Ga naar inhoud

renaate01 : 28 mei 2020 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

32 minuten geleden, ABS zei:

Hoi Renaate, je moet een echo aanvragen, geen mammografie. Dan kunnen ze precies alles meten. Ik vond dat heel spannend maar stelde eigenlijk echt niks voor. 

 

Succes! 


Bedankt dacht al dat er iets niet klopte toen ik ging lezen over mammografie. Zal de huisarts nog wel even weer bellen en vragen of het veranderd kan worden naar gewone echo. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb trouwens 350 cc mentor ronde implantaten laten plaatsen. Je mag in mijn album kijken, staan voor-foto’s en een foto van 3 of 4 maanden PO :) ik zit nu ook op een 70D maar het oogt als een C denk ik. Ben er zelf super tevreden mee, het past heel goed bij mijn lichaam. Succes met de keuzes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-2-2020 om 19:55, Layna zei:

Inderdaad gewoon een echo bij een radioloog  doet verder ook helemaal geen zeer! Voelde alleen een beetje ongemakkelijk vind ik, want ze duwen er wel op. Maar that’s it. duimen dat je onder de 1 cm zit!!!


Volgende week krijg ik de echo, ben wel heel benieuwd hoeveel of hoe weinig eigenlijk het gaat zijn ?

 

Op 1-2-2020 om 19:58, Layna zei:

Ik heb trouwens 350 cc mentor ronde implantaten laten plaatsen. Je mag in mijn album kijken, staan voor-foto’s en een foto van 3 of 4 maanden PO  ik zit nu ook op een 70D maar het oogt als een C denk ik. Ben er zelf super tevreden mee, het past heel goed bij mijn lichaam. Succes met de keuzes!! 

 

Ziet er echt heel mooi uit bij jou, ik twijfel nog wel heel erg tussen rond en anatomisch. Volgende keer nog maar even goed overleggen met pc en foto’s meenemen die ik mooi vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ben vandaag bij de radioloog geweest en wat een spanning vooraf of het wel genoeg zou zijn voor de welbekende vergoeding. Zat met samengeknepen billen te wachten, tot ik werd geroepen en toen het moment dat ze de echo ging uitvoeren, dit was heel positief. Zit ruim onder de 1cm! Op naar de volgende stap om boobies te realiseren, ik ben zo blij!! ? 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Aliciamas zei:

Wat een opluchting he? Hopelijk heb je ook geen plooi en kan je er gauw werk van maken ? Succes bij de pc


Ja hele opluchting en heb geen plooi dus zal vast goed komen. Jij zat in dezelfde situatie toch maar ondertussen al geopereerd? Hoe gaat het met je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@renaate01

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat er een datum is, heb daarom de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je dadelijk zowel je verslag als alle verdere updates neer blijven zetten, en heb je alles netjes op 1 plek bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen, voor je het weet is het al 9 april.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Net gebeld door de kliniek en zal helaas nog een maandje geduld moeten hebben. Ze beginnen halverwege mei weer met operaties dus de operatiedatum is verzet naar 28 mei. Pff nog langer wachten 😩😢

Had me er zo op verheugd en stiekem gehoopt dat het door zou gaan maar helaas. 
 

@best_boobie zou je de datum aan willen passen? 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

13 minuten geleden, Spookbewoning12 zei:

Oh dat is een klein dompertje, na de “we beginnen volgende week weer” aan de andere kant is het ook weer zo eind mei. Tegen die tijd weet je ook of je een bikini gaat kopen voor de Costa del achtertuin of niet :) 

 

Ja daar heb je gelijk in, de weken vliegen gelukkig voorbij ook in de coronatijden. Geduld is een schone zaak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, renaate01 zei:

Net gebeld door de kliniek en zal helaas nog een maandje geduld moeten hebben. Ze beginnen halverwege mei weer met operaties dus de operatiedatum is verzet naar 28 mei. Pff nog langer wachten 😩😢

Had me er zo op verheugd en stiekem gehoopt dat het door zou gaan maar helaas. 
 

@best_boobie zou je de datum aan willen passen? 

Yes aangepast :35:

Vervelend dat je nog even moet wachten, maar wat fijn dat er toch op zo een korte termijn alweer geopereerd kan worden. Het had echt veel erger gekund. 
Succes met aftellen!!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.