Ga naar inhoud

Es1234567 : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

52 minuten geleden, Special-Me zei:

Oh geweldig die “bloop” 

 

Ik stel me al helemaal boor dat Nio daar zo staat. 😂

 

Hoe zouden ze deze er dan uit halen? Met een stofzuifertje? “Shhhhllllllp” 

Of dat ze erop duwen en dat er dan eentje met een vangnet achter in de OK staat.........................

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames! Ik ben inmiddels 8,5 week PO en heb een vraagje! Ik heb de mentor memorygel Xtra high profile gekregen en kwam van een a cupje af. Sinds een week of 4,5 vind ik mijn borsten eindelijk wat mooier worden en sinds 6,5 week gaat het nog meer de goede kant op! Ze worden echt mooi rond waarbij ze in het begin nogal puntig waren 😅

 

Maar... Waar ik nu een vraag over heb is dat ik merk dat ze nog behoorlijk stevig voelen! Mijn borsten zijn zeker al wat zachter geworden dan een paar weken geleden maar in verhouding tot een normale borst zijn ze behoorlijk stevig. En het voelt daarom nog niet als een "normale" borst. Nu weet ik dat ik voor een stevig type implantaat heb gekozen maar ben heel benieuwd of er dames zijn met dit type implantaat die ook van een kleine cup afkomen en of ze de komende maanden echt nog wel zachter gaan worden? Het voelt nu nog niet echt eigen, ookal vind ik ze nu wel mooi! 

 

Als ik lig heb ik ook echt het idee dat ze rechtop naar de maan staren 🤣

Hoop gewoon dat ze nog wat zachter gaan worden en daardoor meer eigen gaan voelen! ☺️

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Es1234567 zei:

Als ik lig heb ik ook echt het idee dat ze rechtop naar de maan staren 🤣

Hoop gewoon dat ze nog wat zachter gaan worden en daardoor meer eigen gaan voelen! ☺️

Beter als dat ze onder je oksels schuiven he😉

Ik denk dat je er gewoon aan went op de lange duur. Ik heb van mezelf redelijk veel weefsel ervoor gehad bij de eerste BV maar kon de protheses wel voelen als ik ze 'controleerde' (manlief heeft er trouwens nooit wat van gezegd😉)

 

Voor de rest waren ze wel helemaal eigen een half jaar na de eerste bv. Ik mag nu op mn zij liggen maar kan ze duidelijk tegen elkaar aan voelen in die houding. Went vast wel weer..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Es1234567 zei:

Hallo dames! Ik ben inmiddels 8,5 week PO en heb een vraagje! Ik heb de mentor memorygel Xtra high profile gekregen en kwam van een a cupje af. Sinds een week of 4,5 vind ik mijn borsten eindelijk wat mooier worden en sinds 6,5 week gaat het nog meer de goede kant op! Ze worden echt mooi rond waarbij ze in het begin nogal puntig waren 😅

 

Maar... Waar ik nu een vraag over heb is dat ik merk dat ze nog behoorlijk stevig voelen! Mijn borsten zijn zeker al wat zachter geworden dan een paar weken geleden maar in verhouding tot een normale borst zijn ze behoorlijk stevig. En het voelt daarom nog niet als een "normale" borst. Nu weet ik dat ik voor een stevig type implantaat heb gekozen maar ben heel benieuwd of er dames zijn met dit type implantaat die ook van een kleine cup afkomen en of ze de komende maanden echt nog wel zachter gaan worden? Het voelt nu nog niet echt eigen, ookal vind ik ze nu wel mooi! 

 

Als ik lig heb ik ook echt het idee dat ze rechtop naar de maan staren 🤣

Hoop gewoon dat ze nog wat zachter gaan worden en daardoor meer eigen gaan voelen! ☺️

 

 

Ik kan er weinig over zeggen, ben zelf pas 12 dgn po. Ik heb zelf ook mentor Xtra high profile. Dus daarom dat ik reageer en even mee lees..

 

Maar is de high profile zowiezo niet wat steviger dan bijv n moderate implantaat?

En dat t 'normaal' aan gaat voelen, kan n paar maanden duren toch? 😬

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Detje_P zei:

Ik kan er weinig over zeggen, ben zelf pas 12 dgn po. Ik heb zelf ook mentor Xtra high profile. Dus daarom dat ik reageer en even mee lees..

 

Maar is de high profile zowiezo niet wat steviger dan bijv n moderate implantaat?

En dat t 'normaal' aan gaat voelen, kan n paar maanden duren toch? 😬

 

 

@Detje_PKlopt! Dit type implantaat is sowieso steviger! En volgens mij kan dat wel een poosje duren inderdaad, dus daar hoop ik ook op 😄 maar nu met 8,5 week zijn ze nog aardig stevig dus! 

 

 

@Janou zo had ik het nog niet bekeken, dat is helemaal waar 😂😂 

20 uur geleden, Janou zei:

Beter als dat ze onder je oksels schuiven he😉

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, vanaf hoeveel weken PO sliepen jullie weer zonder bh snachts?! Ik ben nu 9,5 week en slaap nog steeds met de kliniek bh. Zit er nu aan te denken om in een Calvin Klein topje te gaan slapen. Het idee zonder vind ik nog erg onwennig!

 

Alhoewel ik niet het idee heb dat ze enorm zijn (345 cc) en dus goed ingepakt moeten zitten omdat ik anders steun mis... geeft het toch en veilig gevoel door in een bh of topje te slapen. Ben benieuwd naar jullie ervaring!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Es1234567 zei:

Hallo dames, vanaf hoeveel weken PO sliepen jullie weer zonder bh snachts?! Ik ben nu 9,5 week en slaap nog steeds met de kliniek bh. Zit er nu aan te denken om in een Calvin Klein topje te gaan slapen. Het idee zonder vind ik nog erg onwennig!

 

Alhoewel ik niet het idee heb dat ze enorm zijn (345 cc) en dus goed ingepakt moeten zitten omdat ik anders steun mis... geeft het toch en veilig gevoel door in een bh of topje te slapen. Ben benieuwd naar jullie ervaring!

Wil je niet teleurstellen maar mijn arts zei dat het misschien wel nodig kan zijn om altijd met een bh te blijven slapen om je resultaat te behouden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Lindan zei:

I@Es1234567 ik slaap na 6 mnd nog steeds in sport bh. Ik wil gewoon het maximale doen om hang te voorkomen . Ik slaap wel al op mijn buik maar dan wel op kussen om niet met volle gewicht er op te liggen . 

Ohhh respect ik vind het echt niet fijn om op m'n buik te liggen met siliconen. Nooit aan kunnen wennen, dus ben nu sinds 11 jaar een zijslaper🤣🤷🏼‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.