Ga naar inhoud

lotgenoten gezocht!


Elsie-94

Aanbevolen berichten

Hallo dames, ook ik ben geopereerd door dr Lydia Bol in de Bauland kliniek. Ik ben nu 13 dagen po. Het herstel is me tot nu toe wel flink tegengevallen. Vooral aan 1 kant erg veel pijn met uitstraling tot aan mijn hand. Het wordt elke dag een klein beetje beter. 

Ik ben tevreden over de operatie, het is indd een beetje lopende band werk, maar ik vond dat niet storend. Er is voor mij voldoende de tijd genomen en alle medewerkers waren vriendelijk.

Wat mij erg heeft geholpen is de aanschaf van een elektrisch bed zodat je omhoog kunt liggen/zitten en opstaan met minder moeite en pijn. 

Succes met jouw operatie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry ik heb geen foto’s voor je, ik vind ze zelf niet te groot, vooral qua profiel valt het heeeeel erg mee hoe groot ze zijn. Meer zoals hoe het was met een pushup bh aan (maar dan nu zonder..). Ik denk niet dat het iemand gaat opvallen zelfs. En wat betreft rond.. ik wilde ze graag zo. Ik heb kinderen gehad en het volume aan de bovenkant ‘verdween’. Zelf heb ik veel foto’s gekeken (google bijvoorbeeld eens in het engels, dan krijg je nog veel meer resultaten). 

Ze beginnen nu wat te zakken, ik denk dat het er over een paar maanden top uitziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nala80 zei:

Sorry ik heb geen foto’s voor je, ik vind ze zelf niet te groot, vooral qua profiel valt het heeeeel erg mee hoe groot ze zijn. Meer zoals hoe het was met een pushup bh aan (maar dan nu zonder..). Ik denk niet dat het iemand gaat opvallen zelfs. En wat betreft rond.. ik wilde ze graag zo. Ik heb kinderen gehad en het volume aan de bovenkant ‘verdween’. Zelf heb ik veel foto’s gekeken (google bijvoorbeeld eens in het engels, dan krijg je nog veel meer resultaten). 

Ze beginnen nu wat te zakken, ik denk dat het er over een paar maanden top uitziet. 

Nog een toevoeging- ik ben lang 179 en 55 kg- dus een smal postuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

Ben al een hele tijd aan t oriënteren, en vind het best een zoektocht... zie af en toe door alle mogelijkheden en opties door de bomen het bos niet meer. 
Omdat ik hier niet in thuis ben, ben ik zelf als eerst terecht gekomen bij Diana Gabriels (door social media), en weet een paar die daar geholpen zijn. 
Nu 4 keer op consult geweest, en loop echt wel tegen communicatie dingen aan daar. 

De eerste keer was bij Hupkens, daar hoor ik de meest positieve verhalen over qua opereren. Maar een hele aparte man in communicatie, en ons eerste gesprek ging niet helemaal goed. 
daarna 2 keer op gesprek geweest bij dr A Damen, en dat was gelijk een heel fijn gesprek. Iemand die echt naar je luistert, en wilt weten waarom je dit wilt, en wat je wensen zijn. En neem ook echt de tijd voor je.  
kortom, bij de arts een heel goed gevoel, bij de praktijk wat minder. Nu denk ik wel, de arts moet zijn werk doen, en die zorgt voor het resultaat. En dan heb je verder weinig met de praktijk te maken. Alleen vraag ik me wel af hoe hun zijn mocht je vragen hebben of er wat mis zijn. 
Dat is ook gelijk de reden waarom ik twijfel of ik niet verder moet kijken Bij bijv faceland of een andere kliniek. 
 

Ik ben trouwens 1,69 en weeg 55kilo, had altijd een kleine Bcup (bh maat 70C) en nu echt een lege A/B cup. 
Ik wil graag de Motiva ergonomix, en mij werd nu de ergonomix demi 320cc geadviseerd door dr Damen. 
hupkens adviseerde mij echt de full, omdat hij aangaf dat bijna iedereen die demi kiest, achteraf groter had gewild. En andersom bij full bijna niemand het te groot vind. Terwijl ik echt natuurlijk wil, en iig niet dat mensen zien dat ik m’n borsten heb vergroot. Ik wil graag opvulling. 
Weet wel dat hupkens vaak grote borsten maakt. Hij kwam uit op 375cc full 

 

