Spookbewoning12

Och wat is het lastig hè...

Recommended Posts

Met mijn kleine b cup die wat verslapt is door leeftijd zwangerschappen. Borstvergroting met eigen vet leek me wel een mooie want ook meteen wat vetjes weg. 
eerst naar Velthuis geweest, dr ijbenga. Vergroting met eigen vet half cupje tot heel cupje als je veel geluk hebt. Vrij snel over naar siliconen. Mijn wens was niet extreem groot, en ik sport veel. Advies was anatomisch en dual plane. Max 450cc, maar bij t passen bleek al wel dat dat echt veeeeel te groot was, ging er van hangen in de schouders. Denk dat 300 cc wel de Max is.

maar toch dankzij internet gekozen voor de Wellnesskliniek vooral omdat je makkelijk kunt plannen wanneer je geholpen. Wil worden. Zag niet veel problemen in geval van lipofilling dus ach. Achteraf gezien vind ik er van alles van maar dat is een ander topic. 
nu dus weer terug bij t beginpunt, maar dan met iets grotere borsten. Het verschil tussen rond en druppel kan ik lastig zien. Voor of achter de spier? Voorkeur met sporten? Risico dat ik ze toch te klein ga vinden als ik voor veilig 300cc ga? 

Guest
This topic is now closed to further replies.