen over de voorbereiding en nazorg en de factuur betaald. We kunnen gaan aftellen...   

Hebben jullie trouwens 1 of 2 operatiebh's aangeschaft? Ze zijn vrij prijzig zag ik. Maar als het nodig is doe ik dat uiteraard.

 

@best_boobie zou jij de datum willen aanpassen naar 8 juli? Hopelijk blijft hij nu vast staan. Dankjewel alvast!

Is er al een club voor juni/juli waar ik me kan aanmelden? 😃

 

Is het de 8e dan wel bij meesters zelf of krijg je een andere pc van de mooi kliniek?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Whisper zei:

@Janou @Ld1234 ik begreep van Mooi dat ik een pre-operatieve screening per post krijg van Zuyderland. Hoe lang voor de operatie hebben jullie deze ongeveer ontvangen?  Dan heb ik een beetje een idee wat ik kan verwachten.

Ze hebben die met mij telefonisch doorgenomen. 2x zelfs.😂

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Whisper zei:

Oh dat is ook wel apart. Ze wilden het toch wel heel zeker weten. 😂

Was dat een paar dagen vantevoren of wanneer kan ik het ongeveer verwachten? 

De eerste keer een week van te horen en toen 2 dagen ervoor 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg toevallig net de papieren met informatie over anesthesie en opname. De screening bellen ze me a.s. dinsdag voor. Is wel spannend als je de operatiedatum ineens op papier ziet staan. Nog 3 weken!

 

Heb vannacht gedroomd dat ik geopereerd werd in het washok van het ziekenhuis en dat een man die normaal doet bloedprikken (in een ziekenhuis bij ons in de buurt) nu mijn operatie ging doen. Ik had veel last van het geluid van de wasmachines die aanstonden, maar durfde er niks over te zeggen. En toen ik uit de narcose kwam vond ik het resultaat ook nog eens veel te klein.

Hoe krijg je het verzonnen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Whisper zei:

Ik kreeg toevallig net de papieren met informatie over anesthesie en opname. De screening bellen ze me a.s. dinsdag voor. Is wel spannend als je de operatiedatum ineens op papier ziet staan. Nog 3 weken!

 

Heb vannacht gedroomd dat ik geopereerd werd in het washok van het ziekenhuis en dat een man die normaal doet bloedprikken (in een ziekenhuis bij ons in de buurt) nu mijn operatie ging doen. Ik had veel last van het geluid van de wasmachines die aanstonden, maar durfde er niks over te zeggen. En toen ik uit de narcose kwam vond ik het resultaat ook nog eens veel te klein.

Hoe krijg je het verzonnen... 

Gelukkig is het maar een droom, stel je voor...😂 Ja voordat je het weet zijn die drie weken om! moet zeggen de tijd vliegt nu wel vind je niet? Ik ben ook al langzaam aan het kijken voor wat makkelijke kleren.. denk dat het beste is om een vest aan te doen met de operatiedag ofzo.. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat inderdaad hard nu. Ik weet ook niet wat handig is. Een vest is misschien weer wat warm tegen die tijd. Heb wel een korte pyama met knoopjes gekocht.

Ik vraag me ook steeds af of mijn shirts straks nog passen of dat ik voor de zekerheid nu al een paar shirts in een maat groter moet kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Whisper zei:

Gaat inderdaad hard nu. Ik weet ook niet wat handig is. Een vest is misschien weer wat warm tegen die tijd. Heb wel een korte pyama met knoopjes gekocht.

Ik vraag me ook steeds af of mijn shirts straks nog passen of dat ik voor de zekerheid nu al een paar shirts in een maat groter moet kopen. 

Ja ik was idd ook al aan het kijken voor die vestjes met korte mouwen maar dat is best lastig te vinden!

Dat is wel een goede tip voor een pyjama met knoopjes, ga ik daar ook nog even voor kijken!

Ja de pc gaf aan dat het uiteindelijk bij mij een E of F zal worden, denk dat ik die niet in een S'je gepropt krijg idd! (lang leven online shoppen)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Whisper zei:

Gaat inderdaad hard nu. Ik weet ook niet wat handig is. Een vest is misschien weer wat warm tegen die tijd. Heb wel een korte pyama met knoopjes gekocht.

Ik vraag me ook steeds af of mijn shirts straks nog passen of dat ik voor de zekerheid nu al een paar shirts in een maat groter moet kopen. 


Ik heb een maat groter gekocht, dan kon ik er instappen ipv over mijn hoofd. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Whisper zei:

Oh dat is idd ook nog een optie. Lijkt me ook nog best een opgave om een shirt aan te doen zonder dat je armen naar boven mogen. 🤔


Ik heb nu een techniek gevonden, maar of het elegant is... 

Arm dubbelvouwen en er zo door zien te komen, soms werkt het en soms niet. En dan zie je me kloten, ligt manlief dubbel van het lachen. 😂 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.