Ga naar inhoud

Whisper : 8 juli 2020 : Dr. Meesters : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Detje_P zei:

Bij mij mag op de zij slapen pas vanaf 4 weken. Nog niet op de buik, dat volgens mij pas na 6 weken..

Nee op de buik zou ik sowieso niet durven, maar t zou al schelen als het bed straks plat mag en evt een beetje half op de zij. Gewoon om af en toe even een andere houding te hebben en mijn rug te ontlasten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-10-2019 om 19:37, Whisper zei:

Hallo,

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben 35 jaar en ben veel afvallen in het afgelopen jaar, waar ik helaas lege theezakjes aan overgehouden heb. Bh's / bikini's zitten niet prettig en zijn daarbij ook leeg aan de bovenkant. Er moet voor mijn gevoel iets gebeuren, maar vrees dat het niet vergoed wordt. Dus dat wordt nog even sparen... Op dit moment neig ik naar de Mooi Kliniek, maar ik heb nog geen intake gehad. Ik dacht mss beter eerst het geld bij elkaar krijgen.

Ik denk dat ik bij een borstvergroting tevens een borstlift nodig zal hebben, aangezien de bovenkant leeg is. 

Ik sta open voor alle ervaringen / tips, maar vooral van vrouwen die zich in mijn verhaal herkennen of bij deze kliniek zijn geweest (welke pc?).

Ik ben 34 jaar en na mn borstvoeding met cup E zakte ik weer terug naar mn cup b. Resultaat: theezakjes. Ik ben bij Velthuis geweest, Laura Zaal. Zij adviseerde mij ronde prothesen (500cc) voor de borstspier. De ronde heb ik nodig om de leegte bovenop op te vullen. Natuurlijk is elk lijf en elke borst anders, maar het zegt dus niet dat je een borstlift nodig hebt. Kijk goed om je heen en laat je goed informeren! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2020 om 09:28, Whisper zei:

 

Hij sluit dan idd nog gewoon aan. Merk na een tijdje dat hij dan toch ook weer strakker zit. Kan het dat de zwelling nog toe neemt als je hem minder strak doet?Tijdelijk losser leek me in elk geval veiliger dan uit doen. Al lijkt me dat ook wel eens prettig, maar weet niet hoeveel kwaad het kan om dat nu al te doen. 

Ik mag officieel nu ook douchen, maar na jullie verhalen durf ik nog niet goed en houd het nog bij washandjes. Wat dat betreft zou de bh dan ook tijdelijk uit mogen. 

De eerste keer douchen vond ik vreselijk, maar de tweede keer ging echt heel goed. Ben pas 3 dagen po, dus heb nog weinig ervaring. Straks nog een keer douchen. Kleine stapjes. Hoop dat ik t net zo fijn vind als gisteren. Dus in mijn ogen is t fijn om te proberen. Vertrouwen krijgen in je boobies.
btw: Bij mij zijn ze voor de spier geplaatst, dat kan natuurlijk verschil maken.. weet niet hoe ze bij jou geplaatst zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bijtje-m zei:

Ik ben 34 jaar en na mn borstvoeding met cup E zakte ik weer terug naar mn cup b. Resultaat: theezakjes. Ik ben bij Velthuis geweest, Laura Zaal. Zij adviseerde mij ronde prothesen (500cc) voor de borstspier. De ronde heb ik nodig om de leegte bovenop op te vullen. Natuurlijk is elk lijf en elke borst anders, maar het zegt dus niet dat je een borstlift nodig hebt. Kijk goed om je heen en laat je goed informeren! 

 

O oeps ik heb niet goed naar de datum gekeken 😂 en een beetje te Kris kras gelezen. Je hebt je boobies ws al lang 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, bijtje-m zei:

O oeps ik heb niet goed naar de datum gekeken 😂 en een beetje te Kris kras gelezen. Je hebt je boobies ws al lang 🙈

of te wel in het topic staat zelfs dat je ze 8 juli hebt gekregen 🙈 dom dom. Sorry mn hersenen staan duidelijk uit vandaag. 

 

Heb wel voor de derde keer gedoucht en nu zelfs tijdens het föhnen van mn haar (door manlief) mn borsten heerlijk even vast gehouden ipv in de bh. Fijn gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, bijtje-m zei:

of te wel in het topic staat zelfs dat je ze 8 juli hebt gekregen 🙈 dom dom. Sorry mn hersenen staan duidelijk uit vandaag. 

