Ga naar inhoud

Whisper : 8 juli 2020 : Dr. Meesters : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben 35 jaar en ben veel afvallen in het afgelopen jaar, waar ik helaas lege theezakjes aan overgehouden heb. Bh's / bikini's zitten niet prettig en zijn daarbij ook leeg aan de bovenkant. Er moet voor mijn gevoel iets gebeuren, maar vrees dat het niet vergoed wordt. Dus dat wordt nog even sparen... Op dit moment neig ik naar de Mooi Kliniek, maar ik heb nog geen intake gehad. Ik dacht mss beter eerst het geld bij elkaar krijgen.

Ik denk dat ik bij een borstvergroting tevens een borstlift nodig zal hebben, aangezien de bovenkant leeg is. 

Ik sta open voor alle ervaringen / tips, maar vooral van vrouwen die zich in mijn verhaal herkennen of bij deze kliniek zijn geweest (welke pc?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Whisper,

 

Ik ben bij de mooi kliniek geweest vorig jaar en ben door Drs. Sawor geholpen.

Een hartelijk, kundig en goed chirurg, type no nonsense maar hij neemt alle tijd voor je en niets is hem teveel. Ze lichten je heel goed voor ook, zowel mondeling als schriftelijk zodat je het thuis nog eens kunt nalezen. Ze verzorgen je ingreep tot in de details, zelfs de littekengel is geregeld.

 

 Een borstlift is niet per definitie nodig omdat de bovenkant leeg lijkt te zijn, met het kiezen voor de juiste prothese kunnen ze al heel veel bereiken. Dat is echt iets wat je met de pc moet bekijken die weet precies wat mogelijk is en wat niet.

 

Elke pc bij mooi is verbonden aan een ziekenhuis en ze hebben echt stuk voor stuk een indrukwekkende staat van dienst, grote ingrepen worden ook altijd gedaan in een ziekenhuis en je kunt op verschillende plekken terecht wat mij een heel veilig gevoel gaf. Dit kun je altijd checken, op hun website, op hun social media kanalen, maar ook op linked in waar dus de hele geschiedenis van een arts vermeld staat tot in het kleinste detail.

 

Ze houden ook heel veel rekening met jou agenda en met jou wensen. Het is een zeer hartelijk team bij Mooi, en ze doen er echt alles aan om het jou naar de zin te maken en om jou veilig te behandelen.

Voor mij niets anders meer dan Mooi, ik voel me daar echt op mijn gemak, gehoord en ook veilig.
 

Na de prothese wissel vorig jaar was er enorm veel ophef over borstprotheses en ik liep daar mee rond en voelde me echt niet happy dus ik ben het gesprek aangegaan, ook daar werd alles uit de kast gehaald om ervoor te zorgen dat ik weer happy was met mijn wissel.

Mooi heeft ook 2 keer per jaar speeddates tegenwoordig. Een vrij spreekuur waarin je kort de kans hebt om je vragen te stellen op gebied van beauty , speeddate zegt het al je tijd is kort maar het is gratis en een mooie gelegenheid om kennis te maken met Mooi.

 

Ik ben er zo tevreden over dat ik heb besloten terug te gaan naar Mooi, deze week krijg ik een ooglid correctie, weer door Drs. Sawor, weer bij Mooi.

Het ziet er uit als een vurig pleidooi voor Mooi zie ik als ik nog eens overlees wat ik geschreven heb, maar het is ook echt zo als ik het ervaar.

 

Voor mijn ooglid correctie heb ik overigens ook elders consulten gehad maar dat voelde toch echt heel anders aan.

 

Groet Sjuul.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Whisper zei:

Hoi Sjuul,

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Dat zijn toch dingen waardoor ik het gevoel heb dat ik naar een goede kliniek ga. Succes met je ooglidcorrectie en een spoedig herstel!


Dank je, het gaat vast goed komen met de oogjes ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Whisper zei:

Ik heb 10 dec een gesprek met Drs Meesters. Vind het wel spannend. Overigens gaat het wat mij betreft pas rond de zomer gebeuren, aangezien ik nog even moet sparen. ?


Spannend, Drs.Meesters gaat het liefst voor de natuurlijke look heb ik me laten vertellen. Persoonlijk heb ik geen ervaring met haar maar ik weet dat ze ook een van de initiatiefnemers van het borstcentrum in de Zuyderland ziekenhuizen is.
 

Ze houden echt rekening met jou wat betreft de planning dus jij mag aangeven wanneer jij geholpen wil worden.

