Ld1234

Ld1234 : 27 november 2019 : Prof. van der Hulst : Zuyderland Ziekenhuis

Recommended Posts

Gefeliciteerd met je boobs meid!!

Fijn dat ze toch voor de spier konden👍👍

Een heel goed herstel gewenst!!!

xx BB

Ja dat voor de spier was echt last moment.

Hij zei dat dan het volume bovenin het mooiste zichtbaar zou zijn, dus vandaar dat ik heb gezegd: doe maar wat u denkt dat het beste is.

Jij hebt ze ook voor de spier he? 

Ik lees steeds dat ze dan wat sneller kunnen gaan hangen. Klopt dat?

Doet wel minder pijn dan achter de spier.😊

Nou, het is ook wel ff een dingetje, vooral omdat de meesten dual plane krijgen natuurlijk..

Weet je, hoe zwaarder borsten zijn, hoe beter je ze moet ondersteunen natuurlijk.. Dat hoort er gewoon bij, ze noemen het 'zwaartekracht' ;) 
Maar ik heb ze nu dik 7 jaar.. 7,5 jaar volgens mij al, en die van mij zitten echt niet veel lager dan toen ze geplaatst werden. Ik kan je wel ff toevoegen aan mijn album, dan kun je eens kijken.
Moet er wel bij zeggen dat ik altijd een bh draag, alleen in bed niet. Wel doe ik in de avond al eens een lekker zittende sportbh (echt geen zwaar level hoor) aan, zodat ik wat comfortabeler op de bank zit, maar als ik in de ochtens opsta, is mijn bh het eerste dat ik aantrek, en het is het laatste dat ik uittrek. Daar wen je aan, ik vind het zelfs totaal niet prettig om met van die loshangende tollende bollen rond te lopen :P (dat klinkt wel heftig zo trouwens :45:

Dus trek ze wat moois aan, zorg dat je ze genoeg ondersteunt en ze blijven jaaaaaaaaaaaaaaaaren mooi!
Ik ga zeker geen lift nodig hebben bij mijn wissel als ik 10-12 jaar po ben. 

xxx BB

Ja lees idd alleen maar dual plane, maar hij zal ze bij mij wel met een reden ervoor geplaatst hebben. Dus daar vertrouw ik gewoon op.

Zou inderdaad eens graag in jouw album willen kijken.😊

Bh dragen doe ik ook altijd alleen snachts niet en bij een jurk met decolleté niet😊