Ga naar inhoud

iBabsx : 4 november 2019 : Dr. Donders : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, Ibabsx zei:

Vandaag mijn 14-dagen PO controle gehad.

De pleisters zijn verwijderd. Aan één kant was het knoopje van de hechting zelfs al opgelost en alles zag er heel goed en rustig uit. Gelukkig! Tevens was ik bang dat ik een borstband moest dragen; dit heb ik bij meerdere dames op het forum gelezen. Gelukkig hoefde dit niet haha! Hoor er alleen maar negatieve verhalen over dat het geen pretje is...

 

Morgen begin ik weer met werken! Autorijden ging oké vandaag, enkel met schakelen naar de 1 en 2 een onprettig gevoel ?

 

Het formaat borsten went zooooooo snel pffff... Moet mezelf steeds aan mijn voorsituatie herinneren om te weten waar ik vanaf kom ?

haha erg he hoe snel het went :P
Dat 'kleine-tieten-syndroom' is echt vreselijk :45: 

Succes met werken!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

4 weken PO?

Ik sliep na 2,5 week weer voorzichtig op mij zij en heb eigenlijk vrijwel nergens meer last van. Ik kan alles weer doen; maar let wel op dat ik geen te zware handelingen boven mijn schouders verricht of te zwaar til e.d.

Heb van het weekend eens een bezoekje gebracht bij een duurdere lingeriezaak en bij de Hunkemöller. Qua omtrek heb ik een 65 nodig en cup maat een F/G. Nou blijkt dat ze bij de Hunkemöller geen 65 hebben dus moet ik het daar met een 70F doen. Vind het allemaal enorm groot klinken want zo enorm vind ik ze er niet uit zien.

Ik moest wel wennen aan die enorme Bh’s met vooral die enorme beugels.. alsof ik heel veel steun nodig heb ??? kan natuurlijk ook dat ik veel te snel gewend ben geraakt aan die comfortabele sport bh...

 

Dat moment wanneer de verkoopster zegt “nee we moeten toch nog een cupmaat groter nemen” is iets wat ik nog nooit had gehoord ? Wel een leuk momentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ibabsx zei:

 Vind het allemaal enorm groot klinken want zo enorm vind ik ze er niet uit zien.

Ik moest wel wennen aan die enorme Bh’s met vooral die enorme beugels.. alsof ik heel veel steun nodig heb ??? kan natuurlijk ook dat ik veel te snel gewend ben geraakt aan die comfortabele sport bh...

 

Dat moment wanneer de verkoopster zegt “nee we moeten toch nog een cupmaat groter nemen” is iets wat ik nog nooit had gehoord ? Wel een leuk momentje

Weet je... Ik ben 7,5 jaar po en nog steeds als die 'tenten' van mij aan de wasdraad hangen te drogen denk ik: dat die dingen passen!!!!! Die moeten eigenlijk veel te groot zijn!
Het went nooit, die grote bh's :45: 

Heel fijn dat het zo goed met je gaat! Goed dat je ook alert blijft op je handelen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, best_boobie zei:

Weet je... Ik ben 7,5 jaar po en nog steeds als die 'tenten' van mij aan de wasdraad hangen te drogen denk ik: dat die dingen passen!!!!! Die moeten eigenlijk veel te groot zijn!
Het went nooit, die grote bh's :45: 

Heel fijn dat het zo goed met je gaat! Goed dat je ook alert blijft op je handelen!!

xx BB

hahaha omg ja erg hè! Vind het zo met gewoon kleding aan ook reuze meevallen maar die bh’s...!!! ??
 

Heb jij niet nog leuke websites of winkels waar ze bh’s die in de grote cups + smalle omtrek verkopen en niet te duur zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Ibabsx zei:


 

Heb jij niet nog leuke websites of winkels waar ze bh’s die in de grote cups + smalle omtrek verkopen en niet te duur zijn? 

Uuuhm

Superbra in Rotterdam. Maar geen idee wat ze daar kosten. 
Verder moet er ergens een topic staan hier op het forum..... Zoek eens onder de chat tussen de categorieën.

Ik zal zo ook ff kijken nog, als ik eraan toe kom. 
 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Hoi!

 

Hoe zien bij jullie de littekens eruit?
Ik ben nu dus ongeveer 2,5 maand / 11 weken PO maar vind mijn littekens echt nog heel rood en aanwezig..

Vanaf wanneer wordt dit minder?

 

Ik smeer met Bio Oil btw

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hey,

 

Ik heb sinds deze week last van mijn borstkas als ik op mijn zij heb geslapen.

of er dan te veel rek komt bij de borstspier wat dan trekt aan t borstbeen??

 

zijn er meer die dit hebben of hebben gehad? Ben 6 maanden PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ibabsx Was even aan het meelezen en kwam je vraag tegen voor smalle omvang met grote cup bh’s, zelf ga ik naar superbra in Rotterdam en in Utrecht hebben ze pas geleden ook een winkel geopend een super fijne winkel. En als me maat van bepaalde merken eenmaal weet bestel ik vaak op lace-lingerie.nl omdat superbra niet om de hoek is voor mij. 
Is beetje ieder voor zich uitzoeken welke bh je fijn vind zitten draag zelf vaak freya of ewa michalak ! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.