 

Succes, zet je vragen op papier, neem voorbeelden mee en lees je goed in zodat je voor jezelf echt helder hebt wat jij wil.

Dan ga je goed voorbereid op consult en blijf je ook niet met vragen zitten.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik weet niet of ik het nu op de juiste plek plaats, maar ik zoek ervaringen van mensen die zich in mijn verhaal herkennen. Ik ben veel afgevallen, waardoor de bovenkant van mijn borsten volledig plat is (je ziet mijn ribben) en verder heb ik bijna lege theezakjes. Ik draag cup A, omdat t dan nog iets lijkt, maar de bh is grotendeels leeg. 

 

Hebben jullie het vergoed verkregen? Want doordat het hangt heb ik zeker een borstplooi. (Ik ben aan t sparen.)

Was een borstlift noodzakelijk of kon het ook met alleen een BV?

Ik had vantevoren n grote cup B. Is een cup C dan wel mogelijk nu of kan t max B worden ivm het vel?

Hoe was jullie herstel?

 

Ik heb binnenkort een afspraak in de mooi kliniek en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Whisper zei:

Ik weet niet of ik het nu op de juiste plek plaats, maar ik zoek ervaringen van mensen die zich in mijn verhaal herkennen. Ik ben veel afgevallen, waardoor de bovenkant van mijn borsten volledig plat is (je ziet mijn ribben) en verder heb ik bijna lege theezakjes. Ik draag cup A, omdat t dan nog iets lijkt, maar de bh is grotendeels leeg. 

 

Hebben jullie het vergoed verkregen? Want doordat het hangt heb ik zeker een borstplooi. (Ik ben aan t sparen.)

Was een borstlift noodzakelijk of kon het ook met alleen een BV?

Ik had vantevoren n grote cup B. Is een cup C dan wel mogelijk nu of kan t max B worden ivm het vel?

Hoe was jullie herstel?

 

Ik heb binnenkort een afspraak in de mooi kliniek en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Dankjewel!

Hoi hoi

 

Ik zal je zo even verplaatsen naar de voorsteltopics, dan kun je van daaruit tzt weer verplaatst worden naar de juiste categorie, als je weet wat er gaat gebeuren :)

 

Vergoeding zal helaas niet gaan lukken. Het hebben van een borstplooi is in dit geval het probleem. Je zult er dus zelf voor moeten sparen helaas. 
 

Knap dat je zoveel afgevallen bent!! Beetje jammer van de borsten wel hè. Je bent niet de enige die dit overkomt en zeker als je dan na het afvallen een stuk blijer bent met hoe je eruit ziet, zijn die borsten wel iets waar je nog iets aan kunt laten doen. 
 

Afhankelijk van hoe je tepelstand is, hoe uitgerekt je huid is, en hoe groot de prothese mag zijn die erin gaat, zal de pc adviseren om wel of geen lift te nemen voor een mooi resultaat. Dit is dus echt even afwachten op je consult. 
Een cup C behoort zeker tot de mogelijkheden. Er zijn meiden die van helemaal plat naar een mooie volle C gaan, dus daarover zou ik me geen zorgen maken. Wel is het zo dat niet iedere pc hetzelfde advies geeft en dezelfde skills heeft om te maken wat je wenst. 
 

Bij welke pc ga je bij Mooi? 
Als je het advies gehad hebt (let even goed op welk implantaat er geadviseerd wordt (merk en profiel en aantal cc!)) stuur me dan even een pb, dan kijk ik met je welke cupmaat je mogelijk gaat halen. Schrijf er dan ook nog even je huidige maten bij, want dat soort dingen onthoud ik niet in die tijd :)

 

Heel veel succes op je consult!!

 

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Ik heb wel al een bericht waarin ik me voorgesteld had, maar kijk maar waar dit bericht het beste bij past. 

Ik heb gesprek bij meesters. Ik had wel verwacht dat ik het zelf moest betalen, dus hard aan t sparen. Ik hoop de operatie richting de zomer te krijgen

Lief dat je mee wilt denken. Je hoort van me tegen die tijd. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Whisper zei:

Bedankt voor je reactie. Ik heb wel al een bericht waarin ik me voorgesteld had, maar kijk maar waar dit bericht het beste bij past. 

Ik heb gesprek bij meesters. Ik had wel verwacht dat ik het zelf moest betalen, dus hard aan t sparen. Ik hoop de operatie richting de zomer te krijgen

Lief dat je mee wilt denken. Je hoort van me tegen die tijd. 