Nu zou ik heel graag voorbeelden willen zien van ongeveer dezelfde situatie. En ik lees hier veel over Dr Oostveen, en meeste lijken tevreden over haar. 
@Nala80 @Xritt @Anennas @Boobly @Elsie-94 Zou ik in jullie album mogen kijken naar jullie resultaten? Alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Lady.D zei:

Hi meiden,

Ben al een hele tijd aan t oriënteren, en vind het best een zoektocht... zie af en toe door alle mogelijkheden en opties door de bomen het bos niet meer. 
Omdat ik hier niet in thuis ben, ben ik zelf als eerst terecht gekomen bij Diana Gabriels (door social media), en weet een paar die daar geholpen zijn. 
Nu 4 keer op consult geweest, en loop echt wel tegen communicatie dingen aan daar. 

De eerste keer was bij Hupkens, daar hoor ik de meest positieve verhalen over qua opereren. Maar een hele aparte man in communicatie, en ons eerste gesprek ging niet helemaal goed. 
daarna 2 keer op gesprek geweest bij dr A Damen, en dat was gelijk een heel fijn gesprek. Iemand die echt naar je luistert, en wilt weten waarom je dit wilt, en wat je wensen zijn. En neem ook echt de tijd voor je.  
kortom, bij de arts een heel goed gevoel, bij de praktijk wat minder. Nu denk ik wel, de arts moet zijn werk doen, en die zorgt voor het resultaat. En dan heb je verder weinig met de praktijk te maken. Alleen vraag ik me wel af hoe hun zijn mocht je vragen hebben of er wat mis zijn. 
Dat is ook gelijk de reden waarom ik twijfel of ik niet verder moet kijken Bij bijv faceland of een andere kliniek. 
 

Ik ben trouwens 1,69 en weeg 55kilo, had altijd een kleine Bcup (bh maat 70C) en nu echt een lege A/B cup. 
Ik wil graag de Motiva ergonomix, en mij werd nu de ergonomix demi 320cc geadviseerd door dr Damen. 
hupkens adviseerde mij echt de full, omdat hij aangaf dat bijna iedereen die demi kiest, achteraf groter had gewild. En andersom bij full bijna niemand het te groot vind. Terwijl ik echt natuurlijk wil, en iig niet dat mensen zien dat ik m’n borsten heb vergroot. Ik wil graag opvulling. 
Weet wel dat hupkens vaak grote borsten maakt. Hij kwam uit op 375cc full 

 

Nu zou ik heel graag voorbeelden willen zien van ongeveer dezelfde situatie. En ik lees hier veel over Dr Oostveen, en meeste lijken tevreden over haar. 
@Nala80 @Xritt @Anennas @Boobly @Elsie-94 Zou ik in jullie album mogen kijken naar jullie resultaten? Alvast bedankt! 

 Wat mij bij alles enorm geholpen heeft. Is luisteren naar je eigen gevoel. 
Ik heb mijn eerste operatie uit moeten stellen. Achteraf voor mijn keus heel fijn. Ik had bij die chirurg een minder fijn gevoel. Ik had dat eerst niet zo door omdat ik erg gefocust was op “ik wil zo graag grotere borsten”. 
 

ik ben erg tevreden over dr Oostveen. Mijn littekens zijn erg mooi en het resultaat is precies wat ik wilde. 
Bij mij is ook wel eens geadviseerd om groter te gaan omdat sommige vrouwen achteraf spijt krijgen. 
Ik heb dit niet. Ik wilde grotere borsten, maar niet dat het voor andere erg opvalt. Ik zou me daar alleen maar ongemakkelijk door voelen. Daarnaast was ik bang om dikker te kijken. 
 

ik heb je toegevoegd aan mijn album. 
 

succes met je keus
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2019 om 22:04, Lady.D zei:

Hi meiden,

Ben al een hele tijd aan t oriënteren, en vind het best een zoektocht... zie af en toe door alle mogelijkheden en opties door de bomen het bos niet meer. 
Omdat ik hier niet in thuis ben, ben ik zelf als eerst terecht gekomen bij Diana Gabriels (door social media), en weet een paar die daar geholpen zijn. 
Nu 4 keer op consult geweest, en loop echt wel tegen communicatie dingen aan daar. 

