Ga naar inhoud

Whisper : 8 juli 2020 : Dr. Meesters : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

met de t-rex houding kom je echt ver hoor. Charmant is het niet, maar het werkt wel als een malle. Is wel handig als de shirtjes een beetje rekbaar zijn, maar dat is in het begin sowieso het fijnst

De T-Rex is fantastisch... De enige move die ik rock op het moment 🤘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ik ben heel beneiuwd in hoeverre ik straks rechts wel gewoon mag gebruiken 

Daar zeg je wat idd! 

 

zal vast wel wat meer zijn..

 

Bowlen zou ik wel nog even overslaan..........

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen dinsdag telefonisch de pre-operatieve screening gehad.  

Ik kreeg de vraag of ik een Pecs block wil voor de operatie. Dit is een spuit die ze in de borstspier zetten (dacht ik?) en dat zou de pijn na de operatie minder maken. Uiteindelijk beslist de anesthesist overigens of ik er ook daadwerkelijk voor in aanmerking kom. Hebben jullie dit ook gehad? Zijn er nog voor- / nadelen aan?

Ik vind het wel een beetje eng klinken, maar als het helpt wil ik het wel doen denk ik.

 

Ik ben al volop af aan het tellen. (Ja, nu al haha.) Over 2 weken heb ik het achter de rug...

Ik kwam gisteravond slecht in slaap, omdat ik teveel aan het nadenken was. Want stel je voor dat het straks toch te groot is / lelijk wordt / niet bij me past... of dat ik spijt krijg door te veel pijn (borsten / rug) en niet kan slapen... 

Zoals je merkt sla ik echt door op zo'n moment. 😅 Hopelijk blijft dat niet zo, de komende 2 weken. 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk. Probeer te ontspannen en het een beetje los te laten zodat je de komende 2 weken ook een beetje doorkomt.  Je wilt dit al langer,  je hebt goed duidelijk wat je wilt, vertrouwen in je arts. Dus het komt gewoon helemaal goed. 

Heb je ook wel gelijk in. Meestal lukt het ook wel, maar soms gaan de gedachten met me aan de haal. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week to go... ik heb er zin in, maar vind het ook ontzettend spannend!

 

Zijn er nog dingen die ik niet moet vergeten om te regelen of mee te nemen (behalve de bh)?

Het is ws een dagopname, maar is bijv een pyjama toch handig voor net na de operatie? Of iets van een kussen voor in de auto om de rit naar huis minder pijnlijk te maken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Whisper zei:

1 week to go... ik heb er zin in, maar vind het ook ontzettend spannend!

 

Zijn er nog dingen die ik niet moet vergeten om te regelen of mee te nemen (behalve de bh)?

Het is ws een dagopname, maar is bijv een pyjama toch handig voor net na de operatie? Of iets van een kussen voor in de auto om de rit naar huis minder pijnlijk te maken? 


Ik nam een nekkussentje mee voor tussen de gordel! 
Dat heeft me wel geholpen om weer naar huis te rijden. 😉 

En liefst een vest met rits of zo, die kunnen ze gemakkelijk aan doen in de kliniek. Maar kijk ook maar het weer, stel je voor dat het weer 30 graden is dan is een vest niet ideaal natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah aftellen kan nu echt beginnen. 

Trek makkelijke kleding aan wat je in kunt stappen of met knoopjes.  Neem wat eten mee voor als je je flauw voelt en schoon ondergoed (just in case). Sommige dames vinden en kussentje als stootkussen erg fijn.  Ik hoefde maar kort in de auto dus heb dat niet gehad.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Aardbeitje zei:

Nou een week is zo voorbij !

 

Super spannend, weet je ook al hoeveel cc je gaat krijgen ?

( heb nog niet alles doorgelezen )

 

Schoon ondergoed is inderdaad een aanrader haha, makkelijke kleding ( wat niet over je hoofd moet ) dus met knopen, blouse, etc..

Kussen inderdaad ook.

 

 

 

Ze kijkt op dat moment of demi 380 of full 450 beter past. Ik hoop op de full en ze verwachtte ook dat het die zou gaan worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Whisper zei:

Ze kijkt op dat moment of demi 380 of full 450 beter past. Ik hoop op de full en ze verwachtte ook dat het die zou gaan worden. 


