Ga naar inhoud

Imker : 28 oktober 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

20 uur geleden, Noenie zei:

Zo leuk om jou verslag te lezen , ik ben 19 februari aan de beurt bij dokter verdonck en heb nu wel wat lichtjes stress haha denk dat het vooral normaal is, heb jij misschien nog tips ? 

Oh dat is al bijna! Tijd vliegt voorbij. Voor je het weet zijn ze er al!

 

Beste tip die ik heb: neem de eerste week die tramadol. Zeker ‘s nachts. Ik heb als een roosje geslapen door de tramadol. 
 

voor mij was een voedingskussen niet de oplossing, maar ik had het geluk dat het bed van mijn ouders verstelbaar was, dus bijna de volledige twee weken rechtop geslapen. 
 

en probeer elke dag een beetje te lopen. Vanaf dag 2 waggelde ik achter mn moeder en mijn hond aan. Meestal niet het hele rondje, want dat was te veel, maar heb het wel goed opgebouwd daardoor.

 

plus regel een wasafspraak bij je kapper. Aangezien je niet kan douchen met dat verband de eerste twee weken.

 

heb je al een topic? Dan ga ik volgen, ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Imker

 

Blij te lezen dat de operatie vlot is verlopen bij jou. Ik heb mijn ingreep volgende maand gepland (220L/205R, Motiva lichte push-up).

 

Maar nu twijfel ik of ik niet de andere maat zou nemen (235/220) of zou dit te groot uitvallen? Ik kan moeilijk inschatten of dit een groot verschil zal zijn gezien het maar 15CC verschil is.

 

Ik herken echter mezelf erg goed in jouw profiel (1m60, 45kg, ...) Heb jij eventueel een album waar ik eens in mag kijken? Ik had foto's gevraagd aan Verdonck maar hij kon er geen laten zien, wat wel wat jammer is. Ik kan dus moeilijk inschatten hoe het resultaat er in het echt zal uitzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, ishy zei:

Hallo Imker

 

Blij te lezen dat de operatie vlot is verlopen bij jou. Ik heb mijn ingreep volgende maand gepland (220L/205R, Motiva lichte push-up).

 

Maar nu twijfel ik of ik niet de andere maat zou nemen (235/220) of zou dit te groot uitvallen? Ik kan moeilijk inschatten of dit een groot verschil zal zijn gezien het maar 15CC verschil is.

 

Ik herken echter mezelf erg goed in jouw profiel (1m60, 45kg, ...) Heb jij eventueel een album waar ik eens in mag kijken? Ik had foto's gevraagd aan Verdonck maar hij kon er geen laten zien, wat wel wat jammer is. Ik kan dus moeilijk inschatten hoe het resultaat er in het echt zal uitzien.

15 cc is een heel klein verschil. Ik zou de grootste pakken. Ik heb bij mijn eerste bv spijt gehad dat ik de middelste maat had gepakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2020 om 21:53, ishy zei:

Hallo Imker

 

Blij te lezen dat de operatie vlot is verlopen bij jou. Ik heb mijn ingreep volgende maand gepland (220L/205R, Motiva lichte push-up).

 

Maar nu twijfel ik of ik niet de andere maat zou nemen (235/220) of zou dit te groot uitvallen? Ik kan moeilijk inschatten of dit een groot verschil zal zijn gezien het maar 15CC verschil is.

 

Ik herken echter mezelf erg goed in jouw profiel (1m60, 45kg, ...) Heb jij eventueel een album waar ik eens in mag kijken? Ik had foto's gevraagd aan Verdonck maar hij kon er geen laten zien, wat wel wat jammer is. Ik kan dus moeilijk inschatten hoe het resultaat er in het echt zal uitzien.

Sorry dat ik hier niet op gereageerd heb, maar heb kennelijk helemaal geen melding gehad!

 

15cc is een minimaal verschil, maar heeft Verdonck specifiek voor 220/250 gekozen of gaf hij aan dat 235/250 ook nog prima zou gaan? Niet dat je daarna je linkerborst groter hebt omdat er 15cc meer in zit. 

 

Ik heb geen album, maar ik kan eventueel wel een foto sturen in bh en/of jurkje (zonder bh) zodat je de ronding bij mij kan zien. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over het formaat en ze voelen steeds meer eigen. Zit nu op 70D voorgevormd en niet voorgevormd is een 70C, dus voor mij een prima maatje.  Als je wil stuur maar een PB, want ik zit nu via de laptop :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, dientje zei:

@Imker Hey! Heb jij nog een andere chirurg gecontacteerd voor een consult? Of was je meteen zeker van dr. Verdonck?

mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jouw kostenplaatje was? 
 

groetjes 

Hoi hoi! Nee, ik ben in nov 2018 op consult geweest bij Dr. Verdonck en had gelijk een goed gevoel bij hem. Ik had mij ingelezen op het forum en toen ook gekeken qua locatie. 
 

