Ga naar inhoud

renaate01 : 28 mei 2020 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Vanmorgen even wezen douchen en toen ik mn bh uitdeed zag ik dat er behoorlijke zwelling zit onder de oksel bij mn rechterborst. Zou dit komen door dat mn bh misschien iets te los zit? Of hoort dit er allemaal bij en verdwijnt het gewoon weer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2019 om 19:05, renaate01 zei:

Even een update

Vanmiddag consult gehad bij Velthuiskliniek Enschede met Smulders, fijn gesprek gehad en ze dacht dat ik wel in aanmerking zou komen voor een vergoeding. Na het gesprek mocht ik de bh met implantaten passen en dat was toch wel erg leuk! Smulders vond de anatomische mentor 350cc het mooiste staan. Het zou dan uitkomen op een 70d, toen ze dat zei dacht ik jeetje wat groot maar het leek wel erg natuurlijk. 
In het nieuwe jaar maar de echo regelen en hopen dat ik in aanmerking kan komen voor de vergoeding. 
 

Liefs 

Dag Renate, welke methode heb je? En zou ik in je album mogen? 6 augustus mag ik bij dr Smulders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Page zei:

Dag Renate, welke methode heb je? En zou ik in je album mogen? 6 augustus mag ik bij dr Smulders.


Ik heb ze dual plane. Dat duurt nog even maar voor je het weet is het al zover. En ik voeg eigenlijk alleen mensen toe die actief zijn op dit forum en dus een eigen topic hebben. Geeft me een wat vertrouwder gevoel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, renaate01 zei:


Ik heb ze dual plane. Dat duurt nog even maar voor je het weet is het al zover. En ik voeg eigenlijk alleen mensen toe die actief zijn op dit forum en dus een eigen topic hebben. Geeft me een wat vertrouwder gevoel.

Helemaal goed, begrijpelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net mijn 2weekse controle gehad bij de verpleegkundige. Pleisters werden eraf gehaald en ze trok een klein stukje korst mee dus het begon wat te bloeden, gauw een schone pleister erop en moest het even in de gaten houden. Verder zag het er prima uit zei ze. 
Net even gekeken met een spiegeltje en het bloeden was al gestopt. Tijdens volgende douchebeurt maar kijken of de pleister er af kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.