Ga naar inhoud

Marlies84 : 16 december 2019 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

@Marlies84 jip ik had de linkerborst die sneller indaalde, maar dat verschil was na 3,5 week weg..ik heb ze wel voor de spier...weet even niet of jij ze nu dual plane hebt of ook voor de spier.

Je boobs gaan nog veel veranderen in de eerste maanden dus no worries..ik weet het makkelijk gezegd maar kwestie van geduld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-11-2019 om 17:25, Marlies84 zei:

@AnoukK Wij zitten in een vergelijkbare situatie zie ik! 2 jonge kinderen, dezelfde arts en type prothese (anatomisch).

Ben binnenkort aan de beurt en heb nu ineens toch wel een beetje zorgen over mijn jonge knuffelige zoon. Hoe heb jij dat ervaren met jouw kleintjes? Ik ben bang dat het psychologisch een probleem gaat worden wanneer ik hem minstens 6 weken niet kan tillen, gezellig op schoot kan nemen enz. Iets met binding enzo. Hoe heb jij dat aangepakt?

Wat grappig, ik zit ook in dezelfde situatie. Mijn kinderen zijn 2 en 5 en ik word donderdag geopereerd door dokter Zaal. En toevallig ben ik ook leerkracht ? Herkenbaar wat je schrijft over de kinderen.. Toen ik zwanger was van de tweede mocht ik ook niet tillen, ik ging vaak met mijn zoontje gewoon op de grond zitten in plaats van hem op te tillen om te knuffelen, hopelijk kan dat nu ook, (voorzichtig).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 2-1-2020 om 21:34, Marlies84 zei:

Verder vandaag maar eens een aantal van m’n shirtjes gepast, maar nu mét boobs. Wat denk je, geen verschil ?. Doordat ik de afgelopen maanden ben gaan ‘opbouwen’ naar deze nieuwe situatie met alle rot zittende push-up bh’s en kipfiletjes van dien, is er werkelijk geen verandering te bespeuren. Precies wat ik wilde en nu baal ik ervan, hahaha.


Nu heeft het bij mij ook te maken met m’n houding (schouders naar voren, door die te kleine borsten) en wat bolle buik (forever too lazy voor buikspieroefeningen?) dus ga mijn fysio vragen of hij me, als ik zo’n 4 weken po ben, m’n schouderbladen strak wil tapen zodat ik wel goed moet staan.

 

Bij mij dus echt precies dit!! Net voor het eerst ‘fatsoenlijke’ kleding aan gedaan en gewoon geen verschil (door alle vullingen voorheen) ?. Precies wat ik wilde, maar voel toch wat teleurstelling. Hoe ervaar jij dit nu?

 

Fysio zegt ook altijd dat ik mij schouders naar voren heb, misschien toch eens tijd om anders aan te leren. Ik heb ook gehoord van die speciale elastieken. Heb jij het al laten intapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@polemommy Jazeker ik draag de sportbh nog dus dat maakt het ook iets beter ingepakt natuurlijk. Ik draag zowieso ook altijd het liefste voorgevormd omdat ik een koukleum ben met harde tepels ?, en die tepels worden er op het moment niet zachter op. Ik hoop dat ze er met een echte BH wat beter uitzien in kleding. Naakt wel echt super hoor, alleen jammer dat je mijn aanwinsten in kleding niet ziet ??.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Nina_a,

 

Vandaag toevallig voor het eerst laten opmeten en kwam uit op een 70D! Dat gingen de maximisers niet halen.

Ik merk ook dat ik een andere uitstraling krijg, zelfverzekerder, dus dat is wellicht een belangrijke verandering ondanks dat het in uiterlijk niet zoveel scheelt. 
En vergeet niet dat het over een paar maandjes weer ‘decolleté-weer’ is. Dan kún je er niet omheen!
 

Dat gezegd hebbende ga ik maandag Velthuis bellen. Er zit nog steeds een enorm verschil in de vorm van mijn borsten, hoogte van de tepels, en ben benieuwd of ze dat gaan erkennen en ook actie zullen ondernemen. To be continued!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag ook nog steeds de op bh.

Ben wel al eens gaan passen voor bhs maar er zit niets comfortabel. Ik heb enkel 1 sportbh gekocht om te gaan lopen en dat is een 70F. Verder blijf ik de po bh nog wat dragen. 

Bij mij zie je wel een verschil in kleren tegenover vroeger. 

Ook ik ben nog niet helemaal tevreden @Marlies84. Op 12 weken heb ik een afspraak bij de chirurg staan. 

Veel succes!!

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch een 70D, dat klinkt dan weer als een hele mooie maat om te hebben! Voor het zelfvertrouwen merk ik het nu al, en gewoon om mijzelf vrouw te voelen is ook de voornaamste reden dat ik het heb doorgezet. He, dus het is toch niet bijgetrokken. Wie weet dat het nog komt, is nog steeds vroeg natuurlijk. Ben benieuwd naar de reactie van de kliniek, waarschijnlijk het welbekende 'geduld hebben' antwoord. Stoort het je dermate veel om er eventueel opnieuw een operatie voor te ondergaan?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.