De eerste keer was bij Hupkens, daar hoor ik de meest positieve verhalen over qua opereren. Maar een hele aparte man in communicatie, en ons eerste gesprek ging niet helemaal goed. 
daarna 2 keer op gesprek geweest bij dr A Damen, en dat was gelijk een heel fijn gesprek. Iemand die echt naar je luistert, en wilt weten waarom je dit wilt, en wat je wensen zijn. En neem ook echt de tijd voor je.  
kortom, bij de arts een heel goed gevoel, bij de praktijk wat minder. Nu denk ik wel, de arts moet zijn werk doen, en die zorgt voor het resultaat. En dan heb je verder weinig met de praktijk te maken. Alleen vraag ik me wel af hoe hun zijn mocht je vragen hebben of er wat mis zijn. 
Dat is ook gelijk de reden waarom ik twijfel of ik niet verder moet kijken Bij bijv faceland of een andere kliniek. 
 

Ik ben trouwens 1,69 en weeg 55kilo, had altijd een kleine Bcup (bh maat 70C) en nu echt een lege A/B cup. 
Ik wil graag de Motiva ergonomix, en mij werd nu de ergonomix demi 320cc geadviseerd door dr Damen. 
hupkens adviseerde mij echt de full, omdat hij aangaf dat bijna iedereen die demi kiest, achteraf groter had gewild. En andersom bij full bijna niemand het te groot vind. Terwijl ik echt natuurlijk wil, en iig niet dat mensen zien dat ik m’n borsten heb vergroot. Ik wil graag opvulling. 
Weet wel dat hupkens vaak grote borsten maakt. Hij kwam uit op 375cc full 

 

Nu zou ik heel graag voorbeelden willen zien van ongeveer dezelfde situatie. En ik lees hier veel over Dr Oostveen, en meeste lijken tevreden over haar. 
@Nala80 @Xritt @Anennas @Boobly @Elsie-94 Zou ik in jullie album mogen kijken naar jullie resultaten? Alvast bedankt! 


ik haakte ook af bij Diana Gabriels puur op mn gevoel, mijn zusje daar wel geopereerd. Zij was tevreden over de arts (die er nu niet meer werkt), maar minder over DG. Bij FL was dat beter en ook goed gevoel bij Lydia en Bauland kliniek. 
Ik vond uiteindelijk ook de arts het belangrijkst.

 

Als ik het over mocht doen was ik denk ik ook voor 375 full gegaan, maar ben zeker niet ontevreden over het resultaat. Kies wat jij mooi vindt, laat de arts je boob inspo zien en vraag welke maat daarbij past gebaseerd op je voorsituatie.

 

Een “natuurlijke” look is subjectief en afhankelijk van je bouw. Met zowel full als demi kun je denk ik en naar wat ik heb gezien bij anderen een natuurlijke look creëren.

 

ik voeg je toe aan mijn album ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2019 om 07:41, Peeuwke zei:

@Marlies84 ja leuk! Waar zal jij gij? 

Waar geopereerd? Velthuis Amsterdam door dr. Zaal. Kleine 2 weken nog maar! Nog even genieten aan het feit dat ik op m’n zij kan liggen, dingen boven m’n hoofd kan pakken, kind kan knuffelen enz..
En veel te druk om zenuwachtig te zijn. Da’s ook weer een voordeel van december!

Hoest met jullie zenuwen? @Elsie-94 en @Peeuwke?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een super fijne en lieve meiden in deze Topic! iedereen helpt elkaar.

ik heb een zwangerschapskussen van marktplaats waarvan de hoes gewassen is!

Ik heb telefonisch geïnformeerd bij medipoint (zo heet het bij ons in de buurt) en als het goed is kan een gratis een douchestoel lenen en een verstelbare rug/nek steun. Ik kan gewoon langsgaan met BSN nummer.

Misschien een tip voor de rest ook, het valt in je basisverzekering! 

Ik heb gelukkig thuis een heel hoog bed en een buikspieren getraind dus hopelijk gaat dat me helpen straks.

Ik heb ook nog niet echt tijd om zenuwachtig te zijn.. ik maak me ook totaal niet druk om de ingreep. (het is allemaal bekend terrein voor mij).

Maar ik vind het herstel en resultaat wel erg spannend.. lijkt me zo niks dat thuis zitten...

ik struin al langs de lingerie afdelingen om mezelf lekker te maken met wat ik over een paar maandjes kan dragen..

ik ga voor motiva silk 375 full. soms twijfel ik, maar ik hou me vast aan mijn eerste keus. hopelijk valt het niet tegen.(te groot)

nog anderhalve week zo vrij als een vogel met sporten, dat is iets wat ik ga missen komen weken/maanden.