 

Heb wel voor de derde keer gedoucht en nu zelfs tijdens het föhnen van mn haar (door manlief) mn borsten heerlijk even vast gehouden ipv in de bh. Fijn gevoel!

Haha, geen probleem. Ik heb ze idd, dual plane en zonder borstlift. 😉

Fijn dat het je zo goed af gaat. Kan alleen maar beter worden. Douchen lukt me zelf, maar haren vast maken is een probleem en helaas is de methode van mijn man niet zo pijnloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe foto toegevoegd, 13 dagen po. 

Ik weet inmiddels ook wat zungelende borsten zijn. 😂 Maar over het algemeen mag ik niet klagen en heb ik weinig pijn, buiten de rugpijn. Wel voel ik de rechterprothese nog steeds verschuiven. 

Morgen heb ik mijn eerste controle en dan worden de pleisters verwijderd en de knoopjes afgeknipt. Ik ben heel benieuwd hoe de littekens eruit zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Whisper zei:

Nieuwe foto toegevoegd, 13 dagen po. 

Ik weet inmiddels ook wat zungelende borsten zijn. 😂 Maar over het algemeen mag ik niet klagen en heb ik weinig pijn, buiten de rugpijn. Wel voel ik de rechterprothese nog steeds verschuiven. 

Morgen heb ik mijn eerste controle en dan worden de pleisters verwijderd en de knoopjes afgeknipt. Ik ben heel benieuwd hoe de littekens eruit zien. 


Ze zien er goed uit voor zo kort po te zijn. 
Morgen je bezorgdheid toch maar even uiten over je rechter prothese. Maar ik denk dat het wel goed komt hoor! 
 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1e controle was goed. Ze hebben de knoopjes eraf geknipt. Alles ziet er netjes uit en het schuiven is normaal blijkbaar. Ook dat het maar aan 1 kant is. Lucht wel op, ook al hadden jullie t ook gezegd natuurlijk. Ik moest blijkbaar toch even de reactie van de chirurg weten. 

Ik was bij dr. Feijen; wat een lieve, toegankelijke vrouw! Heel anders dan dr Meesters, al heeft zij er absoluut iets moois van gemaakt. Over 3 maanden terug voor de eindcontrole bij dr. Meesters. 

Over 1 week mag ik beginnen met littekencreme smeren. En na 4 weken mag ik proberen om op de zij te slapen. Na 6 weken mag ik slapen zonder bh als ik zou willen en overdag evt een beugel-bh aan. Maar het kan dat dat in t begin niet zo prettig voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Whisper zei:

1e controle was goed. Ze hebben de knoopjes eraf geknipt. Alles ziet er netjes uit en het schuiven is normaal blijkbaar. Ook dat het maar aan 1 kant is. Lucht wel op, ook al hadden jullie t ook gezegd natuurlijk. Ik moest blijkbaar toch even de reactie van de chirurg weten. 

Ik was bij dr. Feijen; wat een lieve, toegankelijke vrouw! Heel anders dan dr Meesters, al heeft zij er absoluut iets moois van gemaakt. Over 3 maanden terug voor de eindcontrole bij dr. Meesters. 

Over 1 week mag ik beginnen met littekencreme smeren. En na 4 weken mag ik proberen om op de zij te slapen. Na 6 weken mag ik slapen zonder bh als ik zou willen en overdag evt een beugel-bh aan. Maar het kan dat dat in t begin niet zo prettig voelt. 

Fijn dat toch alles goed is 😊.

Ik vond t wel n raar idee de eerste dagen dat de knoopjes weg waren en de hechtpleisters. Alsof t zo los kon springen...maar dat gebeurt natuurlijk niet 😅.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik dacht dat het zelf wel lukte om mijn nieuwe bh-maat te bepalen, maar dat bleek toch lastiger dan gedacht. 

Volgens de chirurg zou ik een grote C krijgen, maar ik had al t idee dat ik meer rond een D zat. Dus vandaag naar de hunkemoller geweest en gezegd dat ik dacht dat het 80 D moest zijn. Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met beugelbh's in maat 75F. 🤣

Dus tip van de dag: laat iemand even mee kijken die er verstand van heeft. 

Overigens vind ik ze wel meer ogen als een C / D dan als een F.

 

Ik zal nog even een nieuwe foto plaatsen. De littekens zijn dicht. De rechterborst blijft wel nog steeds kleiner dan links. Hopelijk trekt dit nog bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Whisper zei:

Ik dacht dat het zelf wel lukte om mijn nieuwe bh-maat te bepalen, maar dat bleek toch lastiger dan gedacht. 

