Ga naar inhoud

renaate01 : 28 mei 2020 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Jaaaaa ik heb mn boobies! Heb ze nog niet gezien want ze zitten ingepakt in verband. 

 

Moest me melden om 12:15 en dat begon al niet best. Op een of andere manier kon ze geen het telefoonnummer toevoegen van degene die gebeld zou worden. Dus na een paar minuten prutsen, had ze het nummer maar opgeschreven en mocht ik meelopen. Eenmaal bij de deur, mocht ik naar binnen en moest ik een paar vragen beantwoorden en mocht ik zo’n sexy badjas en slippers aantrekken. Nog even naar het toilet geweest en lekker in mn bedje gekropen. Kreeg al toeters en bellen aangesloten en het infuus werd geprikt. Mn ader was moeilijk te vinden dus de eerste keer was niet goed en het moest nog een keer over. Tweede keer zat die gelukkig wel goed en mocht ik even relaxen. Had nog totaal geen last gehad van spanning totdat de operatie mensen me kwamen halen en ik daadwerkelijk naar de ok werd gereden. Eenmaal daar aangekomen mocht ik overstappen op de operatietafel, toen waren de zenuwen wel aanwezig. Nog een paar vragen van de chirurg en voor ik het wist was ik al vertrokken. Na een klein uurtje werd ik wakker op de uitslaap kamer. Beetje duf maar voelde me goed, kreeg een bekertje water en werd gevraagd of ik beschuitje en kop koffie of thee wou. Daar had ik wel zin dus beschuitje hagelslag stond voor me neus maar na een paar hapjes dacht ik hier moet ik mee stoppen anders spuug ik het uit. De koffie daarintegen ging met gemak op. Nog even bijkomen van alles en om half 4 werd ik in kleren geholpen en om 4uur zat ik alweer in de auto opweg naar huis. Nu weinig last alleen de spieren zijn wat gevoelig. 
 

Thanks voor alle lieve berichtjes 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames! 
 

Ben de nacht redelijk goed doorgekomen. Heb een mooie stellage gemaakt van mn kussens zodat ik hoog lag maar halverwege de nacht toch maar wat platter gaan liggen en dat wou prima. Tegen 4uur werd ik wakker van de pijn dus een paracetamol erin en weer verder proberen te slapen. Eigenlijk waren het de nacht hazenslaapjes, maar mag niet klagen. Straks het verband eraf halen en dan kan ik het eindelijk bekijken. Ben zo benieuwd 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, TinyAA zei:

@renaate01 gefeliciteerd meid met je nieuwe aanwinsten 🙌🏼 Fijn om te horen dat alles goed is gegaan! Ben heel benieuwd naar de foto’s als je een album aan gaat maken, maar eerst goed uitrusten. Eerste nachtje is altijd spannend. 


Ik heb je toegevoegd aan mn album! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Spookbewoning12 

Is nu nog weinig van te zien inderdaad, heb ze dual plane en ze staan nog gigantisch strak, hoog en ver uit elkaar. Hoop dat het allemaal nog beter word. Maar heb echt weinig last, alleen met opstaan verneem ik het maar mag niet klagen. Hoef deze bh gelukkig maar 4 weken te dragen en dan mag ik alles weer gaan oppakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.