Ga naar inhoud

polemommy : 10 februari 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

22 hours ago, Noor45 said:

Hoi. Ik lees mee, in april staat mijn operatie gepland bij dr vd weij. Ik schrik toch wel van jouw verhaal. Hier ben ik dus bang voor bij plaatsing voor de spier. Hoe was je gesprek vandaag? Hoop dat het meevalt.....
 

Hij zegt dat alles normaal is, iedereen heeft dit in meerdere of mindere mate.  Hij kan ze er wel uithalen, maar anders is het gewoon afwachten. En aankomen. Wat ik absoluut niet wil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @polemommy,

Net even de eerste en laatste pagina's van je topic gelezen en de foto's bekeken. Je ziet inderdaad duidelijk een beetje deukjes in je borsten. Vind het wel gek dat hij aangeeft dat iedereen dit in meer of mindere mate heeft. 

Kan hij garanderen dat als je voor een wissel gaat, het niet terug komt?


Vervelend zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-2-2021 om 15:33, polemommy zei:

Hij zegt dat alles normaal is, iedereen heeft dit in meerdere of mindere mate.  Hij kan ze er wel uithalen, maar anders is het gewoon afwachten. En aankomen. Wat ik absoluut niet wil. 

Jeetje. Hier ben je niet echt mee geholpen. Of wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/15/2021 at 3:50 PM, Yvette-x said:

Hoi @polemommy,

Net even de eerste en laatste pagina's van je topic gelezen en de foto's bekeken. Je ziet inderdaad duidelijk een beetje deukjes in je borsten. Vind het wel gek dat hij aangeeft dat iedereen dit in meer of mindere mate heeft. 

Kan hij garanderen dat als je voor een wissel gaat, het niet terug komt?


Vervelend zeg!

Hij zij hij kan ze er uit halen, andere opties zijn er niet. 

 

Ik denk dat ze achter de spier moeten. Maarja. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi @polemommy, sorry dat ik nu pas reageer, maar ben al heel lang niet online geweest. Wat balen dat het erger lijkt te worden. En dat je eigenlijk niet gehoord wordt. 
 

Bij mij lijkt het minder te worden, ben nu half jaar po. Viel me van de week op. Ook weer begonnen met crossfitten en doe er alles mee. Ze zijn nog wat meer gaan “hangen” en lijkt daardoor minder geworden. Ik voel de bobbels wel als ik eroverheen ga, maar aan de buitenkant zie je niks. Maar het is bij mij dus wat minder. Ondanks meer trainen van de borstspier, maar ik train nog lang niet op m’n oude niveau (k*t Corona), dus geen idee hoe het wordt als ik weer echt zwaar ga tillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hey allemaal…


Ik was lang niet meer hier… En nu heb ik de kracht gevonden om terug te keren… Met een 180 graden wenteling in mijn verhaal.

 

Drie weken geleden heb ik opnieuw onder het mes gelegen en zal hier, zodra ik een operatiebericht heb getypt, ook een nieuwe link ernaartoe inzetten, nieuwe foto’s plaatsen, mijn oude foto’s verwijderen, om te voorkomen dat iemand hierdoor ‘geïnspireerd’ raakt.

 

Velen van jullie weten hoe blij ik was toen ik in februari 2020 mijn nieuwe borsten heb gekregen. Nu, bijna 2 jaar later, kijk ik alleen nog maar terug op een beslissing die me bijna mijn leven heeft gekost.

 

Ik zal één dezer dagen de tijd nemen om opnieuw en uitgebreid verslag te doen, over wat er is gebeurd en hoe ik mijn petiti’s weer ben gaan waarderen. Over het onderzoek dat er is gedaan en over hoe er overal in mijn lichaam siliconen zijn gevonden, ondanks intacte protheses. 

 

Elke verdere dag voel ik mij weer gezonder en levendiger. 🤍 Stay tuned.

 

Heel veel liefs!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, polemommy zei:

Hey allemaal…


Ik was lang niet meer hier… En nu heb ik de kracht gevonden om terug te keren… Met een 180 graden wenteling in mijn verhaal.

 

Drie weken geleden heb ik opnieuw onder het mes gelegen en zal hier, zodra ik een operatiebericht heb getypt, ook een nieuwe link ernaartoe inzetten, nieuwe foto’s plaatsen, mijn oude foto’s verwijderen, om te voorkomen dat iemand hierdoor ‘geïnspireerd’ raakt.

 

Velen van jullie weten hoe blij ik was toen ik in februari 2020 mijn nieuwe borsten heb gekregen. Nu, bijna 2 jaar later, kijk ik alleen nog maar terug op een beslissing die me bijna mijn leven heeft gekost.

 

Ik zal één dezer dagen de tijd nemen om opnieuw en uitgebreid verslag te doen, over wat er is gebeurd en hoe ik mijn petiti’s weer ben gaan waarderen. Over het onderzoek dat er is gedaan en over hoe er overal in mijn lichaam siliconen zijn gevonden, ondanks intacte protheses. 

 

Elke verdere dag voel ik mij weer gezonder en levendiger. 🤍 Stay tuned.

 

Heel veel liefs!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel heftig! Je bent een prachtige meid!! 
xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @polemommy jeetje ik lees je verhaal. ☹️

Wij komen beetje uit de dezelfde borsten periode. En je was super trots en happy en dan lees je dit☹️ Heel naar om te lezen. En ook wel angstig dat het ze in tact zijn en toch overal siliconen deeltjes zijn gevonden. Ik dacht dat het alleen kon als ze lekken of als ze oud zijn. 
Ik ben wel benieuwd naar het onderzoek en hoe je aanvoelde dat het niet goed zat.  Fijn om te weten waar we op moeten letten . 
goed om te horen dat je beter en gezonder voelt. 
liefs 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.