Ow oke! Sorry, dan had ik even niet verder gekeken dan mijn neus lang is ?

 

Meesters..... ben benieuwd wat ze gaat adviseren...

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Whisper zei:

Heb je ervaring met haar "werk"? ?

Ja.... Ze houdt van natuurlijk en is geen voorstander van high profile. Ze plaatst het af en toe wel, en ik denk dat het in jouw geval mooi zou zijn. Of zij de juiste pc voor jou is, durf ik niet goed te zeggen.  Ben benieuwd wat ze je gaat adviseren. Laat maar weten, liefst ook even in pb :)


Ik heb je topics even samengevoegd aangezien ze eigenlijk over hetzelfde onderwerp gaan :)

xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel. Ik zag dat de verhalen over haar hier erg uiteen lopen. Schrok van enkele dingen, waardoor ik n beetje twijfels krijg of ik nu de juiste heb. Van mij mag het wel een natuurlijke look zijn, graag zelfs, maar wil wel dat het de moeite waard is. Is toch niet goedkoop zoiets.

Ik had haar (voor plastische chirurgie in t algemeen) aanbevolen gekregen door een arts-assistent van Zuyderland, dus ging er vanuit dat het wel goed zat. Mss ook een beetje reclame voor zuyderland geweest dan.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ben helemaal happy. Ik vond het een zeer prettig gesprek en de PC vond een borstlift totaal niet nodig (daar zag ik het meest tegenop).

Verder kwam ze met meer CC dan ik had verwacht. Ik heb er enkele gepast en we kwamen uit bij Motiva 450 full of 380 demi, ronde protheses, achter de spier geplaatst. Ik zal je nog even een berichtje sturen BB, want ik ben wel benieuwd hoe het uit gaat pakken. 

Spannend allemaal! Nu nog n half jaar wachten tot het zover is... ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Whisper zei:

Ben helemaal happy. Ik vond het een zeer prettig gesprek en de PC vond een borstlift totaal niet nodig (daar zag ik het meest tegenop).

Verder kwam ze met meer CC dan ik had verwacht. Ik heb er enkele gepast en we kwamen uit bij Motiva 450 full of 380 demi, ronde protheses, achter de spier geplaatst. Ik zal je nog even een berichtje sturen BB, want ik ben wel benieuwd hoe het uit gaat pakken. 

Spannend allemaal! Nu nog n half jaar wachten tot het zover is... ?

He Whisper,

 

Ik ben bij de mooi kliniek geweest. Weliswaar een andere pc namelijk prof. Van der Hulst en heb motiva 450 cc full gekregen.

Ik heb een foto van 1,5 week po in mijn album staan. Mocht je deze willen zien laat maat even weten dan voeg ik je toe aan mijn album.

Mijne zijn wel voor de spier geplaatst, maar dat is omdat ik genoeg eigen borstweefsel heb en ik graag die bolling bovenin wilde.

 

Liefs,

LD

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-12-2019 om 21:30, Whisper zei:

Ben helemaal happy. Ik vond het een zeer prettig gesprek en de PC vond een borstlift totaal niet nodig (daar zag ik het meest tegenop).

Verder kwam ze met meer CC dan ik had verwacht. Ik heb er enkele gepast en we kwamen uit bij Motiva 450 full of 380 demi, ronde protheses, achter de spier geplaatst. Ik zal je nog even een berichtje sturen BB, want ik ben wel benieuwd hoe het uit gaat pakken. 

Spannend allemaal! Nu nog n half jaar wachten tot het zover is... ?

Ik ben nog steeds happy met mijn BV en de ervaring van de operatie gedaan door dr. Meesters. Het verschil tussen de 1e keer en deze keer is zooooooooo mega groot. Amper last van iets gehad en ben nu inmiddels ruim 3 maanden PO. Ze voelen helemaal eigen en ik ben happy met mijn natuurlijke look en voldoende volume. Het zogenaamde theezak effect van te voren geeft na de BV de natuurlijke look en geen koplampen effect. Maar dat is wat ieder voor zich wenst. Groetjes en heeel veel succes en je kunt vertrouwen hebben in de kundigheid van dr. Meesters, groetjessssssssss 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @Truus, klinkt positief! Fijn dat het zo goed gaat. 

 

@best_boobie zou jij mijn titel aan willen passen? Hij is niet zo passend meer nu. Mijn BV is in juli 2020 in Zuyderland door Drs. Meesters. Of is een exacte datum nodig? Alvast bedankt weer! Had je mijn PB trouwens gezien? Ik weet niet of t goed was gegaan; was de eerste keer dat ik zoiets stuurde. ?

