Ga naar inhoud

renaate01 : 28 mei 2020 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Lindan zei:

@renaate01 Yes lekker genieten zeg ☀️🍀🥂

Maar niet in de zon als ze in een bh zitten? 
Dan maar de beentjes lekker in de zon . Geduld ja...Over paar weken Kan je helemaal genieten 🥳


Nee dat kunnen je aders opzetten en zou er wondvocht kunnen ontsnappen ofz? Dus ga nu maar in de schaduw zitten, dat ze dat ook niet eerder zeggen 🙈

Jaa daar kijk ik na uit! Bh’s en bikini’s shoppen 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nu natuurlijk wel vrij warm, maar ja, je bent aangekleed natuurlijk. Maar daardoor zet het misschien nog meer op en dat dat niet zo goed is?

 

Oh en ik ben nu een week verder en sinds vandaag heb ik zoiets van "Ja, dit gaat wel mooi worden". Ze staan ook niet meer idioot strak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, renaate01 zei:

@Spookbewoning12 @Aardbeitje @Es1234567 Bedankt dames! Vanmorgen even heerlijk gedoucht en het verband eraf gehaald. Wauw! Wat ben ik blij! Ze zijn nog erg strak en puntig maar weet dat geduld het toverwoord is. Heb zojuist een foto in mn album gezet! 😊

Wat leuk om te horen!! Ik heb even gespiekt en het staat nog behoorlijk strak inderdaad, maar nu ga je de ontwikkeling komende periode zien! Dat gaat leuk worden 😄 geniet ervan en een goed herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bridt @Bridgett Het gaat eigenlijk verrassend goed. Gisteravond medicatie genomen en de hele nacht doorgeslapen tot vanmorgen 9uur. Heb weinig last en kan eigenlijk van alles doen maar dat mag niet dus wel pas op de plaats. Vind het wel lastig om mn armen niet te gebruiken, heb er geen pijn aan dus gebruik ze wel. Hopen dat dat geen kwaad kan. 
 

Ik hoop dat ze snel gaan veranderen, gaan zakken en wat verder naar elkaar toe gaan. Zit nu zo’n groot gat tussen 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag best wat doen met je armen, maar vooral je bovenarmen langs je lijf laten, dan voorkom je ook dat je allerlei wilde bewegingen maakt. Ik voelde me ook echt een T rex de eerste dagen 😬

 

Maar ik heb ook gewoon van alles gedaan, maar dan met korte armen. 

 

Fijn dat je zo goed geslapen hebt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

Ja dat is het gevaar hè 🙂 maar dat t-ré xen is toch alleen bij dual plane? 


Dat weet ik eigenlijk niet, zoals ik me nu voel hoef ik niet te t-rexxen maar zal wel moeten als je alle verhalen leest hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was de volgende dag ook de was aan het doen, dat gaat wel. Maar bijvoorbeeld de stoep vegen, dweilen en dat soort "repeterende" bewegingen misschien nu even niet doen. 

 

Ik werd de eerste dagen wel geremd, maar nu na tien dagen ook al veel minder. Ik zie het niet gebeuren dat ik zes weken niet stofzuig ofzo, zoals ze zeggen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat stelt me gerust, ik probeer ook wel zo weinig mogelijk te doen maar ben dan ook eigenwijs en dan denk ik dat kan ik zelf wel en dat lukt ook wel. 
 

Moet alleen niet mn herstel in de weg gaan staan doordat het tot nu toe nog zo gemakkelijk gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Renate,

 

Tis eindelijk gelukt om je toegang te geven tot mijn album. Kijk gerust. Ik heb net ook bij jou gekeken wat hadden ze jou ongekapt zeg je leek wel de mummie!☺️

 

Hoe voel je je? Ik voel me opzich wel ok pijnstillers slik ik bijtijds ben alleen zo moe. Vanmiddag geslapen maar lig nu ookal op apegapen!

 

Spoedig herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Fje1981 zei:

Hi Renate,

 

Tis eindelijk gelukt om je toegang te geven tot mijn album. Kijk gerust. Ik heb net ook bij jou gekeken wat hadden ze jou ongekapt zeg je leek wel de mummie!☺️

 

Hoe voel je je? Ik voel me opzich wel ok pijnstillers slik ik bijtijds ben alleen zo moe. Vanmiddag geslapen maar lig nu ookal op apegapen!