Volgens de chirurg zou ik een grote C krijgen, maar ik had al t idee dat ik meer rond een D zat. Dus vandaag naar de hunkemoller geweest en gezegd dat ik dacht dat het 80 D moest zijn. Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met beugelbh's in maat 75F. 🤣

Dus tip van de dag: laat iemand even mee kijken die er verstand van heeft. 

Overigens vind ik ze wel meer ogen als een C / D dan als een F.

 

Ik zal nog even een nieuwe foto plaatsen. De littekens zijn dicht. De rechterborst blijft wel nog steeds kleiner dan links. Hopelijk trekt dit nog bij.

zeiden we toch al dat dat echt geen c cup ging worden. Mooie maat zo! 

En herkenbaar dat ze kleiner ogen dan de uiteindelijke maat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Whisper zei:

Terwijl ik die van jou toch echt groter zou schatten dan die van mij. Mss verandert t nog als alles volledig gedaald is. 

Ja ik moet je eerlijk zeggen. Ik heb al eeuwen geen gewone bh meer aangehad. Loop nu vooral in sportbh's. Ik werk namelijk van huis uit. Had laatst even 1 aan wn die paste niet meer helemaal.😅 op naar 75g🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ja ik moet je eerlijk zeggen. Ik heb al eeuwen geen gewone bh meer aangehad. Loop nu vooral in sportbh's. Ik werk namelijk van huis uit. Had laatst even 1 aan wn die paste niet meer helemaal.😅 op naar 75g🤣

Haha oeps! Nog tips voor sportbh's? Lijkt me de eerste weken wel fijn om af te kunnen wisselen met beugel bh's. Triaction heb ik (blijkt dus te klein te zijn). 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Whisper zei:

Haha oeps! Nog tips voor sportbh's? Lijkt me de eerste weken wel fijn om af te kunnen wisselen met beugel bh's. Triaction heb ik (blijkt dus te klein te zijn). 🙈

Ik heb er 1 van tommy hilfiger en 1 van calvin klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Op 13-9-2020 om 21:48, Femme_ zei:

@Whisper zou ik ook in je album mogen kijken. Ik wil ook bij Dr  Meesters op consult gaan. Ik lees goede reviews over haar. 

 

Sorry voor de late reactie. 

Ik heb inmiddels geen album meer, omdat ik er ivm mijn werk toch geen goed gevoel meer bij had.

Ben een tijdje niet online geweest omdat ik wat twijfels had, maar hier niemand wilde beïnvloeden. Maar ik wil toch graag eerlijk zijn. 

Op zich raad ik de Mooi kliniek en Dr meesters wel aan. Dr meesters is vrij direct, maar wel eerlijk. Ze heeft het wel netjes gedaan verder en heb ook geen complicaties gehad na de operatie. (Mss ook een kwestie van geluk hebben).

Wat ik wel vind is dat mijn borsten vrij veel richting mijn oksels staan en ik dus best wel wat plaats er tussen heb. Ws had ik dat vantevoren ook, maar viel t minder op. Ik baal daar toch wel van. Maar mss kun je dit aangeven / navragen als je daar meer over wilt weten. Mss zakt het ook nog wel wat, waardoor het er minder uit ziet alsof het onder de oksels zit. 

Ook de prothese vind ik uiteindelijk harder dan verwacht. Ondanks dat t dual plane is, voel ik precies  waar deze zit en ophoudt. Voelt voor mij erg hard en nep aan. Logisch natuurlijk, maar blijkbaar had ik er een ander beeld / idee bij. 

Dus op zich is het allemaal prima, maar zorg dat je alles vraagt, goed aan de protheses voelt en dat soort zaken. Achteraf had ik dat meer moeten doen. Ws had ik t dan alsnog gewoon gedaan, maar toch.

Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet erg, fijn dat je je ervaring nog even deelt. Kan me voorstellen dat je je ivm werk niet prettig bij voelt. Ik heb inmiddels ook veel goede reviews gelezen over Michelle Feijen bij de Mooi Kliniek en denk dat ik bij haar op consult ga. Ik heb ol 6 okt eerst nog een consult bij acura in weert. Dank je voor je tips, dat neem ik mee voor tijdens het consult. Dat lees je wel vaker dat als je voor een BV gaat het meer opvalt vd ruimte ertussen. Ik zal het goed navragen en hopelijk trekt het bij jou nog bij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.