Ga naar inhoud

Whisper : 8 juli 2020 : Dr. Meesters : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

De dag na de operatie is het ergste!

Die steken rond je ribben is dat ze aan je ribweefsel heeft gehecht. Doet meesters namelijk altijd. Vraag het maar tijdens de controle. Echt rot dat je zo misselijk bent geweest ervan. Voor de rest herken ik veel van je verslag. Ik had dan wel alleen steken bij ribben voor de rest geen pijn omdat ik ze voor de spier heb, maar wel gehecht aan ribweefsel.

Wel cool dat ze de corse ook heeft geprobeerd..baal stiekem ergens wel dat ik er niet naar heb gevraagd, omdat ik dacht dat full al huge zou zijn.🤷🏼‍♀️😔

Heel veel sterkte met je herstel! 

Mocht je een album maken of hebben kijk ik graag mee.

 

😘😘🍀🍀

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaah wat fijn dat je ze hebt en het bovenaanzicht bevalt! De eerste dag/2 dagen zijn het ergst, daarna neemt alle ellende heel geleidelijk af. Bij mij tenminste, hoewel ik de pijn eigenlijk gigantisch vond meevallen sowieso. Het was meer ongemak/immobiliteit. 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Whisper zei:

Goed om te weten. Op dit moment begint het een beetje aan te voelen als betonblokken. 🙈

Ik heb trouwens een album, maar post denk ik alleen met kleding / bh aan vanwege mijn werk. Ik durf niet 

Ja die betonblokken dat blijft nog ff. Die druk op je borstkast, maar wat @Veerveertje zegt eerste 2 dagen zijn het ergste. Ben je nog misselijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Whisper zei:

Goed om te weten. Op dit moment begint het een beetje aan te voelen als betonblokken. 🙈

Ik heb trouwens een album, maar post denk ik alleen met kleding / bh aan vanwege mijn werk. Ik durf niet goed.

Herkenbaar, wacht maar hoe ze voelen als je je lijf moet afdrogen met name je tenen dan voelt het alsof ze eraf kunnen vallen!

Voor nu is het even uitzitten uiteindelijk wordt het echt wel beter.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Whisper zei:

Goed om te weten. Op dit moment begint het een beetje aan te voelen als betonblokken. 🙈

Ik heb trouwens een album, maar post denk ik alleen met kleding / bh aan vanwege mijn werk. Ik durf niet goed.

Jij moet doen wat goed voelt angst om herkend te worden is niet fijn.

Mag ik eens kijken in je album of staan ze er nog niet in?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Whisper zei:

Goed om te weten. Op dit moment begint het een beetje aan te voelen als betonblokken. 🙈

Ik heb trouwens een album, maar post denk ik alleen met kleding / bh aan vanwege mijn werk. Ik durf niet goed.


Ja hahahaha betonblokken, ik mis ze geen seconde. Dat blijft inderdaad nog wel even hoor. Went ook ofzo 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Whisper zei:

Ja, als ik even op sta of praat dan ben ik vrij snel misselijk. Heb gelukkig niet meer hoeven over te geven. 

Doe lekker rustig aan. Niet te veel opstaan als je daar misselijk van wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen nacht gelukkig wel een aantal keren een uur / anderhalf uur achter elkaar kunnen slapen. Helaas ook 4x aan mijn man moeten vragen om me toch omhoog te takelen. Wil het zo graag zelf, maar dat doe ik dus niet meer. Helaas moet hij gewoon werken, dus heeft ook niet zo'n goede nacht gehad. 

Heb mijn bed anders ingericht met kussens en dat heeft een tijdje geholpen, maar heb veel last van rugpijn nu, dus halverwege de nacht ben ik weer anders gaan liggen. Toch een beetje zoeken zo. 

 

Heb net even snel gespiekt en ben wel blij met wat ik zie. Het moet natuurlijk nog zakken e.d. maar dat komt wel goed. Hopelijk wordt de misselijkheid en pijn binnenkort ook minder. Nog even volhouden. 

