polemommy

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Hey dames. Het is nu alweer 17 dagen geleden en heb mijn eerste werkweek er alweer bijna opzitten. 😱

Ik vind ze prachtig, maar ik begin me wel langzamerhand te irriteren aan het gevoel. Het is niet dat ik veel pijn heb, en ik zou ik niet weten hoe ik hetgeen ik voel zou kunnen omschrijven (behalve een grote blauwe plek waar constant druk op wordt uitgeoefend ofzo), maar het is er gewoon altijd. Het is misschien een 4 op een schaal van tien, maar wel super irritant. En het is er altijd en ik heb ook niet het idee dat het minder wordt.

Klinkt dit voor iemand bekend? En wanneer werd het beter?

Ik heb dat gevoel ook wel een beetje zoals jij het omschrijft. Ben zelf ook nog maar net 14 dagen po dus ... Bij mij is het enkel mijn rechterborst en ik heb de indruk dat het komt omdat ik rechtshandig ben en deze spieren uiteraard meer gebruik dan de linker. Maar heb ook een constante druk.

Ik herken ook wat je zegt. Ik heb dat bij mijn linkerborst. Zo heb ik er niet echt last van. Behalve s’avonds beetje branderig gevoel. Maar als ik die huid aanraak voelt het echt beurs. 
hoe gaat het werken?

Als je bedoelt wat Lady.D zegt, dan herken ik het ook heel erg. Vooral na inspanning. Maar ook als ik eraan zit, voelt het heel beurs, vooral rond mijn tepels. Dat branderige gevoel is ook herkenbaar...

@Lady.D en @Elize89 ik heb echt het idee dat mijn borsten dood zijn, qua gevoel, maar ik ze aanraak niet. 😂 Knijpen doet geen pijn. Echt gek. Maar ook de beha voelt als een aanraking #freethenipple

Kan echt niet wachten tot het weer enigszins genormaliseerd is.

Ik slaap trouwens gewoon weer half op mijn zij.

@Lady.D Werken gaat wel lekker. :) Ik heb nergens last van. Ook heerlijk om weer een uurtje per dag buiten te lopen in mijn pauze, dat heb ik zo gemist. Nu tijd dat het stopt met sneeuwen en het zonnetje zijn comeback maakt. 😍

@polemommy ja mijn linker tepel is nog “dood” zeg maar, en sommige stukken van mn linker borst. Dat voelt idd heel naar. Maar als het goed is komt dat allemaal weer terug. 
herken dus wel dat beurse gevoel. Ik heb er niet heel de dag last van. Maar voel het dus wel bij aanraking. Maar als ik knijp in mn borst doet het verder ook geen pijn. 
ik denk dus dat je Pijnlijke gevoel nog wel Minder gaat worden. 

klinkt goed! Lekker om weer aan t werk te zijn dus. 

@polymommy,

Hi!

Ik was even offline, ben 6 feb geopereerd. Ik herken dat gevoel hoor. Nu, na drie weken is trekkerige, irtitante gevoel zo goed als weg.

Ben je blij met het resultaat?

Ik ben zeker tevreden. Ik heb wel een nabloeding gehad. Dezelfde dag opnieuw geopereerd. Had de schrik te pakken en was daarom even offline (bang om over compilaties te lezen...). 

Maar na drie weken ben ik echt blij met het resultaat. Ik Ben ook deze week begonnen met werken. 

Succes met je verdere herstel!!

Oh wow, heftig hoor, gelukkig gaat het nu beter! Snap ik goed, dat je even bent geschrokken. Ik schuif alle schuld op mijn behas, ze zitten allemaal niet lekker. Had vandaag al een topje aan van het sporten en dat zat veel beter. Maar ja, ik zal maar eens doen wat de pc zegt. 

Ik ben echt super tevreden. Zelfs mijn vriend begint er aan te wennen.

Ik sprak iemand die het 4,5 maand gekeden heeft laten doen. Wel dual plane overigens. Maar zij gaf aan dat ze na ongeveer een week van de pijnstillers af was maar nog wel tot zo'n 5 a 6 weken irritante, licht pijnlijke klachten had.

@polemommy je bh is zeker belangrijk dat hij zo lekker mogelijk zit en toch genoeg steun/druk geeft. Zit die anita bh ook niet lekker?