 

veel liefs en succes voor de meiden die ook bijna aan de beurt zijn.

we keep in touch!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Boobly zei:


ik haakte ook af bij Diana Gabriels puur op mn gevoel, mijn zusje daar wel geopereerd. Zij was tevreden over de arts (die er nu niet meer werkt), maar minder over DG. Bij FL was dat beter en ook goed gevoel bij Lydia en Bauland kliniek. 
Ik vond uiteindelijk ook de arts het belangrijkst.

 

Als ik het over mocht doen was ik denk ik ook voor 375 full gegaan, maar ben zeker niet ontevreden over het resultaat. Kies wat jij mooi vindt, laat de arts je boob inspo zien en vraag welke maat daarbij past gebaseerd op je voorsituatie.

 

Een “natuurlijke” look is subjectief en afhankelijk van je bouw. Met zowel full als demi kun je denk ik en naar wat ik heb gezien bij anderen een natuurlijke look creëren.

 

ik voeg je toe aan mijn album

Bedankt voor het toevoegen. Ik vind jouw borsten echt prachtig!! Zo ontzettend mooi en natuurlijk. Precies zoals ik het voor ogen heb. Ook je foto in bikini. Onze voor situaties zijn redelijk vergelijkbaar. 
Ik zelf wil het echt zo natuurlijk mogelijk, en vooral weer gevuld hebben. Daarom denk ik dat demi het beste bij mij zou passen. Alhoewel sommige plaatjes die ik laat zien volgens de artsen toch naar full neigen. 
Fijn om te lezen dat jouw ervaring met faceland goed was. Hieruit blijkt ook dat het dus niet altijd nodig is veel geld neer te leggen voor een goed resultaat/totaalplaatje. Ik heb meer positieve verhalen gelezen over FL en Lydia. En ook oprechte verhalen waarin meiden eerlijk zeggen dat hun het wel als lopende band werk ervaren, maar dat dat niet onder doet aan t resultaat of de nazorg. En daar gaat het om en vind ik belangrijk. 
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Elsie-94 zei:

Wauw wat een super fijne en lieve meiden in deze Topic! iedereen helpt elkaar.

ik heb een zwangerschapskussen van marktplaats waarvan de hoes gewassen is!

Ik heb telefonisch geïnformeerd bij medipoint (zo heet het bij ons in de buurt) en als het goed is kan een gratis een douchestoel lenen en een verstelbare rug/nek steun. Ik kan gewoon langsgaan met BSN nummer.

Misschien een tip voor de rest ook, het valt in je basisverzekering! 

Ik heb gelukkig thuis een heel hoog bed en een buikspieren getraind dus hopelijk gaat dat me helpen straks.

Ik heb ook nog niet echt tijd om zenuwachtig te zijn.. ik maak me ook totaal niet druk om de ingreep. (het is allemaal bekend terrein voor mij).

Maar ik vind het herstel en resultaat wel erg spannend.. lijkt me zo niks dat thuis zitten...

ik struin al langs de lingerie afdelingen om mezelf lekker te maken met wat ik over een paar maandjes kan dragen..

ik ga voor motiva silk 375 full. soms twijfel ik, maar ik hou me vast aan mijn eerste keus. hopelijk valt het niet tegen.(te groot)

nog anderhalve week zo vrij als een vogel met sporten, dat is iets wat ik ga missen komen weken/maanden.

 

veel liefs en succes voor de meiden die ook bijna aan de beurt zijn.

we keep in touch!

X

Zeker oprecht fijn! Ik heb hier heel veel aan. 
Ik ben altijd al iemand die alles helemaal uitzoekt voor ik een keuze maak, dan is het erg fijn hierbij geholpen te worden, aangezien het een walhalla is in praktijken en artsen. Best boobies had mij ook al wat tips en adviezen gegeven. Ik vond het in het begin en ware zoektocht. 
Ook heel benieuwd naar jouw ervaring en resultaat straks, aangezien jij ook bij FL en door Lydia geopereerd word. 
misschien heb ik er overheen gelezen, maar waarom heb jij voor deze grootte gekozen en de silk? En wat is jouw voor situatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haai @Marlies84,

Whaaa ik heb er ook wel zin in.. echt zoiets van kom maar op!

geen zenuwen maar wel gezonde spanning. Meer dat ik toch hoop dat ik de goede keuze/grootte heb gekozen.

En dat het gaat voldoen aan mijn wensen.

Inderdaad laatste wasjes en spulletjes klaarzetten!

Hoelaat ben jij aan de beurt? ik 12:15...

We houden contact !

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.