 

Spoedig herstel! 

Ongekapt= ingepakt ‘stomme spellingscontrole’

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, renaate01 zei:

Ben echt bang dat ik teveel doe voor hetgeen wat ik mag doordat ik weinig tot geen pijn heb. Probeer me echt te houden aan de trex houding maar soms is het wel moeilijk hoor. 😬

Herkenbaar en merk dat ik redelijk creatief word zo sta ik soms op mijn tenen om toch iets in soort van t-rex stand te kunnen pakken🤪Probeer ik niet te vaak te doen hoor want ik merk soms wel getrek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Spookbewoning12 zei:

Ik verheug me nu al

Dit wordt toch jouw eerste? Ach je hebt geen referentie qua pijn en je weet waar je het voor doet☺️In mijn geval was het medisch en ik was net herstellende van knieongeluk dus baalde dat ik onder het mes moest. Tis mij uiteindelijk meegevallen afgezien van vermoeidheid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 Ja ze hadden me mooi ingepakt, gelukkig mocht ik het er de volgende ochtend af halen en kon ik lekker douchen. Ik voel me eigenlijk heel goed, wel wat last van gespannen borsten maar geen pijn. Slik nog braaf mn medicatie maar dat doe ik meer uit voorzorg. 
Ik word ook creatief, met mn lichaam en op de tenen inderdaad! Hahaha je bedenkt van alles om het makkelijk te maken. Ik heb ook weinig last van getrek. Maar hoe is jouw eerste dag po gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@renaate01 ik mag ook niet klagen slaap goed dankzij mijn lichaamskussen op mijn rug slapen is ondanks dat ik zijslaper bent zo prima uit te houden.

Ik moet nog wel trouw mijn pijnstillers nemen en onverwachtse bewegingen of opstaan vanuit liggende positie is pijnlijk.

Verder valt het me nog mee alleen nog heel erg moe dat zal de narcose nog wel zijn. Duurt even voordat dit uit je lijf is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fje1981 Zo’n lichaamskussen was wel heel fijn geweest dus, had ik achteraf ook beste kunnen kopen maar heb me gered met mn kussens. Dat moe zijn uit narcose herken ik ook, ik ben de eerste nacht om 8uur gaan slapen en gisteravond ook bijna klokje rond geslapen. Nu de eerste dag dat ik minder moe ben als afgelopen dagen. Dus dat word uiteindelijk ook wel weer minder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pijnstillers eigenlijk alleen geslikt als ik last kreeg + preventief in de avond (om te voorkomen dat ik wakker zou worden). Ik heb de laatste dagen alleen in de avond eentje en verder overdag niks. Of heb jij antibiotica meegekregen? Want dat moet je natuurlijk wel afmaken. Maar paracetamol ofzo zou ik alleen doen bij last. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb jij echt een schema gekregen? Ik geloof ik, nu ik het zo zeg, maar ik heb me er niet aan gehouden. Ik heb onthouden hoeveel ik max per dag mag slikken en eigenlijk als ik het gevoel kreeg dat ik last kreeg, heb ik ze gepakt. Zeker PCM werkt vrij snel en ik hou er niet zo van meer dan nodig te gebruiken.

 

Maarrrrr ik ben geen arts en je moet echt doen wat voor jou werkt of wat voorgeschreven is natuurlijk :-). Onnodig pijn hebben slaat ook nergens op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag @Bridt en @renaate01,

 

ik heb een schema gekregen wat neer komt op elke 4 uur 1000 mg Paracetamol en daarvan mag ik in totaal 3x Arthotec ‘ontstekingsremmer en pijnstiller’

Ook mag ik een Tramadol innemen ‘opiaat’ die neem ik voordat ik ga slapen.

Tis best nodig merk ik om het bewegen niet te pijnlijk te maken.

Begin nu ook wel wat blauw beurse plekken op mijn borst te zien. Hij is dus behoorlijk tekeer gegaan ‘moest ook wel kapsel was Knoerthard’ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.