Ga naar inhoud

Dr. Nio


Aanbevolen berichten

Ik volg jullie ook even!

Ik ben aan het wachten tot de agenda van 2020 binnen is, want voor dit jaar was er geen plek meer voor een consult in de Parkkliniek ?

Ik wil graag voor een mommy make-over met prothese wissel naar Dr. Nio!

Heel veel succes allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week uit voorzorg fotos van mijn borsten laten maken. Wilde graag zeker weten dat alles Oke was voordat ik protheses last zetten. Nu heb ik dus kalkspatjes. Gisteren is er een biopt genomen en morgen krijg ik de uitslag. Willen jullie duimen? Ben super zenuwachtig! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jessica Wat slim dat je uit voorzorg foto’s hebt laten maken! Ik duim voor je ??❤️

En ja over Nio heb ik alleen maar goede dingen te zeggen! Hij heeft mij heel goed en fijn geholpen aan een ‘herstel’operatie 9 juli dit jaar. 

Mijn andere chirurg had een inschattingsfout gemaakt laten we het daar op houden haha. 

Hij heeft mij echt super goed en netjes hersteld me littekens zijn, ondanks ze binnen een jaar tijd keer extra open gemaakt geweest zijn, super netjes hele dunne strakke lijntjes nog mooier dan de vorige keer. Je bent daar gewoon echt een persoon en geen nummertje alles na de operatie word netjes dubbel gechecked. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2019 om 07:21, quieroboobs zei:

 

Uhmmm 11.25.. 

En jij? 

Hoi hoi!

 

Ik krijg zo juist een mail dat ik donderdag 17 okt om 09:30 uur moet melden ( ipv 11:30 uur waar ik eerder bericht over kreeg )Heb jij je consult ook nog steeds op die dag ingepland staan om 11:25 ? Dat zou betekenen dat ik wel heeel lang moet wachten dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.