Ga naar inhoud

Es1234567 : 5 mei 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo meiden! Hier weer even een update! Ik ben inmiddels bijna 6 weken PO! Herstel gaat eigenlijk hartstikke goed. En zoals vorige week gezegd begin ik ze echt steeds mooier te vinden 🥰. Mijn borsten zijn aardig gezakt en ook al ronder geworden! Ze worden ook al wat zachter maar zijn er nog lang niet 😅 als ik lig blijven ze ook nog behoorlijk recht op staan, ben benieuwd hoe dit uiteindelijk wordt met het type implantaat wat ik heb (Xtra high profile memory gel van mentor).

 

Ik vind de maat erg mooi! (345cc). Volgens mij ogen ze ook als een volle c, wat ik graag had gewild. Het is wel zo dat de maat snel went, zeker als ik andere mooie boobies hier op het forum zie. Maar ik ben er blij mee zoals ze nu zijn uitgevallen! Ze ogen nog wel iets verschillend dus ben ook benieuwd hoe zich dat ontwikkeld maar besef me ook dat borsten gewoon ook verschillend kunnen zijn 🤷‍♀️ mijn voor situatie was ook niet identiek! Maar vooralsnog niet heel storend, tenzij ik er 5 min naar blijf staren op een foto, dus dat moet ik gewoon niet doen 😄

 

Nu ben ik opzoek naar een vervangende (sport) bh zodat ik eindelijk die punt bh van de kliniek niet meer hoef te dragen! Oh wat gaat dat schelen in kleding!! 😬

 

Gister ben ik bij de hunkemoller naar binnen gelopen, en uiteindelijk toch maar op het belletje gedrukt of iemand mee wilde kijken of ze er wel goed in zaten ☺️ voelde wel een beetje ongemakkelijk omdat ik voorheen juist dat schaamtegevoel voor mijn borsten had, maar ze stelde me heel erg op mijn gemak! Uiteindelijk een sport bh uitgekozen in de maat 70D... Joepieee!! 🤩

 

Nu thuis vraag ik me af of ze er toch niet te stevig in zitten want ik wil niet dat ze teveel bij elkaar worden gedrukt omdat je ook de eerste tijd nog geen push up aan mag. Daarnaast moet ik de bh over mijn hoofd trekken wat niet helemaal gemakkelijk gaat. Dus stap ik er maar gewoon van onderin en met wat getrek krijg ik hem dan net over mijn heupen aan 😆. Dus dan trek ik hem maar zo aan! 

 

Nav berichten op het forum had ik ook de anita xtreme control besteld maar die zat mij minder mooi en de triumph triaction hybrid lite die heel lekker zit. In een 75 D maar voor de zekerheid ook maar even een 70 D besteld nu ik gister een 70 aangemeten kreeg. 

 

Volgens de kliniek zou ik weer voorzichtig mogen beginnen met hardlopen maar dat voelt nog een beetje vroeg. Heb ook maar de shock absorber besteld, las ik ook goede verhalen over hier. Misschien dat dat wat is voor het hardlopen. Heb het idee dat de triaction daar minder geschikt voor is omdat het minder steun geeft. De borsten liggen daar gewoon lekker in. 

 

Nou heel verhaal maar so far mijn ontwikkeling en wat me bezig houdt rond de 6e week! 

 

Oja ik moet er nog niet aan denken om weer op mijn buik te slapen of zonder bh, dus voorlopig blijf ik lekker op mijn rug slapen in mijn zwangerschapskussen 😅 met bh aan! Gek genoeg ga ik de borstband wel missen. Dat geeft me nu juist wat stevigheid en een veilig gevoel!

 

Ik ben overigens pas begonnen met litteken crème smeren (vd kruidvat) rond 4,5 week. Bij mijn linkerborst nog wel steeds op 1 plek een korstje wat iets licht rood oogt dus daar smeer ik nog maar niet. Hoop dat dat er ook snel goed uit ziet!  

 

Gebruiken jullie trouwens zonnebrand crème erop ook als je gewoon in bikini zit?? Is dat een aanrader?

 

Tot slot nog even thnx voor alle berichtjes en tips! Ik vind dit echt een super fijn forum ☺️ en zal af en toe nog eens een update plaatsen! 

 

Fijne zondag meiden!

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2019 om 22:12, nkm zei:

Hoi,

Ik zit niet meer zoveel op dit forum; maar ik heb op 10 juli de Mentor Xtra 340 cc gekregen, via kliniek Heyendaal.

Ik kon kiezen tussen 340 of 365cc, ik heb op de dag zelf van Straten laten kiezen.

Als je in mijn album wilt kijken hoor ik het wel.

Ik ga jou volgen?

Groetjes

Zou ik ook mee mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Special-Me zei:

Wat een mooie, vlotte, lekker lezende update! 
 

Blij dat het zo goed gaat! 
Ik zou wel extra (factor 50) smeren op je litteken, zelfs onder je badpak/bikini. 

Thnx! @Special-Me! Ik hoop dat jouw herstel nu ook goed gaat!! 🍀

 

Ok, gewoon smeren dus, beter te veel dan te weinig! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Special-Me zei:

Wat een mooie, vlotte, lekker lezende update! 
 

Blij dat het zo goed gaat! 
Ik zou wel extra (factor 50) smeren op je litteken, zelfs onder je badpak/bikini. 


Ou serieus? Ik heb nu 2x gezonnebaad in bikini en heb mijn littekens niet ingesmeerd omdat ik dacht, het zit toch onder de stof. Daar komt toch geen uv doorheen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Es1234567 zei:

Foto's van bh nu trouwens toegevoegd aan mijn album! 😊


Looking good zeg! En fijn dat alles goed gaat. Ze gaan zeker nog een stuk zachter worden hoor! Ik ben soms verbaasd hoe zacht ze al zijn (3mnd verder) en beweeglijk. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Veerveertje zei:


Looking good zeg! En fijn dat alles goed gaat. Ze gaan zeker nog een stuk zachter worden hoor! Ik ben soms verbaasd hoe zacht ze al zijn (3mnd verder) en beweeglijk. 😁

Haha fijn om te horen! Laatst lag ik even zonder bh, toen keek ik er naar en dacht ik wel.. Zoooo die gaan nog geen kant op 😆😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Es1234567 zei:

Haha fijn om te horen! Laatst lag ik even zonder bh, toen keek ik er naar en dacht ik wel.. Zoooo die gaan nog geen kant op 😆😆


Herkenbaar 😂 Van keiharde betonblokken naar harde ballen naar uiteindelijk... Geloof me, het komt goed 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Es1234567 zei:

 ok! Thnx @Nog even wachten 

 

Zit eraan te denken om de litteken crème aan te schaffen waar ik jou een opmerking over zag maken, die van staudt!

 

Of alhydran... Maar denk toch maar de eerste omdat die van een PC komt :)

 

 

Ik zal morgen even in daglicht een foto maken. Kun je het verschil zien met 2 maanden terug

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Es1234567 zei:

@Nog even wachten oké thnx!! ☺️

blijft toch lastig te fotograveren. Maar het voelt ook al veel zachter en is minder felrood.

Ik ben na 6 begonnen met de staudt littekencreme

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nog even wachten zei:

blijft toch lastig te fotograveren. Maar het voelt ook al veel zachter en is minder felrood.

Ik ben na 6 begonnen met de staudt littekencreme

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.


Toch al een groot verschil! 👌🏻👍🏻
blijven smeren zou ik zeggen, niet opgeven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.