 

Ik heb nog wat foto's toegevoegd van mijn litteken met pleister en een zonder al die gazen in mijn bh. Ik ging er vanuit dat die er uit mochten, toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Whisper zei:

Afgelopen nacht gelukkig wel een aantal keren een uur / anderhalf uur achter elkaar kunnen slapen. Helaas ook 4x aan mijn man moeten vragen om me toch omhoog te takelen. Wil het zo graag zelf, maar dat doe ik dus niet meer. Helaas moet hij gewoon werken, dus heeft ook niet zo'n goede nacht gehad. 

Heb mijn bed anders ingericht met kussens en dat heeft een tijdje geholpen, maar heb veel last van rugpijn nu, dus halverwege de nacht ben ik weer anders gaan liggen. Toch een beetje zoeken zo. 

 

Heb net even snel gespiekt en ben wel blij met wat ik zie. Het moet natuurlijk nog zakken e.d. maar dat komt wel goed. Hopelijk wordt de misselijkheid en pijn binnenkort ook minder. Nog even volhouden. 

 

Ik heb nog wat foto's toegevoegd van mijn litteken met pleister en een zonder al die gazen in mijn bh. Ik ging er vanuit dat die er uit mochten, toch?


Toch een paar uurtjes slaap gehad, ik ben blij dit te lezen! 🥳
Even rot als ze moeten werken... 

 

De misselijkheid zal ook wel stoppen, maar mag je een maagbeschermend nemen van je huisarts? Dat helpt misschien ook tegen de misselijkheid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Whisper; ik heb net heel je topic gelezen en ik zie dat je Motiva 450 full dual plane hebt gekregen.

Wat was jouw voorsituatie; welke bh-maat droeg je eerst?

Ik had net als jij een hele lege bovenkant (lege 70D) en heb Motiva 255 full round voor de spier gekregen.

Ben inmiddels ruim 5 maanden PO (de tijd vliegt!) en ze voelen al helemaal eigen aan. Draag nu 70F.

Heb jij ook de round of de ergonomics?

Ik heb voor de spier, en heb nauwelijks pijn gehad na mijn operatie, dat gevoel van betonblokken heb ik nooit gehad, maar bij dual plane is het herstel veel zwaarder dan bij voor de spier..

Een zwangerschapskussen is  heel erg fijn om mee te slapen; daar kun je lekker in en tegenaan liggen; dus deze zou ik je zeker aanraden! Kun je via internet bestellen.

Wens je een heel erg voorspoedig herstel toe en zou ik ook misschien in jouw album mogen kijken?

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Robijntje, ik heb een volle b gehad, maar door afvallen kreeg ik een 80A cup niet eens meer gevuld. Ik heb ook de round dacht ik. 

Heb vannacht in een zwangerschapskussen gelegen met een kleiner kussen er in en dan mijn eigen kussen er op. Dit ging een tijdje goed, totdat het ook pijn begon te doen. Blijft toch even zoeken vrees ik. 

Ik heb je toegevoegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Hoi @Whisper; ik heb net heel je topic gelezen en ik zie dat je Motiva 450 full dual plane hebt gekregen.

Wat was jouw voorsituatie; welke bh-maat droeg je eerst?

Ik had net als jij een hele lege bovenkant (lege 70D) en heb Motiva 255 full round voor de spier gekregen.

Ben inmiddels ruim 5 maanden PO (de tijd vliegt!) en ze voelen al helemaal eigen aan. Draag nu 70F.

Heb jij ook de round of de ergonomics?

Ik heb voor de spier, en heb nauwelijks pijn gehad na mijn operatie, dat gevoel van betonblokken heb ik nooit gehad, maar bij dual plane is het herstel veel zwaarder dan bij voor de spier..

Een zwangerschapskussen is  heel erg fijn om mee te slapen; daar kun je lekker in en tegenaan liggen; dus deze zou ik je zeker aanraden! Kun je via internet bestellen.

Wens je een heel erg voorspoedig herstel toe en zou ik ook misschien in jouw album mogen kijken?

