Ga naar inhoud

Ben weer terug. NIO boobies?!?


Plien

Aanbevolen berichten

Hi dames, 

 

Een paar jaar geleden al aan het oriënteren geweest hier en zodoende vandaag een consult bij dr. NIO gehad. 

 

Na het krijgen van 2 kindjes was het niet veel soeps meer ?

 

Wat komt er toch veel informatie op je af ondanks ik best goed ingelezen was. 

 

Ik ben heel erg blij dat ik geen lift nodig heb, zal van de week even huidige situatie plaatsen.  (Nu een lege C) 

 

Voorstel van Nio is 500 dual plane

Hij gaat dan een soort "dubbel bubble" maken waardoor de tepels weer omhoog komen. 

 

Zijn er meer dames die dat hebben gekregen? Mijn man schrok er een beetje van nl. Misschien dat ik voor en na foto's kan laten zien. 

 

En heeft iemand evt nog tips voor een seconde opinion? 

 

Zal foto's van het passen erbij voegen.. wel een beetje gekke want de bh was veel te groot.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii! Ik ben vorig jaar geopereerd mer 450 en 500cc eurosilicone door dr Nio! Afkomstig van een +-70b (ik had verschil in mn borsten). Zelf wil ik nog een keer te gaan omdat ik spijt heb van de grootte, van mij mochten ze wel iets groter maar ik hou ook wel van groot geef ik toe.  Nio is echt een hele fijne en goede arts. Nio is wel een arts die snel naar groot neigt dan klein, hij wou mij 700cc laten passen toen ik mn fotos liet zien maar schrok daarvan, achteraf wel spijt gehad maar dat was mijn eigen fout. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in maart 2016 door Nio geopereerd. Zo'n fantastische chirurg en prettige man. Nog iedere dag heel erg blij met het resultaat. 

Ik heb 700 cc laten plaatsen. 

Laat maar weten of je foto's wilt zien van voor en na. 

Groetjes Else

aangepast door what ELSE
verkeerde letter getypt
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.