blondje Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Hey Ik ben reeds op consultatie geweest.Ik krijg van dr visser het advies om 380 cc te nemen en dit staat nu ook zo geboekt voor mijn operatie van 4 maart 2011.Nu heb ik even zitten kijken in de galerij en ben ik bang dat ze te groot zullen uitvallen mijn borsten.Heeft iemand van jullie ook 380 cc gekregen (extra hoog profiel, rond en voor borstspier)?Alle foto's zijn alvast welkom!Bedanktxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
anneken Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 hey blondje ,Ik ging vandaag voor een eerste consult naar de wellnesskliniek .Ik word op 17 maart geopereerd : 350cc achter de spier , ook xhigh profile .Ik ben dan weer bang dat het te klein gaat uitvallen . Wou echt uitkomen op een D ! Heb nu 75BOn de dag van de operatie kan je nog vragen om minder hoor ! Aan de balie moet je al dan niet een papier tekenen dat je nog steeds akkord gaat met het voorstel van de consultatie !!gr ,Anneken Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Dr Visser staat erom bekend geen voorstandester van 'big boobs' te zijn maar steeds rekening te houden met je lichaamsbouw . Zou me dus geen zorgen maken Vergelijken met anderen is eigelijk onmogelijk omdat we allemaal een andere lichaamsbouw hebben (breedte torso , stand ribben) en andere huid (rekbaarheid/dikte/ouderdom) . Een chirurg kan dat allemaal beter inschatten dan ons 'leken' . Link to comment Share on other sites More sharing options...
lelie Posted February 18, 2011 Share Posted February 18, 2011 Hoi blondje. Hier een 385cc'er, rond, high profile, duale plane. Voor foto's verwijs ik je naar de galerij. Wel wil ik je even zeggen dat bij de ene persoon het aantal cc's heel anders valt dan bij de ander. Dit heeft te maken met uiteraard je omvang, lichaamsbouw, dikte v/d huid, etc. Mijn advies is dan ook om te kijken wat past bij jouw lichaam en je niet blind te staren op foto's met meiden die het soortgelijke aantal cc's geplaatst hebben gekregen. Sterkte met de laatste loodjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jayro Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 Hoi Blondje,Ik heb 450 cc voor de spier, foto's in de gallerij.Iets groten dan wat jij krijgt. Maar goed het is heel moeilijk om te vergelijken. Ieder zijn lichaams bouw is toch anders.Eend goede arts kijkt wat bij jouw lichaam past.Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
blondje Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 hoibedankt voor jullie reacties!Misschien moet ik mij idd geen zorgen maken en gaan vergelijken.Maar toch kwam ik effen angstig na al die foto' s haha.Volgens de dokter wordt het een C/D.Dus zal dit wel kloppen.Ik heb eigenlijk nog een vraagje. Momentel heb ik striemen op mijn borsten (door te vermageren en te groeien).Zouden deze net meer of minder opvallen na de BV?Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Die vraag werd hier eventjes geleden nog eens gesteld meen ik mij te herinneren. Je leest HIER de antwoorden Link to comment Share on other sites More sharing options...
blondje Posted February 22, 2011 Author Share Posted February 22, 2011 Die vraag werd hier eventjes geleden nog eens gesteld meen ik mij te herinneren. Je leest HIER de antwoorden Bedankt! Hopelijk worden de mijne ook minder zichtbaar x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.