En ik ben super tevreden over het resultaat. 
 

ik heb zo’n 3.500 EUR betaald gok ik? Inclusief borstband. Misschien wat meer, maar rond die koers

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/5/2020 at 7:29 PM, Imker said:

Sorry dat ik hier niet op gereageerd heb, maar heb kennelijk helemaal geen melding gehad!

 

15cc is een minimaal verschil, maar heeft Verdonck specifiek voor 220/250 gekozen of gaf hij aan dat 235/250 ook nog prima zou gaan? Niet dat je daarna je linkerborst groter hebt omdat er 15cc meer in zit. 

 

Ik heb geen album, maar ik kan eventueel wel een foto sturen in bh en/of jurkje (zonder bh) zodat je de ronding bij mij kan zien. Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over het formaat en ze voelen steeds meer eigen. Zit nu op 70D voorgevormd en niet voorgevormd is een 70C, dus voor mij een prima maatje.  Als je wil stuur maar een PB, want ik zit nu via de laptop  

 

Dag Imker

 

Dankjewel voor je antwoordje! Ik heb beide maten gepast maar ik vond de grootste maat wat te groot uitvallen. Dr Verdonck vond dit wel nog goed. 

 

De borstkliniek heeft me laten weten dat ik op de dag zelf nog kan kiezen, ze hebben alles in voorraad. Ja ik zou het fijn vinden mocht je een foto kunnen sturen, dan heb ik toch al zicht op de rondingen.

 

Dankjewel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 17-3-2020 om 10:57, stiens zei:

hey @Imker,

 

Hoe gaat het ondertussen? ?

 

Ik ga volgende week op controle en twijfel of ik een bh in de kliniek ga aankopen. Heb jij zo een genomen en was je er tevreden van? 

Hoi!

 

ik ben bang dat ik te laat heb gereageerd? sorry!

met mij gaat het erg goed en met mijn borsten nog wel beter! 
 

ik heb toentertijd wel een bh bij de kliniek gekocht en die draag ik nu nog steeds als ik geen beugelbh draag. Dus ja heel erg tevreden! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, stiens zei:

@Imker geen probleem! ? ik heb een sportbh gekocht en neem hem straks mee naar de controle. Dan kan ik daar nog beslissen wat het wordt ?

 

Is deze bh van de kliniek dik genoeg zodat je niets door je kleren ziet? 

Ik droeg toen alleen maar truien, dus je zag sowieso niets. Maar nadat de borstband af mocht, heb ik nog een hele poos deze bh aangehad. Had ook een andere gekocht, maar die irriteerde ontzettend. Dus dat was alleen als nood. 
 

Harde tepels zie je, maar dat is bij elke sportbh die wordt gebruikt na een borstvergroting. En ik heb er gelukkig niet heel veel last van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze vond de bh die ik mee had goed dus heb deze gehouden. Maar het is een dun stofje dus je ziet echt alles haha dat wordt nog iets op het werk... ? Moet ook een hemd aandoen, trui erover gaat niet. Maar ja wie weet zijn we nog 6 weken thuis nu met de quarantaine. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 25-3-2020 om 12:14, stiens zei:

Ze vond de bh die ik mee had goed dus heb deze gehouden. Maar het is een dun stofje dus je ziet echt alles haha dat wordt nog iets op het werk... ? Moet ook een hemd aandoen, trui erover gaat niet. Maar ja wie weet zijn we nog 6 weken thuis nu met de quarantaine. 

Volgens mij kan jij direct shinen met je mooie nieuwe bh’s als de quarantaine eindelijk voorbij is?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik verwacht eigenlijk niet dat ik hem kan dragen dit jaar, maar ik heb eindelijk een leuke bikini gevonden😍

 

28 april ben ik alweer 6 maanden verder! Wat gaat de tijd toch snel. Ben nog steeds zo blij! Beste keuze ooit geweest.

 

alleen jammer dat iemand op je borst laten liggen, niet meer zo comfortabel is en op mijn buik liggen is ook niet altijd een pretje, maar meer dan dat heb ik er geen last van.

 

Ik ben nog niet op 3-6 maanden controle geweest bij Verdonck ivm corona. Dus voor ik daarheen ga, zullen we wel al bijna 1 jaar verder zijn😝

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.