Ga naar inhoud

Whisper : 8 juli 2020 : Dr. Meesters : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Oh, oké, duidelijk @Ld1234; bedankt voor je uitleg!

Maar er zijn denk ik ook heel veel meiden die Motiva implantaten hebben, bij wie dit niet gedaan is..?

Zal wel met de voorkeur van de chirurg te maken hebben? Of als je misschien te grote pockets hebt gekregen tijdens de 1e bv, en dan bij de wissel dit gedaan moet worden?

 

@best_boobie wordt hechten aan het borstweefsel ook wel eens gedaan bij de 1e bv, dat jij weet?; of alleen bij wissels?

 

Ze wilden bij mijn nichtje ook hechten aan het ribweefsel en die heeft nooit eerder een bv gehad. Is gewoon ook voor extra stevigheid om zo'n bottoming out te voorkomen. 

Bij mij is bij de wissel een nieuwe pocket gemaakt voor de spier dus had niks te maken met een te grote pocket bij eerste bv. Wel heeft hij mijn borstplooi wat gecorrigeerd.

Denk idd voorkeur van pc en misschien ook zwaarte van implantaten🤷🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Whisper zei:

@Robijntje02 ja bij mij ook en is mijn 1e keer idd.

 

@Ld1234 heeft het niet ook te maken, met het maken van een nieuwe borstplooi? Die van mij zouden ze iets verlagen, waardoor je een soort van  natuurlijke borstlift krijgt. Dacht ik.

Zou goed kunnen. Ik weet dat het ook voor extra stevigheid is. Bij mij is idd de borstplooi ook wat gecorrigeerd, maar heb meesters daar niet over gehoord bij nichtje en bij haar zou ook zo gehecht worden. 

@Robijntje02 je hebt in ieder geval niks gemist als je het niet hebt. Geen prettig gevoel.😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, lijkt me geen fijn gevoel naderhand @Ld1234 en @Whisper

Waarom is bij jou de borstplooi gecorrigeerd, als ik vragen mag, @Ld1234?

En bedoel je met correctie een verlaging van de borstplooi?

Want dat snap ik ook niet zo goed, waarom een borstplooi verlaagd moet worden.. ?

Is dat om meer ruimte te creëren zodat je er een groter implantaat in kunt stoppen?

En ik ben gewoon altijd heul errug nieuwsgierig, vandaar mn vraag.….

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update. Sinds gisteravond helaas meer pijn. Vooral rond de ribben, maar ook bovenaan waar het zo drukt richting de oksels. De bh zit nu ook erg strak. Viel me wel even tegen, omdat ik niet had verwacht dat het nog zou toenemen. Even een emotioneel momentje gehad (ben ook ongesteld, dus dat heb ik dan toch al sneller).

Misselijkheid is ook nog niet weg helaas. Gisterenmiddag had ik diarree, ik vermoed van de antibiotica. In elk geval niet handig als je ingebouwd ligt in bed. 🙈

Slapen is vannacht wel redelijk gegaan. Tussendoor wel nog n keer het bed verbouwd om anders te kunnen liggen, maar ik ben blij dat ik wat uurtjes heb kunnen maken. 

Hopelijk neemt de pijn nu niet meer toe en kom ik snel van de misselijkheid af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien doe ik een beetje paranoïde maar gisteren had ik dat plekje nog niet! Kan dat geen kwaad 😳

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Nog even wachten zei:

Fijn dat je een redelijke nacht heb gehad.  Scheelt toch weer.  En goed je medicatie blijven slikken en rustig aan, deze pijn zal ook weer minder worden. Hang in there girl, uiteindelijk vergeet je de ongemakken van de eerste weken heel erg snel.

Thanks, even volhouden idd. En het ene moment gaat me dat beter af dan het andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Nadiaa zei:

Misschien doe ik een beetje paranoïde maar gisteren had ik dat plekje nog niet! Kan dat geen kwaad 😳

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

No stress dat had ik ook de eerste 2 weken is wondvocht en oud bloed. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Nadiaa zei:

@Whisper zie nu pas dat ik het in jouw topic heb geplaatst sjongejonge😒 hoe voel je je? Heb je nog veel last? Mijn misselijkheid is van vanmiddag weg gelukkig! 

 

 

 

Kan gebeuren, weet ik het antwoord ook meteen. 😉

Mijn misselijkheid is gelukkig ook wat minder. Gisteravond voor het eerst weer warm eten gehad. Dat was genieten! 

De pijn wisselt wel de hele dag. Op een enkele emotionele bui na, hou ik het redelijk vol en laat ik het over me heen komen, mede met dank aan jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Whisper zei:

Kan gebeuren, weet ik het antwoord ook meteen. 😉

Mijn misselijkheid is gelukkig ook wat minder. Gisteravond voor het eerst weer warm eten gehad. Dat was genieten! 

De pijn wisselt wel de hele dag. Op een enkele emotionele bui na, hou ik het redelijk vol en laat ik het over me heen komen, mede met dank aan jullie.

De dingen die jij omschrijft heb ik ook, ik kan ook echt niet zonder pijnmedicatie. Als ik lig dan gaat het alleen die rotband blijft maar verschuiven en diep on mijn oksel schuren (alleen dat is al een hele dagtaak!) we komen er wel meid! Iedere dag zal het beter gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Whisper zei:

Ik heb geen band, maar dat lijkt me idd ook vervelend. Vind de bh al zo knellen. Zet hem soms tijdelijk op n standje losser. Weet niet of t kwaad kan, maar krijg soms even geen lucht en dan helpt dat wel. 


Anders even een mailtje sturen maar de kliniek of je de bh een uurtje per dag uit mag doen? Dan even relaxen op de bank en lucht aan je borsten. 
 

Ik moest geen bh, dus hier was het dikwijls topje uit en luchten. Zoooooooo fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Whisper zei:

Ik heb geen band, maar dat lijkt me idd ook vervelend. Vind de bh al zo knellen. Zet hem soms tijdelijk op n standje losser. Weet niet of t kwaad kan, maar krijg soms even geen lucht en dan helpt dat wel. 

Hij moet strak zitten, maar zeker niet knellen. Dus als iets loser nog steeds goed aansluit zou ik dat zeker doen.  

 

23 minuten geleden, Nadiaa zei:

De dingen die jij omschrijft heb ik ook, ik kan ook echt niet zonder pijnmedicatie. Als ik lig dan gaat het alleen die rotband blijft maar verschuiven en diep on mijn oksel schuren (alleen dat is al een hele dagtaak!) we komen er wel meid! Iedere dag zal het beter gaan! 

Heb je de band aan de achterkant zoveel mogelijk naar beneden? Dus voor 2 tit 3 cm boven je tepels en achter zover mogelijk naar beneden naar de onderkant van je bh? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Nadiaa zei:

De dingen die jij omschrijft heb ik ook, ik kan ook echt niet zonder pijnmedicatie. Als ik lig dan gaat het alleen die rotband blijft maar verschuiven en diep on mijn oksel schuren (alleen dat is al een hele dagtaak!) we komen er wel meid! Iedere dag zal het beter gaan! 


Ik deed een shirtje aan en de band er over, dan schuurde het minder. 🙌🏻
En zoals omschreven achteraan goed laag doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.