Ga naar inhoud

Gedraaide ronde siliconen prothese


Aanbevolen berichten

Geen idee of dat kwaad kan, maar het ziet er natuurlijk toch wel vreemd uit lijkt me.

Even contact opnemen met je pc misschien, er is vast wel iets wat ze daaraan kunnen doen.

Sport bh lijkt me wellicht ook tot dat je naar de pc kunt een aanrader. Vooral ‘s nachts omdat het zich dan draait.

 

Heb je ze al lang?
 

Groet, Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Betje

 

Hm dat is balen zeg. Gebeurt dit al lang? En is er iets in je situatie verandert in de tijd tussen je bv en nu? Aankomen, afvallen, een zwangerschap?

Dit zijn namelijk dingen die zoiets wel eens kunnen uitlokken. De pocket wordt dan wat ruim. 
Je schrijft dat je 100% high profile heb. Bedoel je dan de extra high profile van eurosilicone? In het verleden is het een paar keer voorgekomen bij de 700 cc van deze prothesen. Nu weet ik niet of het daar aan ligt, en of jij deze toevallig ook hebt, maar in dat geval zou ik zeker even contact opnemen met je pc (Nio neem ik aan?)

Hij werkt niet meer in het Olvg/slaz, dus je zult even naar parkkliniek moeten dan, als

het klopt dat hij je pc is. 
 

In de tussentijd idd even, zoals Sjuul zegt, je sportbh weer dragen. Liefst dag en nacht. Dit is ook het advies dat vanuit de pc enkele malen gegeven is en dit heeft bij enkele meiden op de langere termijn geholpen. 
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2019 om 12:33, best_boobie zei:

Hoi @Betje

 

Hm dat is balen zeg. Gebeurt dit al lang? En is er iets in je situatie verandert in de tijd tussen je bv en nu? Aankomen, afvallen, een zwangerschap?

Dit zijn namelijk dingen die zoiets wel eens kunnen uitlokken. De pocket wordt dan wat ruim. 
Je schrijft dat je 100% high profile heb. Bedoel je dan de extra high profile van eurosilicone? In het verleden is het een paar keer voorgekomen bij de 700 cc van deze prothesen. Nu weet ik niet of het daar aan ligt, en of jij deze toevallig ook hebt, maar in dat geval zou ik zeker even contact opnemen met je pc (Nio neem ik aan?)

Hij werkt niet meer in het Olvg/slaz, dus je zult even naar parkkliniek moeten dan, als

het klopt dat hij je pc is. 
 

In de tussentijd idd even, zoals Sjuul zegt, je sportbh weer dragen. Liefst dag en nacht. Dit is ook het advies dat vanuit de pc enkele malen gegeven is en dit heeft bij enkele meiden op de langere termijn geholpen. 
 

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2019 om 10:55, Sjuul zei:

Geen idee of dat kwaad kan, maar het ziet er natuurlijk toch wel vreemd uit lijkt me.

Even contact opnemen met je pc misschien, er is vast wel iets wat ze daaraan kunnen doen.

Sport bh lijkt me wellicht ook tot dat je naar de pc kunt een aanrader. Vooral ‘s nachts omdat het zich dan draait.

 

Heb je ze al lang?
 

Groet, Sjuul

Heb ze bijn vier jasr

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Betje zei:

Heb ze bijn vier jasr


Dan denk ik dat je echt nog de garantie kan aanspreken @Betje

De pocket kunnen ze een beetje kleiner maken als ik het goed heb, dat zal vast niet zo ingrijpend zijn als een plaatsing maar je zult er wel weer even rekening mee moeten houden.

 

Maar als je het met je sport bh geregeld kunt krijgen dat je pocket bijtrekt hoeft het misschien niet.

Maar hoe dan ook, ik zou me in elk geval melden bij de pc, hij weet het beste wat er mogelijk is ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Betje zei:

Weet iemand of je dan opnieuw geopereerd moet woorden

Een operatie is misschien noodzakelijk..... Maar dat is niet het eerste advies. Eerste advies is dagen nacht je sportbh dragen. 
 

Neem even via parkkliniek contact op met Nio. Hij heeft geen e-mailadres meer waar hij op te bereiken is. 
 

succes meid!! 
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, best_boobie zei:

Een operatie is misschien noodzakelijk..... Maar dat is niet het eerste advies. Eerste advies is dagen nacht je sportbh dragen. 
 

Neem even via parkkliniek contact op met Nio. Hij heeft geen e-mailadres meer waar hij op te bereiken is. 
 

succes meid!! 
xx BB

Oké dankjevoor het advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 28-11-2019 om 11:47, Betje zei:

Ben bij de chirurg geweest advies is drie maanden sportbh dag en nacht dragen prothese was inderdaad gedraaid hij heeft hem teruggedraaid moet nu dit proberen en anders moet de borst gelift woorden iemand hier ervaring mee groetjes 

Idd, dus toch die sportbh dragen.

Er is een gedeelte hier op het forum dat volledig over borstliften gaat. Als je op de hoofdpagina zit, zie je onder de chat allerlei categoriën. Daar staan ook de borstliften tussen. Je kunt daar eens kijken wat meiden erover schrijven :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-11-2019 om 12:47, Betje zei:

Ben bij de chirurg geweest advies is drie maanden sportbh dag en nacht dragen prothese was inderdaad gedraaid hij heeft hem teruggedraaid moet nu dit proberen en anders moet de borst gelift woorden iemand hier ervaring mee groetjes 

Heb nog 3 weken geleden een lift gehad van nio. in 2018 borstvergroting gehad die niet goed gelukt was door andere arts. als je iets wil weten stuur me een PB :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Betje zei:

Ben voor second opinieonderzoek geweest deze chirurg zei een te ruime pocket krimpt niet zei dat de sportbh niet helpt wat nu

Oh dat heb je snel geregeld!

 

Nio heeft je ook niet gegarandeerd dat het goed zou komen toch? Hij heeft alleen wel de ervaring dat dit vaker geholpen heeft om de prothese binnen de pocket weer wat vastigheid te geven waardoor hij niet meer draait. Ik heb ook al een paar keer gezien dat het echt geholpen had, dus het lijkt me het proberen waard. (In de bijna acht jaar die ik hier op het forum zit) Je moet dan wel heel consequent zijn en continue die bh dragen, dus echt 24/7. 
Niet geschoten is altijd mis. 
Als het niet helpt, zul je een lift moeten overwegen zoals Nio ook aangaf. 
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.