Ga naar inhoud

renaate01 : 28 mei 2020 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

32 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

he hoi @renaate01, heb jij een album? ben erg benieuwd naar je voor en na, omdat ik bij boerhaave dezelfde prothese als jou aangeraden heb gekregen, cpg323 en 345cc. 


Nee heb nog geen album, wil ik nog wel aanmaken. Wat fijn dat er iemand is die  dezelfde prothese gaat krijgen. Hoelang ben jij? En wat is je voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aftellen is nu dan echt begonnen, nog 12 dagen tot de operatie! Ik voel nu al wat lichte spanning over hoe het er straks uit zal gaan zien maar heb er alle vertrouwen in. De twijfels zijn ondertussen allemaal weggenomen. Ik ga er vol goede moed in. 

Voor degene die het willen volgen, ik heb een foto geplaatst van mijn voorsituatie. Zeker niet iets om trots op te zijn en ook niet makkelijk om plaatsen maar het zal goed zijn om na de operatie het verschil te kunnen zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Spookbewoning12 zei:

ik kan je foto niet zien, geeft een foutmelding. 

 

wat doe je nu aan voorbereiding voor de operatie? ik heb me voorgenomen om geen alcohol te gebruiken vanaf nu (nog 3 weken) tot en met de eerste 4 weken erna, om zo alle energie in het herstel te stoppen en de afweer te optimaliseren. klinkt overdreven he? hahaha.


Als het goed is staat die op privé, dus ik zal kijken of ik je toe kan voegen.

O misschien wel een idee. Maar ik vind een wijntje in het weekend toch wel erg lekker dus denk niet dat ik dat ga laten staan. Hebben ze ook niks over gezegd van kliniek trouwens 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-5-2020 om 12:25, renaate01 zei:

Het aftellen is nu dan echt begonnen, nog 12 dagen tot de operatie! Ik voel nu al wat lichte spanning over hoe het er straks uit zal gaan zien maar heb er alle vertrouwen in. De twijfels zijn ondertussen allemaal weggenomen. Ik ga er vol goede moed in. 

Voor degene die het willen volgen, ik heb een foto geplaatst van mijn voorsituatie. Zeker niet iets om trots op te zijn en ook niet makkelijk om plaatsen maar het zal goed zijn om na de operatie het verschil te kunnen zien. 

Super fijn dat je dat je er met zoon goed gevoel naar toe leeft!. En twijfels allemaal zijn weggenomen. 😊 Ik neem aan dat de arts als je vragen duidelijk kon beantwoorden.👌🏻 En straks lekker je tijd nemen voor je herstel en rust pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Spookbewoning12 zei:

oh ik ben ook super benieuwd hoe het er uit gaat zien! 

 

lijkt me in het begin wel gek en wennen, ineens borsten! 


Ja ik kan me er ook totaal geen voorstelling van geven hoe het zal zijn! Tietloos naar binnen met boobies naar buiten 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, rozebooz zei:

Super fijn dat je dat je er met zoon goed gevoel naar toe leeft!. En twijfels allemaal zijn weggenomen. 😊 Ik neem aan dat de arts als je vragen duidelijk kon beantwoorden.👌🏻 En straks lekker je tijd nemen voor je herstel en rust pakken.


Jaa heb me overgegeven aan de chirurg. Ze heeft het ten spotte vaker gedaan dus zal wel goed komen. Ik ga mn best doen rustig te herstellen en ervan te genieten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Savien zei:

Heel spannend..... nog twee daagjes ! 

Ben je er een beetje klaar voor ? :) 💕💕


Ja ik ben morgen een dagje vrij! Dan kan ik nog even te laatste dingen doen zoals beddengoed en kleding wassen. Laatste dingetjes inkopen en dan zal de spanning wel wat gaan oplopen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@renaate01 zo dat is fijn! Ik slaap al dagen slecht vannacht hopelijk de laatste nacht voordat het zo ver is. Snap er ook niets van tis voor mij notabene de 2de x maargoed wel 20 jaar ouder en moeder dus dan denk je er toch wat minder licht over.

 

Zou ik ook nog toegang tot je album kunnen krijgen?

 

Wens je heel veel succes toe vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.