Ga naar inhoud

Wondje gaat steeds open - even van me afschrijven ?


Minion19

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

inmiddels ben ik 6,5 week po, zijn mijn borsten al mooi ingedaald, maar: ik loop al sinds het verwijderen van mijn hechtingen met een klein gaatje onder de borst die maar niet dicht wilt gaan. Het begon met een knoopje van een hechting die niet wilde oplossen, die is toen weggeknipt en sindsdien blijft het wondje maar open en dicht gaan. Het nieuwe laagje huid wat erover heen gaat blijft maar kapot gaan. 


Gisterochtend bijvoorbeeld, was hij netjes dicht. Vanochtend kapot en bloed na het douchen. Er is geen ontsteking of irritatie, het is gewoon echt de huid die te broos is. Ik vind het zo kut, ik kan wel janken. Ik heb zulke mooie bh’s liggen om aan te trekken en iedere keer wil ik zo graag weer sporten, maar ik mag nog steeds niks ? 

 

Morgen mijn 6 weken controle bij de kliniek en dan maar weer naar laten kijken door een arts. Moest dit gewoon even van me afschrijven ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wat shit zeg! Zeker omdat alles gewoon goed verloopt en dan werkt dat wondje zo tegen?

Hopelijk heeft je arts bij de controle een idee om het op te lossen, want ik snap dat je lekker wil genieten van je nieuwe bh’s.

 

nog effe geduld, komt vast allemaal goed. Ook jij kan straks genieten?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ,

 

het is herkenbaar ik heb namelijk precies hetzelfde .....

Ik ben nu bijna 6 weken po en precies op 3 landen punt een gaatje en sinds van de week ook halverwege de borst. Ik ben nu op aanraden van de kliniek begonnen met 2x daags spoelen en daarna betadine gaasje eroverheen afgedekt met gewoon gaasje. . Dit zorgt voor ontsmetting en gaasje zorgt er ook voor dat het niet steeds open getrokken wordt bij verwisselen van bovenste gaasje. 
Ik baal net als jij gewoon ook omdat de borst iets achter loopt met genezen en nog wat vocht vast aan houden is. Wel zie ik nu sinds vandaag verschil en is hij aan slinken en heb ik het idee dat wondje echt aan genezen is. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, tiffsklein zei:

Hi allemaal,

 

inmiddels ben ik 6,5 week po, zijn mijn borsten al mooi ingedaald, maar: ik loop al sinds het verwijderen van mijn hechtingen met een klein gaatje onder de borst die maar niet dicht wilt gaan. Het begon met een knoopje van een hechting die niet wilde oplossen, die is toen weggeknipt en sindsdien blijft het wondje maar open en dicht gaan. Het nieuwe laagje huid wat erover heen gaat blijft maar kapot gaan. 


Gisterochtend bijvoorbeeld, was hij netjes dicht. Vanochtend kapot en bloed na het douchen. Er is geen ontsteking of irritatie, het is gewoon echt de huid die te broos is. Ik vind het zo kut, ik kan wel janken. Ik heb zulke mooie bh’s liggen om aan te trekken en iedere keer wil ik zo graag weer sporten, maar ik mag nog steeds niks ? 

 

Morgen mijn 6 weken controle bij de kliniek en dan maar weer naar laten kijken door een arts. Moest dit gewoon even van me afschrijven ?

Hallo, na mijn borstverkleining is tussen week 5 en 6 ook een gaatje ontstaan. Ik moest het 2 keer per dag verzorgen en met een maand was het dicht. Ik wens je veel sterkte en geduld. Hopelijk weet je PC raad. Ik heb de mijne toen foto's gestuurd. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal!! Enigszins geruststellend om dan toch te horen dat ik niet de enige ben, ook al gun ik dit natuurlijk niemand!

 

Ik kreeg gisteren wel het advies bij de kliniek het normale leven weer op te pakken, normale bh’s te dragen en kan ook weer sporten.

 

Doen jullie dit ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal! Het wondje is zeker nog niet dicht, maar het gaat wel echt beter. Moet nu twee keer per dag betadine smeren en een gaasje eroverheen en loop verder zoveel mogelijk rond zonder bh. Was ook al over de 6-weken grens dus dit voelt heerlijk. 

 

Heb intussen ook al weer kunnen sporten en merk dat het normale leven me goed doet. Minder focus op het wondje, die wel 'heerlijk' jeukt. Het voelt eindelijk als normaal wondherstel. Dus, hopen op een goede afloop!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.