Ga naar inhoud

sabapoha : 20 september 2019 : Dr. Fortuin : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Kim1979 zei:

Ik hoop ook dat het mooi gaat worden☺️wat heerlijk dat je een betere dag hebt vandaag?gek geluid?!?! Nog niks over gelezen?... Ja en als die zes weken voorbij zijn kun je bh's shoppen?

 

Thanks voor de tip! Ik ga de pijnstillers goed innemen.. X

Haha ja ze gaan hun weg een beetje vinden in het lijf en dat brengt geluid met zich mee.. Kan het niet zo goed uitleggen ? 

Ja echt kan niet wachten met shoppen. Moet nog wel even geduld hebben alles veranderd natuurlijk nog de komende tijd. Ben ook echt benieuwd wat voor cupmaat ik inmiddels heb.. Werkelijk waar geen idee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, sabapoha zei:

Haha ja ze gaan hun weg een beetje vinden in het lijf en dat brengt geluid met zich mee.. Kan het niet zo goed uitleggen ? 

Ja echt kan niet wachten met shoppen. Moet nog wel even geduld hebben alles veranderd natuurlijk nog de komende tijd. Ben ook echt benieuwd wat voor cupmaat ik inmiddels heb.. Werkelijk waar geen idee. 

Kan me voorstellen dat je graag wilt shoppen?kan ik nu ook al naar uit kijken, haha en moet dus nog geholoen worden?.. En idd de cupmaat.. Reuze benieuwd.. Oh mijn god, die geluidjes, fijn dat ik het nu lees, anders zou ik me denk ik kapot schrikken??.. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb een maandje geleden een afspraak gemaakt bij Boerhaave, met de veronderstelling, dat ik een consultatie bij Dr. Van der Weij heb. Nu krijg ik een herinneringsmail en zie dus dat ik de consultatie bij drs. S Fortuin heb. 

 

Nu begin ik een beetje te flippen omdat ik helemaal niets over hem kan vinden. Help. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, polemommy zei:

Hey, ik heb een maandje geleden een afspraak gemaakt bij Boerhaave, met de veronderstelling, dat ik een consultatie bij Dr. Van der Weij heb. Nu krijg ik een herinneringsmail en zie dus dat ik de consultatie bij drs. S Fortuin heb. 

 

Nu begin ik een beetje te flippen omdat ik helemaal niets over hem kan vinden. Help. 

Er is op het forum inderdaad weinig te vinden  over hem moest ook goed zoeken. 

 

Ik was eerst ergens anders op consult en kreeg een PC. Bij thuiskomst ben ik gaan googlen en tot mijn grote schrik heeft deze man zijn praktijk moeten sluiten en heel lang op de zwarte lijst gegaan. Met dit in mijn achterhoofd ben ik in mijn netwerk gaan vragen welke kliniek mij aangeraden werd en kwam uit op Boerhaave. Ik werd gekoppeld aan dr. Fortuin en ben zelf een onderzoek gestart ? Weinig over zijn werk te vinden, maar wel veel over de studies en onderzoeken die hij heeft verricht. Consult verliep prima en ik had er een fijn gevoel bij. Vanwege het goede gevoel en mijn research heb ik doorgezet en daar ben ik heel blij mee. Nu trotse eigenaar van 2 nieuwe boobs ?? Er is nog iemand op het forum die ook door hem geholpen is en erg tevreden is. 

 

Je kan natuurlijk altijd vragen waarom je nu een andere PC hebt en met welke reden dat is. Ik heb in ieder geval meer dan tevreden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 9/26/2019 at 5:26 PM, sabapoha said:

Er is op het forum inderdaad weinig te vinden  over hem moest ook goed zoeken. 

 

Ik was eerst ergens anders op consult en kreeg een PC. Bij thuiskomst ben ik gaan googlen en tot mijn grote schrik heeft deze man zijn praktijk moeten sluiten en heel lang op de zwarte lijst gegaan. Met dit in mijn achterhoofd ben ik in mijn netwerk gaan vragen welke kliniek mij aangeraden werd en kwam uit op Boerhaave. Ik werd gekoppeld aan dr. Fortuin en ben zelf een onderzoek gestart ? Weinig over zijn werk te vinden, maar wel veel over de studies en onderzoeken die hij heeft verricht. Consult verliep prima en ik had er een fijn gevoel bij. Vanwege het goede gevoel en mijn research heb ik doorgezet en daar ben ik heel blij mee. Nu trotse eigenaar van 2 nieuwe boobs ?? Er is nog iemand op het forum die ook door hem geholpen is en erg tevreden is. 

 

Je kan natuurlijk altijd vragen waarom je nu een andere PC hebt en met welke reden dat is. Ik heb in ieder geval meer dan tevreden. 

Ik vond het echt super fijn. Ook ben ik gecorrigeerd in mijn veronderstelling over ronde en anatomische prothesen. ? Ik heb er dus echt geen flauw idee van. Ik dacht van ronde prothesen krijg je ronde borsten en van anatomische ‚langwerpige‘ ? Haha, dat klinkt zo stom.

 

Heb het advies 260 cc anatomisch achter de spier gekregen. Voor de spier kan helaas niet omdat ik te dun ben en mijn borstkas uitsteekt. 

 

Werd wel echt gerustgesteld over de dingetjes waar ik een beetje bang voor was. 

 

Toch heb ik nog totaal geen idee over hoe het resultaat zal worden. ? Kan het echt niet visualiseren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.