Spannend wat het zal worden! 🤗

 

Nog maar een weekje, je kan nu echt aftellen! En daarna weer aftellen voor je herstel, en dan weer voor de drop & fluff, .... Zo blijven we aftellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Whisper zei:

Ze kijkt op dat moment of demi 380 of full 450 beter past. Ik hoop op de full en ze verwachtte ook dat het die zou gaan worden. 

Ik ben ook benieuwd wat het gaat worden. Normaal is ze een echte voorstander van demi.

Zou wel nog even aangeven dat je toch echt hoopt op de full.

Was laatst met m'n nichtje bij haar op intake en daar was ze ook echt de demi aan het promoten.😅

Ze maakt wel hele mooie borsten. Mijn andere nichtje heeft haar ook gehad en ziet er mooi uit!

 

Gaat helemaal goed komen.

Ik heb de eerste keer mijn protheses ook achter de spier gehad en ik heb vrijwel niks van pijn gehad..alleen wat spierpijn en stijfheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Ld1234 zei:

Ik ben ook benieuwd wat het gaat worden. Normaal is ze een echte voorstander van demi.

Zou wel nog even aangeven dat je toch echt hoopt op de full.

Was laatst met m'n nichtje bij haar op intake en daar was ze ook echt de demi aan het promoten.😅

Ze maakt wel hele mooie borsten. Mijn andere nichtje heeft haar ook gehad en ziet er mooi uit!

 

Gaat helemaal goed komen.

Ik heb de eerste keer mijn protheses ook achter de spier gehad en ik heb vrijwel niks van pijn gehad..alleen wat spierpijn en stijfheid!

 

Dat klinkt positief. Heel fijn om te lezen!

Ik heb 2 passessies gehad en beide keren gezegd dat full mijn voorkeur had en daar was ze het ook mee eens. Ze heeft me zelfs de corsé laten passen (was haar idee, ik ben er niet over begonnen). Maar die vond ik persoonlijk te groot voor mij.

Maar ik weet dat ze idd de naam heeft om vooral demi te plaatsen, daarom verbaasde het me ook. Ze zei ook dat ze dat in het verleden veel deed, maar er achter was gekomen dat bij sommigen full mooier is en aangezien ik aan de bovenkant geen vulling meer heb, leek haar dat wel mooi. Maar ze kijkt tijdens de operatie wat past. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Whisper zei:

 

Dat klinkt positief. Heel fijn om te lezen!

Ik heb 2 passessies gehad en beide keren gezegd dat full mijn voorkeur had en daar was ze het ook mee eens. Ze heeft me zelfs de corsé laten passen (was haar idee, ik ben er niet over begonnen). Maar die vond ik persoonlijk te groot voor mij.

Maar ik weet dat ze idd de naam heeft om vooral demi te plaatsen, daarom verbaasde het me ook. Ze zei ook dat ze dat in het verleden veel deed, maar er achter was gekomen dat bij sommigen full mooier is en aangezien ik aan de bovenkant geen vulling meer heb, leek haar dat wel mooi. Maar ze kijkt tijdens de operatie wat past. 

Ooohh zelfs corse mogen passen. Die heb ik zelfs niet mogen passen 😕. Van der hulst zei dat dat te heftig zou worden. Nu vraag ik me soms af of ik dat toch niet had moeten doen🤣.

De grootte went zo snel😅.

 

Zo spannend je kunt nu aftellen😃😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, vithoufiore zei:

Hey wat grappig, ik werk in het Zuyderland! Zie dat je al bijna aan de beurt bent

😳Omg... En zie je ook de 'plastische' patiënten? Stel je voor ik heb ook tegen jou stom aan zitten lullen. (ik was nogal gedrogeerd die dagen😅🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Janou zei:

😳Omg... En zie je ook de 'plastische' patiënten? Stel je voor ik heb ook tegen jou stom aan zitten lullen. (ik was nogal gedrogeerd die dagen😅🤣


Haha no worries, zolang je niks aan je hart hebt kom je me niet tegen 😂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, vithoufiore zei:


Haha no worries, zolang je niks aan je hart hebt kom je me niet tegen 😂 

Ohhh nee.. Op die afdeling kom ik alleen stressen als m'n moeder er weer eens  ligt🥺

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.