Ga naar inhoud

Whisper : 8 juli 2020 : Dr. Meesters : Zuyderland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
Op 18-7-2020 om 09:47, Whisper zei:

 

Afgelopen woensdag heb ik een verkeerde beweging gemaakt waardoor ik de rechter prothese ineens voelde schuiven. Die borst is erna ook enkele dagen wat pijnlijk geweest aan de zijkant en ik voelde de prothese bij elke beweging schuiven (bijvoorbeeld de klink omlaag doen). Dit is inmiddels iets minder vaak.

Hoihoi, inmiddels is dit alweer een tijd geleden voor jou maar ben heel benieuwd of je hier nog lang last van hebt gehad? En of je weet of dit kwaad kan? 🙄🙄

Ik ben nu ongeveer 2.5 week po en heb gister vanuit bed op mijn zij en beetje voorover gebukt een tafeltje naar mij toe getrokken. Super stom achteraf maar voelde dus ook meteen alsof mijn prothese verschoof en heb er sindsdien ook last van. Geen hele erge pijn maar wel soms steken en hij voelt weer zwaarder, alsof hij weer helemaal slaapt en harder. Ik voel prothese ook weer goed zitten. Baal nu zo😔

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2020 om 09:47, Whisper zei:

 

Afgelopen woensdag heb ik een verkeerde beweging gemaakt waardoor ik de rechter prothese ineens voelde schuiven. Die borst is erna ook enkele dagen wat pijnlijk geweest aan de zijkant en ik voelde de prothese bij elke beweging schuiven (bijvoorbeeld de klink omlaag doen). Dit is inmiddels iets minder vaak.

@Whisper Hoihoi, inmiddels is dit alweer een tijd geleden voor jou maar ben heel benieuwd of je hier nog lang last van hebt gehad? En of je weet of dit kwaad kan? 🙄🙄

Ik ben nu ongeveer 2.5 week po en heb gister vanuit bed op mijn zij en beetje voorover gebukt een tafeltje naar mij toe getrokken. Super stom achteraf maar voelde dus ook meteen alsof mijn prothese verschoof en heb er sindsdien ook last van. Geen hele erge pijn maar wel soms steken en hij voelt weer zwaarder, alsof hij weer helemaal slaapt en harder. Ik voel prothese ook weer goed zitten. Baal nu zo😔

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.