 

X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Whisper zei:

Bedankt @Truus, klinkt positief! Fijn dat het zo goed gaat. 

 

@best_boobie zou jij mijn titel aan willen passen? Hij is niet zo passend meer nu. Mijn BV is in juli 2020 in Zuyderland door Drs. Meesters. Of is een exacte datum nodig? Alvast bedankt weer! Had je mijn PB trouwens gezien? Ik weet niet of t goed was gegaan; was de eerste keer dat ik zoiets stuurde. ?

 

X

Hoi hoi

Heb je pb ondertussen gezien en je hebt er eentje terug :)
Titel zal ik alvast aanpassen, maar als je een datum hebt, mag je me hier even taggen of me in de pb een bericht sturen met de datum, dan passen we hem weer voor je aan :)

Je hebt nu wel alle tijd om alvast een heleboel geduld te kweken die je straks na je operatie nodig zult hebben :P 

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
3 minuten geleden, Whisper zei:

Ik vroeg me af of het verstandig is om de borstspieren extra te trainen voor de operatie. Bespoedigt dat het herstel?

Hoe ging het bij jullie eigenlijk met de reis naar huis? Geen last gehad van de autogordel? 

 

Juist niet. Hoe strakker de borstspieren, hoe meer moeite het kost om er een prothese onder te krijgen. Dus niet trainen en liefst deze spieren wat rekken :)

 

xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Ik heb een datum! 😁 Het is 16 juli geworden. Helemaal happy dat het toch doorgaat en ook nog in de week die ik gevraagd heb. A.s. dinsdag ga ik nog een extra keer passen, aangezien dat al even geleden is. 

 

Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:

Hoeveel bh's hebben jullie aangeschaft voor de eerste 6 weken? En kun je ze beter tegelijk bestellen of even afwachten of de maat wel goed zit?

 

3 weken na de operatie gaan we (dichtbij huis) op vakantie. Ik ga uiteraard niet zwemmen, maar is er iets mogelijk dat ik aan de kant toch in de buurt van mijn gezin ben? Moet ik dan ook de steunbh aanhouden (moest 6 weken) of zijn er  ook bikinitops oid die dan veilig zijn om een paar uurtjes aan te doen?

 

Kun je na 3 weken al plat in bed liggen of is het verstandig om iets bij de thuiszorg te lenen om schuin te liggen? (Thuis kan t bed omhoog)

Bedankt!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Whisper zei:

Ik heb een datum! 😁 Het is 16 juli geworden. Helemaal happy dat het toch doorgaat en ook nog in de week die ik gevraagd heb. A.s. dinsdag ga ik nog een extra keer passen, aangezien dat al even geleden is. 

 

Ik heb nog een paar vraagjes voor jullie:

Hoeveel bh's hebben jullie aangeschaft voor de eerste 6 weken? En kun je ze beter tegelijk bestellen of even afwachten of de maat wel goed zit?

 

3 weken na de operatie gaan we (dichtbij huis) op vakantie. Ik ga uiteraard niet zwemmen, maar is er iets mogelijk dat ik aan de kant toch in de buurt van mijn gezin ben? Moet ik dan ook de steunbh aanhouden (moest 6 weken) of zijn er  ook bikinitops oid die dan veilig zijn om een paar uurtjes aan te doen?

 

Kun je na 3 weken al plat in bed liggen of is het verstandig om iets bij de thuiszorg te lenen om schuin te liggen? (Thuis kan t bed omhoog)

Bedankt!

Gefeliciteerd met je datum.

Ik kreeg 2 carefix bonny bh's uit de kliniek mee, die gaan vrij ruim qua maten dus daar kun je wel redelijk van inschatten welke je nodig hebt. Ik vond het fijn er 2 te hebben.

 

Qua bikini/andere bh zou ik echt even bij je kliniek navragen

 

Een rugsteun lijkt me na 3 weken niet nodig. Je kunt dan al redelijk plat liggen. Lifesaver nummer 1 volgens velen op het forum, inclusief mijzelf is een groot zwangerschapskussen. De eerste 2 weken lag ik op kussen, daarop zwangerschapskussen en daar op/in nog een kussen. Daarna alleen nog zwangerschapskussen en gewoon kussen daar tegen aan/half op. Ik zou eerder die overwegen dan alleen een rugsteun. Ga je geen spijt van krijgen 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.