Ga naar inhoud

tiffsklein : 18 september 2019 : Dr. Grabietz : MFIV


Aanbevolen berichten

20 uur geleden, Kim1979 zei:

Wat ern fijn bericht om te lezen!!!Dat is een voorspoedig herstel☺️heel fijn! Ik ga ook echt proberen te genieten?❤️ en ik moet gewoon accepteren dat ik de eerste weken weinig kan en moet willen☺️heb je ook ern album? Ik heb nu foto's van voor de operatie en probeer straks bij te houden?als je wil kan ik je toevoegen. Gr. Kim

 

Hi! Ik wil best foto’s met je delen, hoe doe ik dit??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden! 

 

Even een update: herstel verloopt goed! Gisteren knoopjes van de hechtingen doorgeknipt en sinds vandaag weer aan het werk. Dat is toch wel weer even heftig. Ben ineens weer supermoe en m’n borsten hebben op dit moment last van overgevoeligheid.. it burrrns!! 

 

Ik had toch een vraagje, ik heb rechts nog een blauwe plek. Is dit normaal voor 14 dagen PO??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik ook mee mogen kijken in je album?

Dat branden herken ik goed. Ben nu 4 weken en 2 dagen po maar heb dat ook nog steeds. En tepels worden steeds hard en als iets er langs strijkt dan staan ze nog meer in brand. Ik heb zelf vrijwel geen blauwe plekken gehad dus ik kan je helaas niet helpen met je laatste vraah

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Forensica zei:

Zou ik ook mee mogen kijken in je album?

Dat branden herken ik goed. Ben nu 4 weken en 2 dagen po maar heb dat ook nog steeds. En tepels worden steeds hard en als iets er langs strijkt dan staan ze nog meer in brand. Ik heb zelf vrijwel geen blauwe plekken gehad dus ik kan je helaas niet helpen met je laatste vraah

Yess ik voeg je toe! Kan op de een of andere manier wel maar 5 foto’s toevoegen..

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.