Veel liefs!

Ik heb wel dat betonblokken gevoel gehad deze keer..en de eerste keer niet en toen had ik ze achter de spier en nu ervoor, maar toen had ik 290cc en nu 450cc..dus denk eerder dat het met aantal cc te maken heeft dat op je borstkast duwt dan de plaatsing.

Vond trouwens beide herstellen goed meevallen.

Denk dat ik het hechten aan ribweefsel wel wat pijnlijker vond dan het achter de spier plaatsen. Dat is gewoon vooral spierpijn en immobiliteit😉.

Denk vooral dat de misselijkheid het herstel ook echt een stuk zwaarder maakt en bij whisper hebben ze waarschijnlijk ook aan ribweefsel gehecht (doen alle pc's daar volgens mij).🍀🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de eerste 2 a 3 nachten zijn het ergst; dan moet je nog even je draai gaan vinden, maar daarna wordt het beter hoor!

Ik sliep met het zwangerschapskussen en daarin mijn kussen. Met 2 kussens erin ook geprobeerd, maar dat was te hoog voor mij; kreeg ik rugpijn van; maar is voor iedereen weer anders he...

Bedankt voor het toevoegen; ze hebben je goed ingepakt zie ik wel met al dat verband onder je PO-bh; maar ziet er al heel goed uit! Geen A-cupje meer voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Ld1234 zei:

Denk dat ik het hechten aan ribweefsel wel wat pijnlijker vond dan het achter de spier plaatsen. Dat is gewoon vooral spierpijn en immobiliteit😉.

Denk vooral dat de misselijkheid het herstel ook echt een stuk zwaarder maakt en bij whisper hebben ze waarschijnlijk ook aan ribweefsel gehecht (doen alle pc's daar volgens mij).🍀🍀

@Ld1234 (krijg je niet getagt lijkt wel....)

Even nieuwsgierig:

Wat moet ik me daar bij voorstellen ; dat hechten aan het ribweefsel? Wat wordt er dan gehecht? En waarom wordt dat gedaan/ wordt dat nodig geacht? Wat is daar het voordeel van of wat is het nadeel van niet hechten aan het ribweefsel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Ld1234 zei:

Denk vooral dat de misselijkheid het herstel ook echt een stuk zwaarder maakt en bij whisper hebben ze waarschijnlijk ook aan ribweefsel gehecht (doen alle pc's daar volgens mij).

Klopt, ik had bij de ribbenboog ook de meeste pijn na de operatie en nu ook soms.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Robijntje02 zei:

@Ld1234 (krijg je niet getagt lijkt wel....)

Even nieuwsgierig:

Wat moet ik me daar bij voorstellen ; dat hechten aan het ribweefsel? Wat wordt er dan gehecht? En waarom wordt dat gedaan/ wordt dat nodig geacht? Wat is daar het voordeel van of wat is het nadeel van niet hechten aan het ribweefsel?

Wat mij is uitgelegd is dat ze dit doen om de pocket goed strak te krijgen aangezien motiva gladde protheses zijn en ze hierdoor minder snel gaan zakken en niet te veel kunnen bewegen in hun pocket, maar beste kun je dit even aan @best_boobie vragen bij haar hebben ze ook aan het ribweefsel gehecht. Het is echt de onderkant van je pocket nog eens vasthechten een het weefsel van je ribben. Voelt echt pijnlijke steken dan onder in je borst en het trekt bij te veel beweging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, oké, duidelijk @Ld1234; bedankt voor je uitleg!

Maar er zijn denk ik ook heel veel meiden die Motiva implantaten hebben, bij wie dit niet gedaan is..?

Zal wel met de voorkeur van de chirurg te maken hebben? Of als je misschien te grote pockets hebt gekregen tijdens de 1e bv, en dan bij de wissel dit gedaan moet worden?

 

@best_boobie wordt hechten aan het borstweefsel ook wel eens gedaan bij de 1e bv, dat jij weet?; of alleen bij wissels?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.