Ga naar inhoud

XXFRXX : 4 oktober 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik ben 7 dagen geleden geopereerd door Frans Straten. Ik heb 350 CC extra high profiel van mentor dual plane geplaatst. Dit was wss ook de Max. Ben 1,73 lang 58 kilo. Ik vind een borst gewoon letterlijk hangen en is puntig. Ik ben niet helemaal ontevreden maar dit is totaal niet hoe ik het verwacht had. De andere borst is gewoon nog gezwollen en minder goed ingezakt, die vind ik nu nog wel gaan maar word uiteindelijk waarschijnlijk ook zo. Daarnaast vind ik ze ook echt klein.. ik ben er echt van aan het Balen. Wie weet of dit nog gaat veranderen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Faaaithx zei:

Ik ben 7 dagen geleden geopereerd door Frans Straten. Ik heb 350 CC extra high profiel van mentor dual plane geplaatst. Dit was wss ook de Max. Ben 1,73 lang 58 kilo. Ik vind een borst gewoon letterlijk hangen en is puntig. Ik ben niet helemaal ontevreden maar dit is totaal niet hoe ik het verwacht had. De andere borst is gewoon nog gezwollen en minder goed ingezakt, die vind ik nu nog wel gaan maar word uiteindelijk waarschijnlijk ook zo. Daarnaast vind ik ze ook echt klein.. ik ben er echt van aan het Balen. Wie weet of dit nog gaat veranderen?

Hoi hoi

 

De eerste drie maanden kun je niets zeggen over het eindresultaat. Beide prothesen zitten waarschijnlijk nog wat aan de hoge kant, waardoor het er allemaal nog een beetje raar uitziet. Geduld is het toverwoord ;)

 

Je mag me altijd in pb even een pb sturen met foto’s. Liefst dan eentje recht van voren en van beide zijkanten een foto. Uiteraard zal niemand anders de foto’s zien, als je ze in pb verstuurd. 
Geen verplichting! Alleen als je wilt dat ik even met je meekijk. 
 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

Oke... Best herkenbaar, maar inderdaad door al het lezen op het forum, is GEDULD hebben inderdaad het toverwoord. Helemaal met 7 dagen PO, alles gaat nog zo ontzettend veranderen.

Als je over een jaar geen veranderingen hebt en er nog steeds verdrietig van bent, dan is het balen inderdaad. Liefs kim

 

Zie mijn foto's in album. Ook veranderingen in 2 weken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 10-10-2019 om 22:20, XXFRXX zei:

Ik ben 7 dagen geleden geopereerd door Frans Straten. Ik heb 350 CC extra high profiel van mentor dual plane geplaatst. Dit was wss ook de Max. Ben 1,73 lang 58 kilo. Ik vind een borst gewoon letterlijk hangen en is puntig. Ik ben niet helemaal ontevreden maar dit is totaal niet hoe ik het verwacht had. De andere borst is gewoon nog gezwollen en minder goed ingezakt, die vind ik nu nog wel gaan maar word uiteindelijk waarschijnlijk ook zo. Daarnaast vind ik ze ook echt klein.. ik ben er echt van aan het Balen. Wie weet of dit nog gaat veranderen?


Ben ook door dezelfde arts geopereerd en herken dit helemaal, volgens mij kun je dit ook nog terug lezen is mijn verslag hier op het forum. Mijn borsten waren heel puntig. Heel lelijk. Dat trekt gelukkig echt wel. Hoe vind je het resultaat nu inmiddels?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.